MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
Kan tipsa om ett ett bra GPS-program som funkat ypperligt, NDrive http://www.ndriveweb.com/ . 7 dagar kan man testa det gratis om man vill.
Efter att ha provat mig igenom flertalet GPS-navigeringsprogram till Android så är det CoPilot Live v8 som ställer sig som vinnare.. Mycket bra, lättnavigerat och mycket funktioner.
Betalprogram dock.
Race cronics (reservation för felstavning) bara att starta programet å lägga mobilen i fickan, mäter 0-100 0-160 och massa annat varje gång du gasar iväg å loggar allt, har laptimer funtion med mellantider också, fungerar klockrent!Någon kan ju berätta vilken söp som timar 0-100 tider enkelt o bra.
Navigon tyckte jag hade tråkigt gränssnitt, estetiskt sett, och var väl inte riktigt lika smidigt vad jag kommer ihåg. Annars inte något större att anmärka på för min del, utan föll i stort sett på de punkterna.Har du provat Navigon (också betal) så att du kan jämföra?
Det lutar åt någon av dom.
Nu när FroYo äntligen är här så man kan installera appar på SD kortet så kanske jag köper ettt GPS program.
Är det någon här som har uppgraderats till FroYo än?
Jag har inte fått uppdateringen, men läser man på nätet så har den rullat ut till en del...
Race cronics (reservation för felstavning) bara att starta programet å lägga mobilen i fickan, mäter 0-100 0-160 och massa annat varje gång du gasar iväg å loggar allt, har laptimer funtion med mellantider också, fungerar klockrent!
Vissa appar har, vissa inte.. men fler och fler kommer ut med uppdateringar som ordnar det stödet.Jaha, nu kör man FroYo 2.2 och ska kunna installera appar på minneskortet, så nu börjar det bli dags att bestämma sig för navigator och andra platskrävande appar, men är det någon som vet om apparna har stöd för att installeras på minneskortet än?
I Sovjet jaÄr det ingen som kör Google Navigation istället för alla konstiga navigationsprogram? Maps Brut och Nav launcher?
Funkar hur bra som helst, navigerar grymt.
/ Jens
I Sovjet ja
Är det ingen som kör Google Navigation istället för alla konstiga navigationsprogram? Maps Brut och Nav launcher?
/ Jens
Google suger gigantiskt, eftersom den hela tiden laddar ner kartor.
Även om man här obegränsad data så suger det ur batterier, dessutom är det inte billigt att roama data utomlands.
Själv är man en av dom som sitter och väntar på en Desire...
J*vla HTC som inte kan leverera och inte har kunnat på snart en månad...
Jag vill ju haaaaaa nuuuuuuuuuuuuu...
Jag bestämde mig för att vilja ha en Desire igår efter att min telebobo är kaputtski. Jag gick och handlade en och har nu FroYo och en massa appar installerat..
/ Jens
VA????
Du skämtar?? Vart i hlvt då?? Jag har väntat i över en månad på att få
tag på en..
Telenor stores blev min hovleverantör. Ett par (200) spänn dyrare än nätbutikerna, men vem bryr sig?
/ Jens
Är det ingen som kör Google Navigation istället för alla konstiga navigationsprogram? Maps Brut och Nav launcher?
/ Jens
Drog hem maps brut och navigations programmet som hängde med. For ut en tur med hojen igår och testade det, dvs i med hörlurar å desiren i jackfickan. Desiren har lite problem att få nån kontakt med gpsen inomhus så var lite orolig att det inte skulle gå i fickan men det var inga problem. Men eftersom det blev engelska på gpsrösten så kunde jag inte förstå ett enda av gatnamnen jag körde på eller skulle svänga till. Annars hade den väldigt bra koll och räknade om rutten snabbt då jag tog favoritvägen istället för E4:an och kanske viktigast så kom jag dit jag ville
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|