lilltryne
Den modiga lilla grisen...
Många som rekomenderar vovlo, men vi är båda lite allergiska mot dem tyvärr. Kom med bra konkreta fördelar med dem så kanske vi kan ändra oss. Hört att de ska dra en jäkla massa soppa, hur är det med det?
Fördel: Hur mkt reservdelar som helst på en skrot nära dig.lilltryne skrev:2173314Många som rekomenderar vovlo, men vi är båda lite allergiska mot dem tyvärr. Kom med bra konkreta fördelar med dem så kanske vi kan ändra oss. Hört att de ska dra en jäkla massa soppa, hur är det med det?
Motorkvalité är inget som volvo kan skryta med. Där är japanerna totalt överlägsna. 945 dricker duktigt med soppa dessutom. Den är dock väldigt billig och finns gott om delar till.Rasorblade skrev:2173325volvo 945 alla ggr! STOR!Billig
HanneZ skrev:2173332Motorkvalité är inget som volvo kan skryta med. Där är japanerna totalt överlägsna. 945 dricker duktigt med soppa dessutom. Den är dock väldigt billig och finns gott om delar till.
Ofan, jag kan ju bara snacka för dom 30-talet 940 jag kommit i kontakt med. Har du nån länk eller liknande till motortestet?Rasorblade skrev:2173347Jasså det var japanerna som gorde en stor motortest och kom fram till att B23-motorn (tror det var den) var den som gick längst
Nä tyvärr, men tror det var i en sådan volvotidning som man får hem när man är volvoägare.HanneZ skrev:2173377Ofan, jag kan ju bara snacka för dom 30-talet 940 jag kommit i kontakt med. Har du nån länk eller liknande till motortestet?
Har du någon aning om vilket år? Nummer?Rasorblade skrev:2173387Nä tyvärr, men tror det var i en sådan volvotidning som man får hem när man är volvoägare.
lilltryne skrev:2173314Många som rekomenderar vovlo, men vi är båda lite allergiska mot dem tyvärr. Kom med bra konkreta fördelar med dem så kanske vi kan ändra oss. Hört att de ska dra en jäkla massa soppa, hur är det med det?
Bra inlägg!Dee_cati skrev:2173452Ok, konkreta fördelar med tex en Vectra:
....
moestberg skrev:2172698Tänkte säga detsamma, frågan är bara hur det ser ut med rost om man måste ner i årsmodell. 30-40 tusen, då får man nog leta sig ner på 94/95r. Förutom rosten så är det KANONbilar!! Om du dessutom kan hitta nån lite nyare modell så är inte rosten heller nåt problem.
Själv kör jag en Outback -06:a
lilltryne skrev:2174909Nu har vi börjat spana lite på Audi a4 och a6, men vi kom på att det sägs att audi ska vara jävligt jobbiga o meka med. Typ byta glödlampa ska man kontakta fackman för o göra enligt bosse bildoktor. Nån som har erfarenhet?
lilltryne skrev:2174909Nu har vi börjat spana lite på Audi a4 och a6, men vi kom på att det sägs att audi ska vara jävligt jobbiga o meka med. Typ byta glödlampa ska man kontakta fackman för o göra enligt bosse bildoktor. Nån som har erfarenhet?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|