The War Z - PC MMO

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
vänta på iaf BETA .... uppmuntra ingen till att betala mera till dom "lätt" förvirrade developersna

NÄR och OM dom får ordning på liret blir det GULD å jag älskar känslan i det vs DayZ ... men nu känns det som dom lusläser forumen och ändrar massa skit i tid och otid.....

Antingen blir det Flipp eller Flopp när det börjar bli klart , men i dagsläget e det totalflopp

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
vänta på iaf BETA .... uppmuntra ingen till att betala mera till dom "lätt" förvirrade developersna

NÄR och OM dom får ordning på liret blir det GULD å jag älskar känslan i det vs DayZ ... men nu känns det som dom lusläser forumen och ändrar massa skit i tid och otid.....

Antingen blir det Flipp eller Flopp när det börjar bli klart , men i dagsläget e det totalflopp

Håller inte me redigt... Kunna spela utan nämnvärda buggar som iaf ja stött på måste va ett gott betyg för en Alpha... Ja e smått imponerad faktiskt...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Jag och sEia var inne och lirade igår kväll.

Jäklar var nätterna är mörka nu (både IRL och i spelet hehe) och mängden zombies ökat.

Blev en riktig jäkla stand off också. Vi var uppe i Crystal Lake Resort och lootade, var dock väldigt tomt på saker (troligen rensat nyligen). Springer ner mot Clearview eller ja, söderut iallafall, längst den östra vägen fast håller oss såklart i skogen. HELT PLÖTSLIGT står 2-3 pers bara några meter ifrån oss och alla slänger sig ner på backen. (Fan va nervös man blir), det skrivs lite på chatten i stil med "Friendly? Depends on your backpack..." och en liten stund senare ser och dödar sEia en av dom.
Smygandet fortsätter, jag plockar en... vi är nu jäkligt osäkra på om dom var fler eller inte... tills sEia får smaka Mossberg från kort avstånd och en stund senare även jag.

:)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag kör lite nu. Kul att man hade kvar prylarna i global inventory efter att dom rensat bort karaktärerna.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
rent ut sagt skitsvårt nu efter man dött å spawnar nude å få tag i nått skit å försvara sig med mod Zombies..... jag ruttnade lite faktiskt

å tokruttnade ännumera när jag loggade in med en av mina bäst rustade pöjkar med M4+scope,stor rygga mm mm .... som dog/var död när jag spawnade (och den killen loggade jag alltid av med på safe spots nånstans ute i ingenstans) ... jag hörde skotten medans jag höll på å joina typ ...

så nu har jag 5 gubbar "nakna" , som när man joinar verkar spawna mitt i städer med 1000 Z omkring utan en chans å kunna försvara sig :4skrika

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hittade stor ryggsäck, M4 och en Kreuger på Norad Military base men plötsligt dök det upp en brewd bakom och sköt ner mig. Började ute i skogen med ingenting sprang ner till Ridge airport och där måste jag invänta dagsljus eftersom man är totalt obeväpnad, så nu har jag sparat.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Arrrgghhh :mad:... Hade samlat på mej 2 Sig-sauer å en Mini-14, 2 rejäla skyddsvästar å hjälm samt lite div ammo. Smög runt i Norad när nån avlossar en Mossberg i ryggen på mej, som genom ett under får ja iväg nåra kvicka skott me Krugern å sänker den fan. Får i mej lite painkillers å plockar hans loot. Tänker att nu e de bäst å lägga benen på ryggen å möta upp polaren när en andra snubbe dräper mej... Bli av me 4 vapen, skydd å div ammo sved :huvet... Upp på hästen igen å nu har ja hittat en Colt magum .44, fräsigt :yoparty

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Arrrgghhh :mad:... Hade samlat på mej 2 Sig-sauer å en Mini-14, 2 rejäla skyddsvästar å hjälm samt lite div ammo. Smög runt i Norad när nån avlossar en Mossberg i ryggen på mej, som genom ett under får ja iväg nåra kvicka skott me Krugern å sänker den fan. Får i mej lite painkillers å plockar hans loot. Tänker att nu e de bäst å lägga benen på ryggen å möta upp polaren när en andra snubbe dräper mej... Bli av me 4 vapen, skydd å div ammo sved :huvet... Upp på hästen igen å nu har ja hittat en Colt magum .44, fräsigt :yoparty

Det e dedär jag gillar med WarZ ... som DayZ inte ens kommer i närheten av :)

