Skrotnisse
What would Shervin do?
Jag läser sällan kommentarerna.Vilken hop tomtar som campade i kommentatorsfältet på den sidan.
Men nu har jag gjort det.
Såg inget ovanligt.
Jag läser sällan kommentarerna.Vilken hop tomtar som campade i kommentatorsfältet på den sidan.
Tror i och för sig en del är helt OK under maskeradkläderna.
Vilken hop tomtar som campade i kommentatorsfältet på den sidan.
Du vet vad "nyheteridag.se" är för typ av sida, dvs vilka som ligger bakom den? Sök om du är det minsta osäker
Jag är inte ett dugg förvånad vare sig om komentarerna eller sannings halten i själva artickeln. I princip skrivet av SD's propaganda kontor
Leta vidare tills vi hittar något som stämmer med din privata åsikt?
Kollade tillräckligt långt i kommentarerna för att komma till den direkta källan, dvs organisatören av klädjippot.
Som verkade säga samma sak? Trots att hen var invandrare?
(iof tog hen ner infon från facebook efter att blivit kallad rasist av vänstern)
Fortfarande en dålig källa?
Leta vidare tills vi hittar något som stämmer med din privata åsikt?
"Vilken otrolig dag. Vilken berg- och dalbana.
Jag har efter mitt inlägg igår, fått ca 300 vän förfrågningar och ca 500 mail. Inlägget har delats 17000 ggr och sajter har skrivit om det.
99% av dessa mail har varit positiva Vilket jag är så otroligt glad över
Men den där sista 1% har varit väldigt otrevlig. Jag är enligt dessa rasist, fylld med hat och en fruktansvärd människa. Någon har kollat upp vart jag jobbar och på vilken skola och krävde att jag skulle säga upp mej. Någon har lokaliserat vilka grupper jag har varit inne och gillat på fb och någon menar på att jag ljuger om händelsen osv.
Jag har plockat bort mitt inlägg! Inte för att jag inte står för händelsen, då den är 100% ärlig. Men jag känner inte att jag förtjänar att bli påhoppad som rasist och en dålig människa, för det är jag inte"
Odds på att det här näthatet kommer "glömmas bort" av svensk media?
Odds på att det här näthatet kommer "glömmas bort" av svensk media?
Hur skulle det se ut, om någon skrev negativt om romer?!Har ngn sk "seriös" media ens tagit upp det
Inte för att jag vill påstå att allt i artikeln är lögn...
... men jag har väldigt svårt att tro att en "äkta" rumänsk rom, som knappt brukar kunna raspla ur sig hej eller tack, skulle kunna föra sig med sådan vokabulär som “hora”, “rasister”, “fitta”. Kombinerat med källan (sida med klara SD-sympatier samt någon snubbes inlägg på facebook) ochdiverse andra ganska osannolika beskrivningar i texten så förbehåller jag mig något skeptisk tills motsatsen är bevisad.
Men jag gardera mig med att glatt konstatera att jag inte gett en spänn till någon tiggare vilket jag ämnar fortsätta med.
Inte för att jag vill påstå att allt i artikeln är lögn...
(Oj vad förvånad jag blev att det finns fler skumheter i den där rapporteringen, NOT)De enda "rapportörerna" är Chang Frick & Nyheter Idag. SDUs tidigare ordförande och renodlad propagandakanal.
FB-inlägget postades av någon Linda som av en slump "gillar Jimmie Åkesson". Jag får väl säga att jag är sissådär övertygad om hennes lust att dela ut kläder till hemlösa eftersom ingen någonsin skulle kunna tro att man isåfall inte får tiggarna på besök och då Jimmi och SD ser dem som den värsta sorterns parasiter så skulle jag heller inte tro att deras anhängare delar ut kläder som riskerar att hamna just hos dessa tiggare.
Den andre personen som figurerar och tydligen är "arrangör" är en Victor som tidigare stöttat SDL och hetsat mot muslimer...
Att just dessa tre, som av en slump engagerat sig för "hemlösa" och sedan drabbats av ett ohämmat kaos som INGEN ANNAN nyhetskanal rapporterar om är ju häpnadsväckande...
Men allt som står på internetz är sant så om jag tror inte bara att det är sant, det är dessutom 100% objektivt och ovinklat. Barmhärtiga SD-samariter blev överfallna av horder tjuvarzigenare som konkurerade ut snälla svenska hemlösa.
..fler än jag på visade att det hela var fejk.
SvD's kulturredaktion rycker ut och bekräftar spektaklet.
http://www.svd.se/kultur/tacka-vet-jag-min-lagom-tacksamma-tiggare_4154801.svd
SvD's kulturredaktion rycker ut och bekräftar spektaklet.
http://www.svd.se/kultur/tacka-vet-jag-min-lagom-tacksamma-tiggare_4154801.svd
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |