Starstriker
Som man googlar får man svar
Om någon har missat Angry Birds som släpptes i Fredags så är det hög tid att hämta det
Betalapp?
Vad måste jag installera för att kunna följa din "länk" ?
Om någon har missat Angry Birds som släpptes i Fredags så är det hög tid att hämta det
Betalapp?
Vad måste jag installera för att kunna följa din "länk" ?
Vad jag vet så är väl Cardiotrainer den enda som man kan koppla ett google health konto till. Mucho statistik! Den räknar steg också ifall man inte skulle ha någon mottagning på gps'en vilket jag inte har sett någon annan göra. Jag fortsätter med Cardio Trainer själv (för mina promenader... host)
Har inte testat Sportypal men den ser bra ut också.
Finns det någon bra, gratis, mediaspelare som klarar wmv?
Jag hade en bra media/musikspelare för två veckor sedan, sen lämnade jag in skiten och fick en ny lur. Nu hittar jag inte (minns inte vad den hette) liraren igen.
Tips mottages på en enkel mediaspelare som mestadels ska nyttjas för Mp3. Testade någon tysk grej som var krånglig som fasen.
I övrigt kan det vara roligt att veta vilken app jag absolut inte kan klara mig utan?
//R.Ookie
Ja jag läste det. Försökte dra ner skiten nu, hittar ju inte den heller i Market. Har den tagit helg eller?Winamp är ju släppt på beta igår.
Min bror som cyklar varje dag i ur o skur, jobbar som brandman och lever ett aktivt liv vill ha en billig android. Vilken är billigast? Finns det någon som är snäppet mer stryltålig? Bra batteritid är en bonus. Priset är dock viktigare då han hellre lägger pengar på cykeldäck och brandslang.
Tack på förhanden,
Mark
Nu är jag fullständigt novis på Android, köpte min första Androidlur för ett par dgr sedan. Lat är jag också så jag har inte läst in mig på hur man hittar/laddar ner/installerar appar. Kan någon vänlig själ skriva ner en enkel manual? Jag skulle uppskatta några bra ställen att ladda ner från, både via dator o telefon. Behöver också lära mig hur jag laddar ner fr dator resp telefon o hur jag installerar.
X8 är väl billigast vad jag vet.
Så för att du är lat skall nån annan ta av SIN tid för att förklara för dig?
Så för att du är lat skall nån annan ta av SIN tid för att förklara för dig?
Huaweien som Expert säljer/sålde är billigast!
Sen kommer det en ny Huawei snart som kommer att kosta ungefär som x8'n
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |