Fakkverk
Nu med mustasch!
- Gick med
- 3 Nov 2003
Hostel (1:an) är ju en ganska otäck rulle också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sämsta filmen genom tiderna för helvetThe Mist
av ingen annan än Stephen King var förbannat bra. Slutet är....grymt.
Jag tycker att han lyckas spegla olika personligheter på ett jävligt bra sätt, få med inte bara lite splatter, lite hoppa fram bakomdörr-skräck men oxå en djupare iskall skräck som inte många andra klarar av att förmedla.![]()
Jag lovar att du kommer få åka sänghalm med tjejen efter den rullen.
Req är bra, den spanska versionen...lite medel i början, men slutet fick mig att greppa efter kudden....
Mirrors var OK.
Sen har vi några doldisar:
White Niose
The Mothman Prophecies (bra som fan med Richard Gere)
Sämsta filmen genom tiderna för helvet![]()
Började du titta på film för första gången igår eller? Om du tycker att The Mist är den sämsta filmen genom tiderna så kan du fan inte ha sett många filmer...
Om man gillar Zombietema ....
Om man gillar Zombietema och har en tjej som gillar romantik så skall man definitivt se "Shaun Of the Dead" och på så sätt göra två flugor på smällen.
"En romantisk komedi.... ...med zombies.."![]()
Haha, den där filmen var så sjukt töntig att den nästan blev bra.![]()
Zombiefilmer är ju sjukt töntiga per definition så då blir det ju faktiskt riktigt bra när man distanserar sig och skruvar till det ytterligare ett snäpp. Det är det som gör Shaun Of The Dead till den bästa zombierulle som gjorts.
Zombiefilmer är ju sjukt töntiga per definition så då blir det ju faktiskt riktigt bra när man distanserar sig och skruvar till det ytterligare ett snäpp. Det är det som gör Shaun Of The Dead till den bästa zombierulle som gjorts.
Visst är de lite töntiga. Men du gillade väl REC? Och Dawn of the dead är så där trevligt mysig, självklart så orealistiskt som det bara kan vara i en z-rulle. Men det är det som är lite av charmen med z-rullar.
Resident Evil filmerna är väl inte direkt töntiga?
Ok, de kanske inte är så bra...men töntiga vetefan.
The Mist
Resident Evil filmerna är väl inte direkt töntiga?
Ok, de kanske inte är så bra...men töntiga vetefan.
Resident Evil är underhållning på hög nivå. Jag strecksåg faktiskt alla tre för nån vecka sen.
Jag vet inte om det där det att jag bara blir dummare med åren, men nu för tiden väljer jag ofta bort classy art-filmer mot lättsmält action. Högst en classy art-film per månad, resten av tiden är det oneliners, karate, bröst och explosioner som gäller.
Med detta i åtanke så kommer Sylvesters Stallones nya film The Expendables som en skänk från ovan. Med en sån rollista kan det inte bli annat än världens bästa film. Hade han bara fått med Van Damme och Seagal också, så hade Hollywood kunnat sluta göra film efter den kom ut.
http://www.imdb.com/title/tt1320253/
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning