Tillbaks till den rätta kärleken

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Mavve skrev:
AOUCH!! :(

Kawafreak: Gå till henne o säg hur feg hon är och hur du känner. Tror du kommer må bättre av att bara ha fått det sagt även om du kommer brista helt framför henne.....

Dom e nårra jävla as som bara sårar oss hojbröder. Borde starta SH's egen No Ma'am klubb :tungan

Tror ärligt vi är ganska lika varandra, haha... du får ta det dåligt eller bra :)
men jag diggar och håller med nästan alla av dina inlägg när du kommer med något seriöst svar.
exempelvis detta...

Håller faktiskt med dig till 100% det är väldigt omoget av en från tjejernas sida och göra så men hade också tyckt att det känns så jäkla mycket bättre. Ska berätta en gång när jag va på ett läger ute i skogen för flera år sedan så slogs jag med en kille så satt vi då i rummet där vi skulle snacka med en lärare så kommer jag då in när han sitter där också småflinar han... och aggresiv som jag >>VAR<<(obsavera vad jag skrev) när jag var yngre så gav jag honom en sån grym blåklocka som kallas duga och då kände jag mig mycket bättre...

till alla som tycker det är dåligt av mig: fast nu har jag växt ifrån det och orkar inte slåss mer, så önödigt... känner nu bara bättre och knäcka dem för de e jag bra på :yoparty så bara skrattar man åt dem efter kommentaren när man får se deras min... så det har jag gjort nu dem senaste 5åren faktiskt och då inte slåtts på minst 5 år tror jag om de räcker... de ska mycket till om jag ska slå någon nu.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...