Holger skrev:....
Tror dock inte vi killar är mycket bättre heller.
kanske dags att skaffa flickvän som är äldre än 16 år då?HanneZ skrev:nja, hon hade kompisar som kunde stötta henne, jag va trött på att vara pappa åt min flickvän! Och efter 10 misslyckade göra-slut-försök så bestämde jag mig för att jag behövde en ny teknik!
/ Hannes
hon va faktiskt 2 år äldre än mig!sharpedge skrev:kanske dags att skaffa flickvän som är äldre än 16 år då?![]()
HanneZ skrev:Anneli: Jag hade gjort de på rätt sätt 10 ggr, när inte de funkar så får man ta till fega tjuvknep!
/ Hannes
Anneli skrev:Rätt? Du säger ju att du inte lyckades. 10 ggr dessutom.![]()
Fega tjyvknep kan man gott låta bli.Har man gett sig in i leken..
Chrille skrev:Du vet att det finns killar som är helt dumma i huvudet. Glöm inte bort att det finns tjejer som är det också...
Anneli skrev:Jo men som du ser så har jag redan konstaterat det med mitt första inlägg i tråden..![]()
Flamma77 skrev:...... och för att kommentera Kjelles inlägg i samband med detta så gick jag vid femte slaget... och uppskattar nu snälla lugna killar på ett helt annat sätt än tidigare..."emotional fuckwits" kan dra åt helvete!
Det går inte att ändra någon annan människa än sig själv.![]()
...
Chrille skrev:Jvisst, men du kan inte låta bli att skälla på HanneZ![]()
Rätt sätt va ju att göra det öga för öga, o det hade ja gjort 10 ggr!Anneli skrev:Jo men som du ser så har jag redan konstaterat det med mitt första inlägg i tråden..![]()
Andreas_cbr600 skrev:Verkar inte bättre..min lämnade mig i söndags...efter 5 långa år![]()
HanneZ skrev:Rätt sätt va ju att göra det öga för öga, o det hade ja gjort 10 ggr!
Precis Chrille säger att en som slagit har inte rättigheten att dumpas öga för öga, men det finns mer skäl, och jag ansåg att jag hade skäl nog!
/ Hannes
kawafreak skrev:Har varit tillsammans med en tjej ett tag nu och allting har varit underbart har känts som mitt livs kärlek (tror nog att det är den första tjejen jag varit så kär i) kommer hem från jobbet idag och hittar ett kuvert med mina nycklar och ett brev där hon säger att hennes känslor för mig hade dött senast igår så sade hon att allt var bra.... nu säger hon att jag är för lugn för henne...??? Samma egenskap som hon gillade mig för... lugn och trygg... hon hade inte ens mage att säga det till mig direkt... fy fan för kärringar(hoppas ingen tar illa upp nu men jag är skitledsen och arg)![]()
![]()
Så därför tillbaka till det som jag vet inte sviker nämligen ens riktiga vänner och hojen
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |