http://www.sportypal.com
Suveränt program att logga löp/cykelträning med, gratis och jäkligt rocknroll.
Är det bättre än CardioTrainer? Där får man ut statistik och kartor och höjdkurvor o.s.v.....
http://www.sportypal.com
Suveränt program att logga löp/cykelträning med, gratis och jäkligt rocknroll.
truecaller- visar vem som ringer om personen ej finns som kontakt
Är det bättre än CardioTrainer? Där får man ut statistik och kartor och höjdkurvor o.s.v.....
Cyanogenmod 6.0.0 RC1 + ADW Launcher + Powerstrip = galet fint
Cyanogen = Inofficiell androidversion som erbjuder mer features och är mer optimerad (= snabbare) än vanlig 2.2 Froyo.
ADW Launcher = Bättre launcher än standard (alltså, själva homescreen med ikonerna i nederkant och hemskärmarna), kör 5x5 ikoner istället för 4x4, dessutom kör jag egna ställbara ikoner i nederkant.
Powerstrip = Trycker du på home-knappen så kommer en liten meny upp i nederkant, där du kan få upp widgets medans du är inne i ett annat program, t.ex. browsern. Där har jag lagt till powercontrol (slå av/på wifi, bluetooth, sync mm), mediaspelare, SR-player, Väder och Kalender.
Nu känns telefonen kanon!
Google Nexus One:Vilken nalle kör du det där på?
Jag köpte mig en Desire för att jag behövde en GPS, vad måste jag nu installera för att den ska vara någotsånär duglig?
Gratis ska det vara så klart.
Dessutom skulle det ju vara kul om det fanns en fartkameravarning till det GPS programmet.
Har du hittat något bra program och appar?
Ingen bra GPS än, jag har beställt ett större minneskort och väntar med Navigon tills dess.
I övrigt kör jag väl många av apparna som rekomenderats här.
Det hjälper ju att brorsan också har en Desire, han har tipsat om några, en jobbarkompis har även han en Desire och ytterligare en annan har en annan Androidtelefon...
Batteritiden är dock en ytterlig besvikelse, två dagar max, och då är ändå inte jag en sån som pillar med luren konstant.
Slår du av datasynkningen så håller batteriet myyyycket längre. Tror du skrev i en annan tråd att du inte behövde få mailen pushade till dig. Själv tycker jag det är jäkla skönt så jag kör alltid synk på min N1:aIngen bra GPS än, jag har beställt ett större minneskort och väntar med Navigon tills dess.
Det hjälper ju att brorsan också har en Desire, han har tipsat om några, en jobbarkompis har även han en Desire och ytterligare en annan har en annan Androidtelefon...
Batteritiden är dock en ytterlig besvikelse, två dagar max, och då är ändå inte jag en sån som pillar med luren konstant.
Slår du av datasynkningen så håller batteriet myyyycket längre. Tror du skrev i en annan tråd att du inte behövde få mailen pushade till dig. Själv tycker jag det är jäkla skönt så jag kör alltid synk på min N1:a
Ingen bra GPS än, jag har beställt ett större minneskort och väntar med Navigon tills dess.
Kan säga att batteritiden är bättre på iPhone
Hade en iPhone 3GS som jag sålde, inväntar 4G plus att jag vann en HTC Legend, kan inte komma på något som HTC'n är bättre på än iPhonen tyvärr.
Man får hålla den hur man vill?
Är det någon som har kolla på om det finns någon app som fungerar som en väckarklocka. Fast man har telefonen i sängen så det känner av hur man sover och väcker en då man inte ligger i djup sömn, eller hur man ska beskriva det
Är det någon som har kolla på om det finns någon app som fungerar som en väckarklocka. Fast man har telefonen i sängen så det känner av hur man sover och väcker en då man inte ligger i djup sömn, eller hur man ska beskriva det
sleep cycle tror jag den heter!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |