nej, för liten.![]()
TDM 900
(Har jag inte rätt nu, vilket jag nog inte har... får vi kanske avsluta den här gissningsleken då det tär på min arbetstid
![Utanför samtalsämnet :felämne :felämne](/img/smilies/offtopic.gif)
Det vill säga tala om för oss nu innan jag får spelet
![cp party :cpparty :cpparty](/img/smilies/party.gif)
Last edited:
nej, för liten.![]()
Eventuellt en idiotfråga, men folk på den här tråden brukar ju vara snälla...
Såg i senaste Bike att man bör byta olja i framgaffeln vartannat år. Jag lämnade in hojen för packboxbyte förra sommaren. Byts oljan då?
Jag törs nog nästan garantera det.
QUOTE]
Skönt. En sak mindre att fundera på. Jag vill ju köra, inte hålla på & skruva...
Jag törs nog nästan garantera det.![]()
Skönt. En sak mindre att fundera på. Jag vill ju köra, inte hålla på & skruva...
vet inte om jag skrivit det innan, men har ibland problem med att min thunder kastar ur sig nån eller några deciliter vatten vid stopp av motorn. Har inte kunnat se något mönster i när, utan nån gång bara... Fyller på till ca MAX vid kall motor. Men de gillas inte. Strax under MIN gillar den tydligen bättre.
Fyller du bara på i expansionskärlet?
Ja, några gånger har jag gjort det. Har aldrig tömt kylsystemet så har inte tänkt på nåt annat. Vad har jag missat?
Apropå tippa så har jag precis beställt krashpuckar & "sving"-puckar (eller vad man nu ska kalla dem) på e-bay. Bilder bifogas... Totalt 500 kr med frakt.
Jag återkommer när de dykt upp med info kring hur de funkar. Ellerkanske inte hur de funkar hoppas jag... snarare hur de passar
![]()
Dumma fotpinnar... går i när man svänger![]()
Då måste du hänga ut mer... (men det blir ju coola gnistregn
) Skit dock i att bromsa i kurvan, se mitt förra inlägg...
Hallo. Är det någon som vet skillnaden mellan thundercat årsmodell 96 och 98? Måste ha ett nytt avgassystem nämligen och undrar ifall det är nån skillnad. Tacksam för snabbt svar.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |