adrian_vg
Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Haha, det är samma hoj som jag var och kollade på, känner igen den blå soppaslangen! Han du köpte den av (förmodar jag) hade kört Västmanland Runt, ett veteranenduro-race, med DT:n och hade en viss förkärlek för småhojar. I garaget hade han bl.a. en IT 175 också. Men trist att den började läcka olja, var nog tur att jag lät bli den.
Så det var lite av- och på-effekt alltså? Trodde inte det var sån skillnad faktiskt, men det var väl så innan YPVS:en gjorde entré. Och lite klen ram alltså? Kan tänka mig att hela bygget är lite på marginalerna för att inte bli för tungt, vikt stjäl effekt jue!
Vem sålde du den vidare till, var det nån som verkligen skulle använda den i trafik, eller blev det en stugmoppe av den tror du?
Läckorna var inte svåra att fixa.
Skickade med ett packboxkit till köparen. Bara att dra ur de gamla packboxarna och sätta i de nya. Inget mer läckage!
Inte så lite heller. Förväntade mig att jag skulle behöva varva en del, men trodde dock inte att det skulle vara så mycket och mest hela tiden.
Sålde DT:n till en kille i Örebro. Den åkte tillbaka igen dit.
Vet faktiskt inte. Det lät som att den kanske skulle bli en stugmoppe. Köparen nämnde nåt om att sonen hade en DT också, och skulle ägna sig åt kvalitetstid tillsammans i Örebroskogarna.
En polare har en DT125LC, 85:a tror jag det var och med YPVS, som försökte sälja den till mig ungefär vid samma tid.
Om du är intresserad av ett objekt som behöver lite kärlek kan jag förmedla kontaken.
Pemma mig isf!