J-Bone
Ny medlem
Måste man roota en Legend för att kunna köra app2sd?
Väntar fortfarande på Androot till Legenden...
Du är medveten om att den kopplar upp sig även på 3G och syncar en massa prylar i bakgrunden, t.ex. facebook, twitter, Gmail, osv osv så fort du inte är hemma va?? Så en Android utan surfabb kan nog bli duktigt dyrt...
Jag bränner runt 500-1gb data per månad... Bara så du vet..
Klart du ska ha en android.. Bara gå och köp en nu så du också får lite kvalitet på livet...
Går det att få tag på en android med knappar och inte överdrivet stor skärm så kan jag överväga saken. Fast jag vet inte vad jag ska med allt sånt till, jag ringer bara massvis varje dag och sms:ar kanske 1-2st per dag och tar några kort. Klarar en android verkligen av dessa tre saker?
Går det att få tag på en android med knappar och inte överdrivet stor skärm så kan jag överväga saken. Fast jag vet inte vad jag ska med allt sånt till, jag ringer bara massvis varje dag och sms:ar kanske 1-2st per dag och tar några kort. Klarar en android verkligen av dessa tre saker?
Måste man roota en Legend för att kunna köra app2sd?
Hmm, hur fan ser man om man har 3G igång då? Hon har ett vanligt Tele2 kompis abonnemang och det går inte att gå ut på facebook och sånt fjant om hon inte är hemma.
Kan man förresten avinstallera facebook, twitter och alla andra såna där fjolliga saker på telefonen?
Nix, MMS går fortfarande att skicka och ta emot med datatrafiken inaktiverad.Du kan gå in under Inställningar-->Sony Ericsson-->mobildata har jag för mig och stänga av det då slipper du datatrafiken men då ryker MMS:en samtidigt..
Ahh, ska söka upp detta nu.
Behöver man förresten vara uppkopplad hela tiden om man ska använda Navigon?
Nej man behöver inte vara uppkopplad och det var just därför jag plockade hem det. Jag använde det när jag skulle hitta runt på Åland och då ville jag slippa riskera att åka på en massa roamingavgifter.
vad är det för lösenord som swedbank appen vill ha?
vad är det för lösenord som swedbank appen vill ha?
Men måste ändå rekomendera Unified Remote än en gång, upptäckte nu att om jag har min desire som tangentbord så kan man använda den optiska styrgrejen som mus, det är ju KUNG!
Om någon har missat Angry Birds som släpptes i Fredags så är det hög tid att hämta det
Har suttit i en timme nu, hur kul som helst
Nån som vet när 2.2 släpps till Samsung Galaxy S?
Har suttit i en timme nu, hur kul som helst
Nån som vet när 2.2 släpps till Samsung Galaxy S?
Följer tråden till och från och har för mig jag läste om lite olika tränings-appar för ett bra tag sedan. Orkar dock inte läsa igenom hela tråden igen, så jag bumpar frågeställningen:
Vilket eller vilka träningsprogram rekommenderar ni?
Har provat ett antal olika program, men långt ifrån alla. Har en Samsung Galaxy S där jag provkört en del appar under 2.1 Eclaire. Installerade emellertid 2.2 Froyo dagen efter den släpptes och tänkte höra mig för efter alternativ nu när man ska nyinstallera apparna.
Under Eclaire har jag kört:
* Cardio Trainer - fungerar faktiskt riktigt bra.
* Run Keeper - hängde sig två gånger under Eclaire och tog därefter bort den.
* Endomondo - Har tankat hem men ej provkört.
Vilken av dessa eller andra tycker ni är vassast? Jag vill ha ett snyggt och cleant gränssnitt med detaljerade rapporter efter träning/cykling/löpning, då man är lite statstiknörd. Jag är relativt nöjd med GPS:en före Froyo, ska se om den blivit bättre nu med 2.2. När jag testade den i bilen med 2.1 så sög den med gratisprogrammet AndNav. Dock, med Navigon har den fungerat klockrent, även före Froyo installerades.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|