Till alla som vistas i trafiken!

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
Coolers!



Ja, tyvärr så kommer det alltid se ut så oavsett hur mycket vi "puckon" till hojåkare försöker få andra trafikanter att se oss, köra rätt osv. Strongt av dig att inte skicka honom till BMW:s verkstad, fast han kanske skulle behöva det...

Ha en supertrevlig helg! Ska bli bra väder och förhoppningsvis få olyckor...

Tack detsamma, tyvärr så blåser det orkanvindar ute så det blir till att sitta hemma (egentligen så kan jag inte åka ändå, är ensam med båda barnen men säg inte det till någon).

Reb0
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Tack detsamma, tyvärr så blåser det orkanvindar ute så det blir till att sitta hemma (egentligen så kan jag inte åka ändå, är ensam med båda barnen men säg inte det till någon).

Reb0

LoL jag lovar jag ska inte skvallra :) Själv körde vi till solna för att hämta en bil och de va helt ok tills vi komm vid globen... sen har det vräkt ner... Tur min sambo är en gentleman och körde hojen hem så jag fick sitta i varma bilen :)
 

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500
LoL jag lovar jag ska inte skvallra :) Själv körde vi till solna för att hämta en bil och de va helt ok tills vi komm vid globen... sen har det vräkt ner... Tur min sambo är en gentleman och körde hojen hem så jag fick sitta i varma bilen :)

Köra i regn är ingen höjdare :)
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Köra i regn är ingen höjdare :)


Nä de är ju inte de, men ibland tyvärr illa tvunget...

Jag har iaf haft en toppen dag idag! Gick till jobbet första dagen i bara collegetröja! Underbart! Sommaren är på ingång!!! Så därför lyfter jag tråden ännu en gång!!!
 

Mighty Leif

Real men play with pucks....NOT BALLS!
Gick med
7 Jul 2005
Ort
Arvika
Hoj
Kawasaki kxf 250 -07
Riktigt bra skrivet! :tummenupp

Måste bara ge en fet eloge till alla bilister här i Arvikaområdet. Dom vill väldigt ogärna vara ivägen för motorcyklister. Dom kastar sig ut mot vägrenen när dom ser mig i backspegel, för dom tror att jag kommer i 2000 km/h. När jag i själva verket kommer i dryga 100 på min lilla tvitaktare och seeegar om. :D
 

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500
Idag finns insändaren i lokaltidningen Mitt i Danderyd med rubriken Visa hänsyn i trafiken även mot mc-förarna :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top