Tillbaks till den rätta kärleken

mossen

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2003
Hoj
Hornet
Oså dagens klyscha....

Mister du en står dig tusen åter....& det är sant!
Man vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn! :tummenupp

Det fixar sig, hon var inte värd dig.

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
hade man varit gay hade detta varit ett bra ställe att ragga på för det finns verkligen vettiga grabbar på detta forum..
:D

Last edited:

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Problemet sitter ofta i att man bör hålla sig till en i ett förhållande,tjejer vill ju prova ut många killar nu när det är sommar snart.
Tror dock inte vi killar är mycket bättre heller.

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
HanneZ skrev:
nja, hon hade kompisar som kunde stötta henne, jag va trött på att vara pappa åt min flickvän! Och efter 10 misslyckade göra-slut-försök så bestämde jag mig för att jag behövde en ny teknik!

/ Hannes
kanske dags att skaffa flickvän som är äldre än 16 år då? :D

HanneZ

Guest
sharpedge skrev:
kanske dags att skaffa flickvän som är äldre än 16 år då? :D
hon va faktiskt 2 år äldre än mig! :D

Anneli: Jag hade gjort de på rätt sätt 10 ggr, när inte de funkar så får man ta till fega tjuvknep!

/ Hannes

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
HanneZ skrev:
Anneli: Jag hade gjort de på rätt sätt 10 ggr, när inte de funkar så får man ta till fega tjuvknep!

/ Hannes

Rätt? Du säger ju att du inte lyckades. 10 ggr dessutom. :3freak

Fega tjyvknep kan man gott låta bli. :fatta! Har man gett sig in i leken..

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Anneli skrev:
Rätt? Du säger ju att du inte lyckades. 10 ggr dessutom. :3freak

Fega tjyvknep kan man gott låta bli. :fatta! Har man gett sig in i leken..

Du vet att det finns killar som är helt dumma i huvudet. Glöm inte bort att det finns tjejer som är det också...

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Chrille skrev:
Du vet att det finns killar som är helt dumma i huvudet. Glöm inte bort att det finns tjejer som är det också...

Jo men som du ser så har jag redan konstaterat det med mitt första inlägg i tråden.. :)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Anneli skrev:
Jo men som du ser så har jag redan konstaterat det med mitt första inlägg i tråden.. :)

Jvisst, men du kan inte låta bli att skälla på HanneZ :tungan

Sanningen är ju den att vi vet inte om "kawafreak" är en idiot eller det är bruden som är felvaggad. Kuvert med nyckel är jättefegt men om han är ett rabiat, kvinnomisshandlande kräk så är det fullt förståeligt.

HanneZ brutta kan vara i behov av psykolog-hjälp och om han verkligen dumpat henne på riktigt 10ggr så är det kansk SMS och utfrysning som gäller...

På ett forum vet vi ju inget egentligen... :va

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Ni får väl döma mig oxå då:

Slog upp en förlovning och ett treårigt förhållande på telefon, för att jag var så otroligt utpumpad känslomässigt av den människan att jag verkligen inte ville ha en "idiotdiskussion" men honom en enda gång till... och för att kommentera Kjelles inlägg i samband med detta så gick jag vid femte slaget... och uppskattar nu snälla lugna killar på ett helt annat sätt än tidigare..."emotional fuckwits" kan dra åt helvete!
Det går inte att ändra någon annan människa än sig själv. :fakta

Sedan "dumpade" jag en jättetrevlig kille som jag gillar, som jag dejtade ett tag, eftersom jag inte tyckte att vi passade ihop så bra egentligen... per telefon. Jag hade inte råd att åka till hans stad och jag tyckte det var om möjligt ännu taskigare att låta honom åka till mig bara för att bli dumpad...
Kände mig dock riktigt jävla kass och bad om ursäkt för att jag gjorde det per telefon och förklarade varför...

