Snyggt men tror den låter alldeles för mycket för min smak.
Beställde ett luftfilter till hojen, men är osäker om det är rätt.
Kollar man manualer etc hittar jag inget som liknar den jag köpte...
Någon som kan bekräfta om det är rätt luftfilter?
Foxxen: Fick du nån ordning på luftfiltret? Tänjkte du köra på orginal filter eller byter du till ett öppnare? Själv skulle jag satsa på ett tvättbart, dom är lite dyrare i inköp men dom håller ju sen också. Sen lär man ju ska få 'skönare insugsljud' men om det stämmer vet ja faktist inte. Får återkomma om den saken när min egen fått nytt filter.
//Snowstorm
Jaha, så har jag fått första problemet... vet inte riktigt hur stort det är men vill kolla med er först.
Varvmätarn dyker till 0 sen till 3000 och sen till riktigt varv och håller på så, kollade upp och det är TPS (Throttle Positioning Sensor). Är det att byta TPS eller lagar man den eller är det något som hamnat snett?
Kan nämna att detta uppkom efter att jag försökte krypa upp över en trottoarkant och lyckades välta hojen, allt gick väldigt odramatiskt till och det enda som hände vad jag kunde se var att vänsterspegeln behövde vridas rätt då den ställdes in fel så att säga... men efter det så kom detta. Eller rättare sagt, först efter detta så lade jag märke till varvmätarens beteende.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|