Nej men tack trodde inte det fanns nån sån tråd..
De kallar det till och med för en klubb.
Nej men tack trodde inte det fanns nån sån tråd..
Fastnade du på någon bild Wibäck? Jag hamna på en iaf
Du såg ju riktigt skaplig ut också. Det syns att du gått kurs. Jag ska fråga i tråden om jag fastnade.
Kör på Pirelli Diablo Strada (-ett typ sporttouringdäck...) men är så långt riktigt nöjd. Jag har ännu inte kört på storbana, men även på lilla gocartbanan blir däcken redigt varma och jag tycker de greppar bra. Men som sagt storbana är en annan sak så jag får väl återkomma efter ett par dagar på Gelleråsen 20-21 augusti.Vad kör ni på för däck på era cyklar? Och hur använder ni dem sen?
Vi funderar på att byta ut våra Road2 mot PowerOne Comp. Men är det nån annan som kör bana här som har några andra ideer?
Vad körde du på Wibäck?
Ok, ärligt talat så kan jag inte ta gift på att det spelar något roll men för mig så skulle det falla sig mer naturligt att fylla på direkt i kylaren via locket under högerhanden. Du vet du har troligen för lite vätska i systemet och då kan luften spöka med allt vad termostat m.m. heter. När spjället öppnar så trycker den ur luften som en ångkanon och det kan nog få cykeln att pinka på sig.
Så tänker jag i alla fall...
Och kom ihåg! Öppna inte locket på kylaren när den är varm.
Kör på Pirelli Diablo Strada (-ett typ sporttouringdäck...) men är så långt riktigt nöjd. Jag har ännu inte kört på storbana, men även på lilla gocartbanan blir däcken redigt varma och jag tycker de greppar bra. Men som sagt storbana är en annan sak så jag får väl återkomma efter ett par dagar på Gelleråsen 20-21 augusti.
Tjenare vi träffades på rörken
Funderar på 20/21 aug Gelleråsen oxå vilket datum ska du dit?
Har bokat båda. PM:a om du vill samåka eller dela nån typ av boende om du ska köra båda dagarna. Jag kör (hoj såklart, vi har ju touring-räcers...) från Enköping.
tjenare thunderrace nördar .. hastighetsmätarn på min brors mc har slutat fungerat. någon som har en aning om vad det kan bero på?? tacksam för svar
Wibäck>> Har du nån koll på dina stålomspunna broms-slangar? Längder, nipplar osv... Eller blir jag tvungen att lossa alla mina och kopiera dem igen?
Broms-vätska, funkar Preems för oss dödliga eller ska man köpa Hi-Tech?
Om det bara duger med svar från Wibäck så antar jag att du hade skickat PM istället så jag tar mig friheten att posta en kommentar.
Det brukar ju finnas kompletta satser med stålomspunna satser på t.ex. EBAY. T.ex. denna:
http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-YZF100...trkparms=65:12|66:2|39:1|72:1683|293:1|294:50
Haha, de duger med alla svar Men visste att han hade lämnat in o kopierat sina, därför jag riktade frågan. Men ditt svar funkar ju oxå Jobbar natt elle?
Jag svarar som Keno-gubbarna:
Jobbe?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024