toca1
NinjaClubSweden
Tack, nu blev jag (och säker flera) glad
Riktigt bra site
Google har äntligen tillkännigivit att vi inom ett par veckor kommar att erålla fullt stöd för betalapplikationer i Sverige i ett inlägg på Google Android Developers Blog. Detta innebär dels att svenska utvecklare kommer kunna sälja applikationer och dels att vi konsumenter kan köpa betalapps.
Vi kan inte annat än att säga att det var på tiden – Android fyller trots allt två år om några veckor. Två år utan betalapps anser nog de allra flesta var i mesta laget, men vi skall inte klaga för mycket nu när det äntligen är här. Tack, Google! Bättre sent än aldrig.
Uppdatering: Google har skickat ut ett mail till utvecklare med ett Android Market-konto, där det framgår att man från och med idag kan publicera betalapplikationer på Android Market/skapa ett merchant account (se bilder nedan). Totalt omfattas tjugo länder av ändringen varav våra grannar Danmark, Norge och Finland är inkluderade. Tyvärr går det inte att publicera applikationer på svenska market ännu, men möjligheten skall dyka upp inom två veckors tid - precis som man skriver i bloggen.
Rövhatt!
Någon som vill köpa min Galaxy S eller kanske byta sin iPhone mot den?
Jag tycker min HTC Legend är såå mycket sexigare än Ajfån.
"Lena Handén" a.k.a. Fröken Höger räknas nog inte in i "No of Sexual Partners"....
...så då kommer följdfrågan:
- Brukar tycka att din Legend är sexigare än en iPhone?
Fråga: Kan man ha mp3-låtar som ringsignal på en HTC?? Hur gör man?? :lostnybörjarsmiley
Hur fungerar det med vanlig väggps, dvs med vägkartor etc?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|