Finns ju varningsskyltar för minfält.... så oroa er inte!
får hoppas det, man vill ju inte konstant behöva gå som robotar på asfaltsvägar!
Kommer själv därifrån, åker ner varje år. So trust me
Specificera gärna ungefär vad du vill göra...
Åka hoj? Klättra? Segla? Bada? Partaja som f-n?
Kolla gärna in staden där jag brukar befinna mig ett par veckor per år:
http://www.zadar.hr
Inte så känt i Sverige men älskat av bl a italienarna.
Annars är orten Makarska grymt bra.
Om du är rik så åker du till Hvar eller Dubrovnik.
Trådskaparen
Jag har funderat på att åka ner i sommar också. Men ångrat mig efter att alla säger hur jävla varmt det är o hur jobbigt det är med skinnställ i den värmen.
Hur hade ni tänkt när det gäller värmen?
men åk ner ba, se vad som händer.... håll inte på o va så nojji
GÖRT
Kommer att befinna mig på min R1 främst i Serbien under hela sommaren... Finns en massa sköna vägar.. mat.. utsikt.. osv.. Varje helg finns det en bike festival i någon stad runt om i Serbien...
Den 28 juni åker vi ner (ca 1500 bikers) till Kosovo för att medverka i en rock koncert...
Hör gärna av dig om du finns i trakterna o tveka absolut inte om du får några problem med att fråga ngn annan på hoj.. Här ser man varje hojåkare som ens broder...
MVH
fy fan, gutt! vi kommer väl hamna där nere i kosovo, serbien och de trakterna runt 22-25 juli kanske! startar från karlsruhe i tyskland 12e juli! händer det något schysst runt den tiden? alltid coolt å möta upp folk långt på okända marker liksom!
Finns alltid något. Hör av er! Kan alltid besöka något mc hak
Ett råd.. va försiktig över hål i vägarna.. speciellt på småvägar... Å skippa skinnstället.. det har vart över 30+ de senaste två veckorna
Ett råd.. va försiktig över hål i vägarna.. speciellt på småvägar... Å skippa skinnstället.. det har vart över 30+ de senaste två veckorna
Ett råd till.. Blev klockad med 128km/h på en 80-väg.. Det blev hela 3000 dinarer (330kr) i böter på plats... Alltså helt ok så länge man kör (blir tagen) under 50km/h än det tillåtna
fan har ni kvar dinar, vi har feta kuna nu=)
hrvatska 4 ever
puss
Ett råd till.. Blev klockad med 128km/h på en 80-väg.. Det blev hela 3000 dinarer (330kr) i böter på plats... Alltså helt ok så länge man kör (blir tagen) under 50km/h än det tillåtna
jo jag har förstått att det kan vara så. kollade lite rutter på viamichelin.com och där varnade de för sämre vägar på vissa sträckor. jag kör med Arlen Ness goretex/textilställ som andas rätt bra så det ska nog duga!
åh fan, ere så billigt där nere? jag blev tagen i 123 km/h på en 50-väg i polen, fick betala hela 400 zloty, alltså ca 1200kr! tyckte jag va rätt mycket i ett land som polen.
Det finns mycket grymma mindre små vägar med lite trafik med fina kurver.. Nice för mc körning. Kan skriva ner ett par till er om ni är intresserade
Men hör gärna av er så kan vi åka tillsammans
Hittade den till slut. Tara Canyon heter den, och den ligger visst inte i Kroatien utan i Montenegro:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tara_River_Canyon
Riktigt mäktig!
Är man i Kroatien så ska man passa på att testa detta, vi körde racehojar där i höstas, kanonkul bana, man får även köra gathoj där.
http://www.grobnik.hr/
grymt! får hoppas det, polarn har precis köpt en sprillans buell 1125R, tror han gärna slipper hål i marken!
ja vart håller du hus då?
Den vägen är riktigt fin faktiskt! Har för mig att det var ett par mysiga caféer längs vägen med... Fast det var ju 2002 som jag var där så det kanske har hänt lite sedan dess...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|