Micke Das skrev:Har ni ställt på än? Efter den oooändliga vinterns slut är det äntligen dags att plocka fram hojen igen. Har under vintern lagt på ny baksula och servat hojen. Nu spinner den som en tiger!
Har kört min i flera veckor nuMicke Das skrev:Har ni ställt på än? Efter den oooändliga vinterns slut är det äntligen dags att plocka fram hojen igen. Har under vintern lagt på ny baksula och servat hojen. Nu spinner den som en tiger!
Vilket bolag kör med såna försäkringar? Man kanske ska fösa in lite silikon för att få ner försäkringen. Skulle man klota ramlar man ju dessutom mjukt.uzibabe skrev:Min hoj är också svart och grå
Jag ska besikta min den 22 april sedan ska jag börja övninsköra för fullt är det tänkt
Jag har ringt runt till olika försäkringsbolag jag och för min del som då har fördelen att ha så kommer min försäkring ligga på runt 5-6000 beroende på vilken självriskgräns jag väljer
Jag har en -00a sedan ett par veckor, en röd.Olleminator skrev:Enligt MC-poolen gick effekten ner till 98 hk -99... Stämmer det?
Funderar på en -00, enligt MC-poolen 100 hk. -98:an har tydligen 105 hk!?
MC-Poolen
Jag säljer en -98 för 39 000:-Olleminator skrev:Enligt MC-poolen gick effekten ner till 98 hk -99... Stämmer det?
Funderar på en -00, enligt MC-poolen 100 hk. -98:an har tydligen 105 hk!?
MC-Poolen
ninan skrev:Jag har en -00a sedan ett par veckor, en röd.
På mitt regbevis står det att den har 74 KW som är ungefär lika med 99 hk. På bikez kan du ta fram olika hojar och jämföra dem. Vet dock ej hur rätt den datan är.
http://www.bikez.com/search/index.php
morlock skrev:Får man joina klubben?!
Skaffade en -97a svart/grå dunderkisse i höst!
ninan skrev:Bra val av hoj!
Creeed skrev:Bra val av hoj!
Här kommer ett par bilder på min kisse. Var sista turen innan man tyvärr var tvungen å acceptera hösten.. men men, det kommer en vår, förr eller senare
ninan skrev:Bra val av hoj! Trivs suve med min. Just nu står den i och för sig lite nermonterad för jag moddar den lite, miniblinkers, undertail, ensitscuts, slipon och mörkt kåpglas skall det bli innan vårsolen visar sig igen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|