direktörn skrev:ok,har du hittat nån hoj än??
Sugen på Gixxer 750 00-01, Cbr929 00-01 eller R1 98-99. Det är dem som både rekommenderas och som jag själv gillar. Tror att jag kan sitta rätt ok på dem, trots min längd.
direktörn skrev:ok,har du hittat nån hoj än??
spectre skrev:Jag vet inte, jag har aldrig kört hoj på riktigt. Jag har inget körkort ännu. Men min sambo har det hehehehehehe tuttartuttar osv har det hehehehehehehehehehehehe kör ifrån dom hahahehehehehehe sambo tuttar
Maria1980 skrev:Sugen på Gixxer 750 00-01, Cbr929 00-01 eller R1 98-99. Det är dem som både rekommenderas och som jag själv gillar. Tror att jag kan sitta rätt ok på dem, trots min längd.
Jag tror du blir nöjd med vilken japs du än tar som är lite nyare. Kom inte å säg att det är du på avataren.Maria1980 skrev:Sugen på Gixxer 750 00-01, Cbr929 00-01 eller R1 98-99. Det är dem som både rekommenderas och som jag själv gillar. Tror att jag kan sitta rätt ok på dem, trots min längd.
Maria1980 skrev:?
fixerad?
MostWanted skrev:Jag tror du blir nöjd med vilken japs du än tar som är lite nyare. Kom inte å säg att det är du på avataren.
Maria1980 skrev:Klart att det är jag.
Om det är du på din avatar, så kan du få köpa min sporthoj för 30k och bjuda mig på kärleksresa för resten!!!Maria1980 skrev:Cbr:en ska säljas, vill ha lite mer krut... För att minimera risken att jag missat någon bra modell, så lägger jag ut en liten tråd..
Letar efter en maskinellt pålitlig och såklart snygg sporthoj i prisklassen 40-55.000 kr. 600-1000 kubik. Från 1997 och framåt. Vilka märken/modeller rekommenderar du? Inte motards eller streetfighter.
HanneZ skrev:Nu är ni lite väl OT... Ingen som är sugen på mig föresten? Var god se avataren.
spectre skrev:Hur mycket tar du för 20 minuter?
Behöver du 20 minuter? Jag är klar på MAX 5 minuter.spectre skrev:Hur mycket tar du för 20 minuter?
Nice!! Min avatar speglar min.. well.. ni förstår säkert!! Det är därför jag måste ha snabba hojar och mycket "bling"..HanneZ skrev:Nu är ni lite väl OT... Ingen som är sugen på mig föresten? Var god se avataren.
KalleNorton skrev:Behöver du 20 minuter? Jag är klar på MAX 5 minuter.
Ta grillen mittemot OK. Den rewlar.Jonathan skrev:Fan, MAX vore gott nu. Synd att det tar en halvitmme att komma dit. Helvete
KalleNorton skrev:Ta grillen mittemot OK. Den rewlar.
wannagofast skrev:Om det är du på din avatar, så kan du få köpa min sporthoj för 30k och bjuda mig på kärleksresa för resten!!!
Maria1980 skrev:Jag är jättelång, 156 cm
Känner mig tryggare nu än när jag tog mckortet för 2 år sedan, så om jag bara når med tåspetsarna gör inte så mycket. Det viktigaste är att det är ett bra avstånd till styret, så att inte slår i tanken...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|