Kom själv på 4 st i grannens bil och min bil..........Tog med Min kompis Luisville Slugger i aluminium , smög ut och ser 1 killen hängandes in i bakluckan med arslet i lagom slaghöjd , laddar rakt i arslet med en sving som gjorde så att dajmkrysset gjorde homerun upp till hakan och killen hamnar nästan i bakluckan , kille nr2 står i bakdörren med arslet på samma sätt och han får en likadan homerun , killar 3 0ch 4 märker att nåt är galet då det skriks lite av kompisrana 1 och 2 .................Kille nr 3 sitter på förarplatsen och har ett ben utanför dörren , nu används mr Luisville slugger som en yxa på lårmuskeln och knät , kille 1,2 och 3 låter som fan och nr4 kommer mot mig och ska brösta upp sig och jag säger inget utan klipper till direkt på utsida av biceps och nästa sving landar på rygg ,arsle och baksida lår...................Nu skriker alla 4 och nu säger jag med allvarlig ton att dom ska rada upp sig fort som fan på marken , märker att dom vill försöka att göra nåt så jag tänker att nu måste man visa vem som är chef , laddar på med svingar på lår och rygg på dom som rör sig mest , tillslut så ligger dom ner och är stilla ....Under tiden så har både tjejen och grannar ringt polisen.....Medans dom ligger där så måste jag erkänna att Mr luisville fick jobba lite till, men till mitt försvar så var det bara på mjukdelar och inga svingar på huvud, tyckte att dom kan lära sig att nån gång kilver man på fel person.........polisen kommer och där står jag med slagträ och 4 grabbar ligger och grinar och skriker , så jag blev gripen och satt i baksäte på polisbilen, jag förklarade lugnt att dom ska ta dom som låg ner .......Dom hajade att jag var tvungen att visa vem som var chef eftersom dom var fyra st , jag fick tillbaka slagträt och dom släppte mig med orden - bra gjort grabben , men nästa gång så kan du pröva med att iakta dom och rapportera .......Dumt eller inte , jag har aldrig sagt att jag är smart men så reagerar jag i situationer , hjälpte en gång till när jag såg en flyende rånare som rånade Ica på Karlaplan jag såg killen och körde runt kvarteret tog vilvojärnet och tog fast snubben men den gången fick jag backa av , han drog upp en picka och gjorde mantelrörelse och satten den i panna och sa helt lugnt - du får välja .........Jag backade av rätt snabbt och han sprang iväg , jag hoppade in i bilen och körde efterkillen och skulle klippa honom med bilen men hann inte ikapp då han sprang där jag inte komfram......Man är inte alltid smart i såna lägen men sån är jag som person och jag skulle göra det igen......