Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Någon som kan tipsa om en app till min Desire som gör att jag kan byta låtar på Spotify på datorn?
Unified remote.
På köpet får du dessutom möjlighet att styra allt annat i datorn,,
/ Jens
Någon som kan tipsa om en app till min Desire som gör att jag kan byta låtar på Spotify på datorn?
Unified remote.
På köpet får du dessutom möjlighet att styra allt annat i datorn,,
/ Jens
Finns flera olika på market men jag kör Unified Remote eftersom man kan styra hela datorn med den...
ÄÄÄDIT: F*CK... Sen som vanligt..
att du är sen händer oftare och oftare nuförtiden..
Din flickvän skulle nog uppskatta om du tog lite längre tid på dig du med ibland........
Till er android fans:Desire HD 13e oktober
Vänta ett år istället så kommer det finnas grymma androidlurar. Vet inget säkert, men jag tror att med Nvidias nya platform och dubbelkärneprocessorer så kommer Desire HD att kännas gammal..Man blir ju sugen. Dock står jag med en ganska ny Desire. Får se vad den kostar
/ Jens
Man blir ju sugen. Dock står jag med en ganska ny Desire. Får se vad den kostar
/ Jens
Perfekt tråd. Någon som vet an app för att skärmdumpa PC-desktopen så att man kan musklicka på dautan?
Unified remote funkar ju bara om man ser sin datorskärm. Min står på andra våningen..
Nu antar jag att detta står någonstans i manualen, men;
Om man tar upp en hemsida, och hittar ett utländskt telefonnummer med + och sedan landskod, hur i h-e ringer man det numret?
Trycker man på det så kommer + inte med, vilket innebär att man inte kopplas upp nånjävlastans.
Berätta nu för mig den självklara lösningen så att jag kan spara mitt dyrbara blodtryck....
Nu antar jag att detta står någonstans i manualen, men;
Om man tar upp en hemsida, och hittar ett utländskt telefonnummer med + och sedan landskod, hur i h-e ringer man det numret?
Trycker man på det så kommer + inte med, vilket innebär att man inte kopplas upp nånjävlastans.
Ändras inte + till två 00?
Jag tolkar det som att webbläsare inte förstår att även plustecknet skall ingå i telefonnumret så när man klickar på ett telefonnummer med + i början så följer detta plus inte med till telefonfunktionen.
Jag antar att t-rex helt enkelt får avbryta uppringningen och själv redigera numret innan han försöker ringa igen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|