Sympati till alla er dumpade! Särskilt till de som dumpats på oklara grunder på ett oschysst sätt. *tröstkram*

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Flamma77 skrev:
...... och för att kommentera Kjelles inlägg i samband med detta så gick jag vid femte slaget... och uppskattar nu snälla lugna killar på ett helt annat sätt än tidigare..."emotional fuckwits" kan dra åt helvete!
Det går inte att ändra någon annan människa än sig själv. :fakta

...

En kille som slagits EN ENDA GÅNG förtjänar inte att bli dumpad öga mot öga. Han SKA inte dumpas öga mot öga såvida inte tjejen har med sig en polare som "livvakt".

Honom kunde du dumpat med SMS utan att någon kunde ifrågasatt det.

Last edited:

HanneZ

Guest
Anneli skrev:
Rätt sätt va ju att göra det öga för öga, o det hade ja gjort 10 ggr!

Precis Chrille säger att en som slagit har inte rättigheten att dumpas öga för öga, men det finns mer skäl, och jag ansåg att jag hade skäl nog!

/ Hannes

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Andreas_cbr600 skrev:
Verkar inte bättre..min lämnade mig i söndags...efter 5 långa år :(

AOUCH!! :(

Kawafreak: Gå till henne o säg hur feg hon är och hur du känner. Tror du kommer må bättre av att bara ha fått det sagt även om du kommer brista helt framför henne.....

Dom e nårra jävla as som bara sårar oss hojbröder. Borde starta SH's egen No Ma'am klubb :tungan

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
HanneZ skrev:
Rätt sätt va ju att göra det öga för öga, o det hade ja gjort 10 ggr!

Precis Chrille säger att en som slagit har inte rättigheten att dumpas öga för öga, men det finns mer skäl, och jag ansåg att jag hade skäl nog!

/ Hannes

Hur misslyckas man med att göra slut?

Du: Det är slut!
Hon: nej!
Du: öhh ok...
:dummer

TLS

Nabbedäck
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
390, 570, 660, 1300
kawafreak skrev:
Har varit tillsammans med en tjej ett tag nu och allting har varit underbart har känts som mitt livs kärlek (tror nog att det är den första tjejen jag varit så kär i) kommer hem från jobbet idag och hittar ett kuvert med mina nycklar och ett brev där hon säger att hennes känslor för mig hade dött senast igår så sade hon att allt var bra.... nu säger hon att jag är för lugn för henne...??? Samma egenskap som hon gillade mig för... lugn och trygg... hon hade inte ens mage att säga det till mig direkt... fy fan för kärringar(hoppas ingen tar illa upp nu men jag är skitledsen och arg) :gråta :gråta

Så därför tillbaka till det som jag vet inte sviker nämligen ens riktiga vänner och hojen

Samma skit hände mig i november.
Jag ligger ute på jobb i veckorna. När jag åkte på söndagskvällen var allt normalt, under veckan lät allt som vanligt på telefon och när man kommer hem på fredagskvällen är huset tömt på hälften av prylarna och ett kuvert ligger på köksbordet.
Ibland så… Ja vad fan ska man säga? Tror inte jag kommer att lita på en hona på länge igen.

Det är väl bäst att tillägga att jag inte super, misshandlar, våldtar, ränner hos andra fruntimmer när jag ligger ute eller på annat sätt gör något som i mina ögon motiverar denna behandling.

Last edited:

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Kan hålla med alla andra att det var väldigt dåligt gjort av henne.

Just därför jag har varit singel nu i... hmm... säkert 5-6 år... känner mig inte de minsta redo för ett förhållande heller, vet inte om jag vill lita på tjejen helt enkelt... hur dumt det än låter så är det så.

Man är nästan lite rädd för dem eftersom att man hör på olika forum och av folk. När man tror sig har hittat den rätta och älskar henne otroligt mycket och hon SÄGER att hon gör det men inte gör de, det är just sånt jag är rädd för och jag tror många förhållande är så idag och har varit så. också blir man så jäkla deppig av att bli dumpad, inte värt det.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...