Kände lite av samma "upp som en sol , ner som en skitkorv" känsla igår , hadde hittat massa trevliga grejjer (M16 blandannat) och skulle så sakteliga ta mig mot safezone (det börjar bli natt,perfa förflyttnings mörker) .. så hör jag en 22'a avlossas på håll *pang**pang*pang* typ 5-6 ggr , men så plötsligt så blir jag träffad..... kastar mig ner och spanar runt (å tänkte....hehe skithögen har bara en 22'a å jag har M16 full auto å massa ammo :brynad ) ..... får syn på en typ lååååångt borta ..... kravlar mig närmare (i tron att jag inte syns) ... *pang* han får in en träff till , slår om till semiauto på M16 , poppar iväg ett par välriktade (nu börjar det bli MÖRKT) , han biter gräset :brynad ..... men den förbannade GIRIGHETEN får mig att börja ta mig mot hans lik och loot (allt detta sker i utkanten av Campos,han satt vid bron ungefär) ..... tyckas på något vis aggra ett par Z's men det är ju ofta lungt (ville inte skjuta så lät dom hållas dumt nog (skulle equippa melee som sec på nått säkert ställe) ... när jag är ca 20m ifrån "min loot" så ser jag 3 gubbar typ 40m bort å (troligen hans kompisar) tänker "JÄVALR,JÄVLAR,JÄVLAR !!! "

nu e jag naken igen :brinnerup

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Nu börjar ja få lite ordning på vapenfronten :yoparty... Mycket av dom som inte e speciellt mycke å ha men behöver inte hoppa ut naken iaf :)...

Uploaded with ImageShack.us

Hamnade i en adrenalinfylld fight i Smallville igår, brukar köra på å va friendly men när folk oprovocerat börjar kasta bly omkring sej så får dom skylla sej själva :crash

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
du har glömt atattcha forward grippet :hej

ganska imponerande samlig ... hittade en AW Magnum snipah bössa en gång... decoy för jag vart fetägd ca 30 sec efter :rodnar , sensmoral , rusa aldrig fram å plocka finfina grejjer som ligger där dom inte "bör" ligga :hihi

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
du har glömt atattcha forward grippet :hej

ganska imponerande samlig ... hittade en AW Magnum snipah bössa en gång... decoy för jag vart fetägd ca 30 sec efter :rodnar , sensmoral , rusa aldrig fram å plocka finfina grejjer som ligger där dom inte "bör" ligga :hihi

De har ja faktiskt inte, plockade bara av de :tungan... Nästa steg e väl å börja byta ut lite byssor, 22or e ju iofs tysta å bra men de e ju inget vidare tryck i...

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
gillar iofs Ruger pickan som zombie slayer .. men heeeelt kass vs bandits dock

nuvarande som jag lubbat runt (och överlevt med) är en Candy Cane som melee å en M4 å 100 skotts magg (kör den på semi...auto suger fan) ... men lär nog dö ikväll antagligen :gråta ... men vem vet , har klart mig rätt länge nu , fegkör som fan iofs :)

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Kört nåt mer Pisken? Ja hann inte spela mer än 1,5h innan dom skulle köra igång me serverunderhåll. Inkasserade 3 Jericho, 1 Mossberg å ett Ruger .22 gevär iaf...

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
faan va du hittar grejs då .... jag brukar hitta massa gulligull för att sedan snubbla på nån bandit eller klanta till det med Z's

blidde inge spela idag dock ... så M4an å godis staven e kvar :D

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Glömde ju att ja hittade en Colt anaconda oxå :D... Ammo å meele e svårare tycker ja. Pistoler å enkla gevär ligger ju i vart å vartannat store å post office... I Smallville finns ju nästan alltid nåt skoj i post office, men brukar finns en hel del spelare där oxå har ja märkt :p...

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
loggade in igår efter allt strul med pajj servers å uppdaterade installers .... men fan nu börjar grafiken bli ruggigt snygg , jag fick tillomed ställa ner från "ultra" till "high" för att jag fick lite FPS dropp

lyckades iofs döda hela min arme av gubbar (klant deaths mot zombies) ...M4 hjälten klarade sig dock :banana .... han ska få dö ikväll :hihi

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
När ska du lira? Ja å nåra polare ska nog ut å härja lite om de inte blir för mycke öl innan :fyllisar... Joina gärna om du vill :)...

Edit: Va har du för hårdvara? Ja fick lite drops innan updaten på ultra när ja va i städer å härjade... Själv sitter ja på en Phenom 965, ett 7970 å 4 gb ram... Mer minne, troligen annan cpu å kaaaanske ssd oxå ligger på önskelistan...

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Det kom ett mail från War z-teamet om att man ska installera en setup-fil samt att spelet kommer ingå i Steam. Har ni installerat?

You will only be required to download the Setup File, you will not need to download the entire game again.

Please download this setup file and run the installer. You should use the same directory that the WarZ is currently installed to (setup will install into appropriate folder by default unless you previously installed the game into a custom folder). Steam users: The game will be updated through Steam shortly.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO