Tips på bra hojmärke/modell runt 40-55000kr

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Enköping
Hoj
Sålt Millen :(
direktörn skrev:
ok,har du hittat nån hoj än??

Sugen på Gixxer 750 00-01, Cbr929 00-01 eller R1 98-99. Det är dem som både rekommenderas och som jag själv gillar. Tror att jag kan sitta rätt ok på dem, trots min längd.
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
spectre skrev:
Jag vet inte, jag har aldrig kört hoj på riktigt. Jag har inget körkort ännu. Men min :tuttar sambo har det hehehehehehe :tuttar tuttartuttar osv har det hehehehehehehehehehehehe kör ifrån dom hahahehehehehehe sambo tuttar

:rofl :rofl :rofl
Weltklasse, så jeffla bra :Bugar
 

Dr.Bike

Guest
Maria1980 skrev:
Sugen på Gixxer 750 00-01, Cbr929 00-01 eller R1 98-99. Det är dem som både rekommenderas och som jag själv gillar. Tror att jag kan sitta rätt ok på dem, trots min längd.

Gixxern (även om det tar emot för en hondaman) i 750 utförande var ju av flera journalister på Masterbike ansedd som den perfekta balansen mellan vikt/effekt osv och har alltid placerat sig högt i totala listan, literhojar inkluderat på alla tester alla år. Nåt år vann den totalt oxå.

Fajjerbläjd är ju annars fiiina grejjer serru!
Jack of all trades, King of none!
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Maria1980 skrev:
Sugen på Gixxer 750 00-01, Cbr929 00-01 eller R1 98-99. Det är dem som både rekommenderas och som jag själv gillar. Tror att jag kan sitta rätt ok på dem, trots min längd.
Jag tror du blir nöjd med vilken japs du än tar som är lite nyare. Kom inte å säg att det är du på avataren.
 

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Närke
Hoj
Ducati 748
Hmm är det ingen som har föreslagit VTR 1000 F
Det är en tämligen trevlig hoj, som du bör
nå ner till backen på även om du är kort.

Dessutom får man ett trevligt motorljud på köpet :)
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Maria1980 skrev:
Cbr:en ska säljas, vill ha lite mer krut... För att minimera risken att jag missat någon bra modell, så lägger jag ut en liten tråd..

Letar efter en maskinellt pålitlig och såklart snygg sporthoj i prisklassen 40-55.000 kr. 600-1000 kubik. Från 1997 och framåt. Vilka märken/modeller rekommenderar du? Inte motards eller streetfighter.
Om det är du på din avatar, så kan du få köpa min sporthoj för 30k och bjuda mig på kärleksresa för resten!!!
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
HanneZ skrev:
Nu är ni lite väl OT... Ingen som är sugen på mig föresten? Var god se avataren.
Nice!! Min avatar speglar min.. well.. ni förstår säkert!! Det är därför jag måste ha snabba hojar och mycket "bling"..
 

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Enköping
Hoj
Sålt Millen :(
wannagofast skrev:
Om det är du på din avatar, så kan du få köpa min sporthoj för 30k och bjuda mig på kärleksresa för resten!!!

Vad har du för hoj till salu då?
Visst kan du få några kr till en kärleksresa om jag köper din hoj för 30, det blir ju billigare eftersom jag bara behöver köpa en biljett. (Jag måste vara hemma och ta hand om min nya hoj) :banana
 

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Lund
Hoj
.
Maria1980 skrev:
Jag är jättelång, 156 cm :tummenupp

Känner mig tryggare nu än när jag tog mckortet för 2 år sedan, så om jag bara når med tåspetsarna gör inte så mycket. Det viktigaste är att det är ett bra avstånd till styret, så att inte :tuttar slår i tanken... :tummenupp

kör motard så slipper du det problemet :fakta
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top