Skorpan
Guest
känner igen det där....
min gjorde slut via MSN på jobbet,var väl enklast o smidigast för henne antar jag...IDIOT!!!
:kocko
min gjorde slut via MSN på jobbet,var väl enklast o smidigast för henne antar jag...IDIOT!!!

kawafreak skrev:Har varit tillsammans med en tjej ett tag nu och allting har varit underbart har känts som mitt livs kärlek (tror nog att det är den första tjejen jag varit så kär i) kommer hem från jobbet idag och hittar ett kuvert med mina nycklar och ett brev där hon säger att hennes känslor för mig hade dött senast igår så sade hon att allt var bra.... nu säger hon att jag är för lugn för henne...??? Samma egenskap som hon gillade mig för... lugn och trygg... hon hade inte ens mage att säga det till mig direkt... fy fan för kärringar(hoppas ingen tar illa upp nu men jag är skitledsen och arg)![]()
![]()
Så därför tillbaka till det som jag vet inte sviker nämligen ens riktiga vänner och hojen
Andreas_cbr600 skrev:Och detta va dessutom typ 3 vecor efter vi fått lägenhet ihop så nu bor jag i en stor lägenhet med hennes namn på dörren!
HanneZ skrev:Personligen gjorde jag slut via sms senast, fanns inget direkt bättre alternativ. Kommunikationen va rätt urkukad på slutet, allt ja sa så börja hon bara gråta m.m. Hade jag sagt det i ansiktet på henne så hade hon först sprungit iväg o spytt, sen gråtit, sen bönat o bett.
Menar inte på att du som startat tråden eller någon annan gjort något fel, men vissa människor får skylla sig själva att dom blir förda bakom ljuset när dom inte kan ta verkligheten för vad den där!
/ Hannes
nja, hon hade kompisar som kunde stötta henne, jag va trött på att vara pappa åt min flickvän! Och efter 10 misslyckade göra-slut-försök så bestämde jag mig för att jag behövde en ny teknik!Kentamannen skrev:Förstår att det måste ha varit för dig med en så känslig tjej, låter inte särskilt nyttigt. Men fortfarande, nu spydde hon och grät i sin ensamhet... frågan är om det är bättre eller bara lättare för din del?
Säger inte att du gjorde rätt eller fel, men har själv aldrig varit med om den där situationen och därför funderar jag lite.![]()
sege skrev:Men kom ihåg! Du hade flickvän den tunga perioden på vintern, nu är det vår och hojen lockar så nu är det inte alls lika viktigt längre.![]()
HanneZ skrev:nja, hon hade kompisar som kunde stötta henne, jag va trött på att vara pappa åt min flickvän! Och efter 10 misslyckade göra-slut-försök så bestämde jag mig för att jag behövde en ny teknik!
Andreas_cbr600 skrev:Grejen är ju den att visst kommer man att sluta tänka på det men man kommer ju aldrig att glömma. Och skall jag va helt ärlig så blir jag heldre dumpad på våren än tex på hösten... då är det ju mörkt och jävligt och sen kommer julen.
HanneZ skrev:Personligen gjorde jag slut via sms senast..
Kentamannen skrev:Ja du hade tur din rackare, bli dumpad på våren och inte hösten! Gissa när det tog slut för oss?Nu kan jag sitta och le över det iallafall, så det känns bättre.
sharpedge skrev:Jag börjar skönja ett mönster här nu. Juh närmare sommarn vi kommer desto mer "hon har gjort slut"-trådar ploppar upp. Går tjejerna ur sitt ide nu och blir singlar på sommarn för att busa eller vad är det frågan om???
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |