Tippa SM i Linköping.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Ja! Massa ros till LMS de allt flöt på riktigt bra! Inga klagomål här.

Bästa sm-tävlingen jag varit på. Plats i depån, el hela tiden, massor med bantid för de som körde. Inga förseningar och alla pass var i stort sett intakta vad gäller längden, även efter rödflaggor.
Inte som på så många andra tävlingar där 20 minuters passen som standard vart 15-17 minuter, och vid rödflagg ibland ännu kortare.
Många många tummar upp för LMS som äntligen vågat splitta a och b-tävlingarna. Nu finns det vid två arrangemang tillräckligt med tid och körning för alla förare istället för att försöka knö in allt på en helg.
Enda som jag var med i diskussion om förbättringar var kanske några minuter kortare kval för att få lite längre race på eftermiddagen istället.
LMS har satt standarden för SM-tävlingar högt i år, hoppas SO och de andra klubbarna vågar/orkar ta efter!
Alla jag pratade med ansåg den något högre startavgiften gav mycket mer för pengarna än tidigare!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
2968398 Jag tänkte i första hand på förarna som kommer till start, inte dom som bara har en SP hoj i garaget! :tungan
Nåja, om du nu måste veta så har jag faktiskt ingenting i garaget. Den står på jobbet och är snygg. För övrigt insåg jag igår att jag faktiskt inte kan köra motorcykel. Alls. Jag skiter i't.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nåja, om du nu måste veta så har jag faktiskt ingenting i garaget. Den står på jobbet och är snygg. För övrigt insåg jag igår att jag faktiskt inte kan köra motorcykel. Alls. Jag skiter i't.
Farbror och två andra farbröder skulle ju köra NEC? Eller kanske (W)REC(K)?

Rotorp

Medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Yamaha fståss
Sådär ja.

Då har man provat på att vara flaggvakt på ett SM med. Postering 10 bjöd väl inte på så mkt arbete och passade allt riktigt bra för en funkizrookie som jag.

Mest vevande med blåflagg på racen.

Men fiiiii f-n va d går undan där i högern. Fasen! Reeespekt.......
Hur fasen vågar ni? Att se tex Watts varv efter varv sliiiiita upp hojjen på bakan ut på start/mål fullt med kast osv... Slå av gasen?? inte då.
Reeeeespekt...

Racing på första parkett. Gör gärna om det igen.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Skulle hellre vilja se dom splitta 2 och 4 takt... så man slipper det envisa
oljudet i depån på morgonen, när alla ska tokgasa i depån... :)

Ja, det skulle vara det eller låta skåningarna köra danska race istället så vi slipper höra er rossla gröt i depåerna :pannkyss

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96

Men fiiiii f-n va d går undan där i högern. Fasen! Reeespekt.......
Hur fasen vågar ni? Att se tex Watts varv efter varv sliiiiita upp hojjen på bakan ut på start/mål fullt med kast osv... Slå av gasen?? inte då.
Reeeeespekt...
Fredde ut på start och mål är en höjdare. Perfekt att vara funkis då. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati