Verkar tyvär inte många intresserade...Foxxen: Jag hakar gärna på. Bara det passar med mitt arbets schema så. Jobbar ju varannan helg mer eller mindre. Men är jag ledig kommer jag gäna över och kollar in dom andra cyklarna =) Skulle ju vara trevligt att träffa männen, och kvinnorna, bakom användarnamnet och utbyta lite erfarenheter över en kopp kaffe.
Lade ner det. Köpte en häftig ryggsäck istället.Skaffade du förrästen packväskor? Om du inte gjort det kan du få köpa mina mjuka. Kommer att skaffa hårda väskor till nån av våra hojar så man får med lite mera grejer nu när vi är två som reser. PM'a mig om du vill diskutera saken.
Kan bara säga att den är riktig skön att köra....... Hoppas ni kan ta er tid att svara på mina hemska nybörjarfrågor
Hey 'yall!
Fasen vad skönt, äntligen har solen och värmen hittat hit! Det är riktigt skönt att köra hem från jobbet på kvällarna. Har mest blivit jobb pendlande än så länge för min del. Har bara vart ut på två längre kvällskörningar här hemma plus en resa till Stockholm. Men sommaren har ju inte äns börjat ännu så man lär nog hinna få ihop till en och annan kilometer
Krister: Vad skönt att du fick ordning på problemet. Det är inte roligt när cykeln börjar bete sig konstigt. Har själv haft samma problem med min. Stannade på en mack och tog en kaffe och läste vad som var fel, när jag sen skulle åka vidare var felet bortblåst. Skummt.
Kör försiktigt där ute i trafiken!
//Snowstorm
Visst är det tragiskt när man går omkull, men i detta fallet så är ett stukat finger väldigt lindrigt. Hoppas att du får tillbaka den snart igen & håller dig på hjulen under resten av säsongen.
Har blivit lite körning för min del. Haft lite bristande motivation & annat som satt stopp för mig. Men det kommer snart igen.
Var hittar man en vettig undertail/undertray?
Känns som att de enda som jag har hittat är dem med 2 små runda lampor (R6 look). Men jag är mer sugen på att behålla original bakljus.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|