Tillbaks till den rätta kärleken

kawafreak

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
kxf450 2008
Har varit tillsammans med en tjej ett tag nu och allting har varit underbart har känts som mitt livs kärlek (tror nog att det är den första tjejen jag varit så kär i) kommer hem från jobbet idag och hittar ett kuvert med mina nycklar och ett brev där hon säger att hennes känslor för mig hade dött senast igår så sade hon att allt var bra.... nu säger hon att jag är för lugn för henne...??? Samma egenskap som hon gillade mig för... lugn och trygg... hon hade inte ens mage att säga det till mig direkt... fy fan för kärringar(hoppas ingen tar illa upp nu men jag är skitledsen och arg) :gråta :gråta

Så därför tillbaka till det som jag vet inte sviker nämligen ens riktiga vänner och hojen

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Många av dom är hemska, kan inte säga saker rätt ut från första början utan ska slå en under bältet på det där sättet :(

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Lider med dig,vet hur det är......... ena dagen vill dom ha en på ena sättet nästa dagen på andra,man kan inte ändra utsende o sätt från dag till dag när ska tjejer fatta det......

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Trist. Men brudar kan vara ganska jobbiga oxå, nu kan du ju käka pizza o göda buken utan att nån klagar. :)

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
Tänk inte mer på henne, jag vet att det är tufft men, snart är det sommar och då är det bågen och bärs som gäller!!

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
ja ungefär samma hände mig i onsdags :gråta Hon hade inga känslor kvar för mig längre :confused: Satan vad man mår dåligt efter asså. man känner sig helt :död

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Det blir till att må dåligt några månader i värsta fall. Att göra slut sådär är bara ynkligt.

kawafreak skrev:
Har varit tillsammans med en tjej ett tag nu och allting har varit underbart har känts som mitt livs kärlek (tror nog att det är den första tjejen jag varit så kär i) kommer hem från jobbet idag och hittar ett kuvert med mina nycklar och ett brev där hon säger att hennes känslor för mig hade dött senast igår så sade hon att allt var bra.... nu säger hon att jag är för lugn för henne...??? Samma egenskap som hon gillade mig för... lugn och trygg... hon hade inte ens mage att säga det till mig direkt... fy fan för kärringar(hoppas ingen tar illa upp nu men jag är skitledsen och arg) :gråta :gråta

Så därför tillbaka till det som jag vet inte sviker nämligen ens riktiga vänner och hojen

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Fan va dåligt ärligt talat...fast skall jag va ärlig så verkar hon ju inte ha så där jätte mycket vett i skallen med tanke på hur hon gjorde slut..

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Jag börjar skönja ett mönster här nu. Juh närmare sommarn vi kommer desto mer "hon har gjort slut"-trådar ploppar upp. Går tjejerna ur sitt ide nu och blir singlar på sommarn för att busa eller vad är det frågan om???

Dragon

Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Verkar inte bättre..min lämnade mig i söndags...efter 5 långa år :(

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Håller du med om att alltid när man tycker att tillvaron är "perfekt" så skiter det sig? Så känner jag ofta innan nåt elakt är på väg att hända.
Anledningen till att hon sade allt var bra under dagen, var troligtvis för att hon vågade inte säga det till dig öga mot öga. Tänkte först skriva att hon inte ville såra dig, men något sådant sårar bara ännu mer. Att hon inte kunde säga det direkt till dig! Det är jobbigt men känns ändå bättre.

Det är bara att tänka på att det snart är hojväder, det gör tillvaron mycket enklare. Dessutom börjar det bli ljust ute och det gör att man blir glad! :squid

Tar nog ett tag innan du kommit över henne, men det är bättre det än att någon i ett förhållande ska behöva vara må dåligt. Det har jag kommit fram till sen det tog slut mellan mig och mitt ex.

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Hmm.. jag tror vi alla har varit med om nåt sånt någon gång i livet. Jag vet hur det känns. Att säga att du ska skita i det och inte tänka på det mer vore inte så realistiskt heller, sann kärlek dör inte så lätt, åtminstone inte från ditt håll...
det du ska göra är att ge det hela lite tid... sök stöd hos kompisar och vänner som du vet kommer att finnas för dig i såna tider.

Tiden läker alla sår som man brukar säga....

:5sure

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Andreas_cbr600 skrev:
Verkar inte bättre..min lämnade mig i söndags...efter 5 långa år :(

Tråkigt och jobbigt, alltid förstår man inte varför och definitivt inte efter så lång tid. Då tror man att man har allt grejat så att man kan leva, ungefär. Mitt förhållande tog slut efter tre år, så inte "lika farligt" som ditt. Gå bara inte för fort fram, det kommer inget bra ur det.

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
brudar

Hennes beteende tyder på omognad och osäkerhet. :kocko
Dessutom så var hon nog inte så värst seriös då hon agerat som hon gör. Så för att få dig lite glad i dunklet så sa fylking så här i radion i morse med tanke på att det var internationella kvinnodagen igår: Kvinnor bara kräver,men ändå är de inte nöjda förrän vi kan blöda precis som dem i en vecka utan att dö. Dessutom hade han konstaterat varför tjejer bar make-up och anvnde parfym. Det var för att de var fula och luktade illa :lol :lol

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
kawafreak skrev:

Riktigt dålig stil av henne tycker jag...å ruskigt jävla fegt!! Finns både killar & tjejer som är rötägg tyvärr!

sharpedge skrev:
Jag börjar skönja ett mönster här nu. Juh närmare sommarn vi kommer desto mer "hon har gjort slut"-trådar ploppar upp. Går tjejerna ur sitt ide nu och blir singlar på sommarn för att busa eller vad är det frågan om???

Hmm...trodde d va killarna som ville va singlar på våren/sommaren...så inget/ingen konkurrerar m hojen lixom...så dom får "busa" hur mycket dom vill...både m hojen å tjejer!?!?!??!??? :tungan

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Bryt ihop och kom igen.

Men kom ihåg! Du hade flickvän den tunga perioden på vintern, nu är det vår och hojen lockar så nu är det inte alls lika viktigt längre. :D

Dragon

Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Kentamannen skrev:
Tråkigt och jobbigt, alltid förstår man inte varför och definitivt inte efter så lång tid. Då tror man att man har allt grejat så att man kan leva, ungefär. Mitt förhållande tog slut efter tre år, så inte "lika farligt" som ditt. Gå bara inte för fort fram, det kommer inget bra ur det.

Och detta va dessutom typ 3 vecor efter vi fått lägenhet ihop så nu bor jag i en stor lägenhet med hennes namn på dörren!

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...