LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Skulle tro vid 15.30 cirkus, själv då?Alx skrev:2468541Hur dags tänkte Lotta anlända till anläggningen i morn då?
Skulle tro vid 15.30 cirkus, själv då?Alx skrev:2468541Hur dags tänkte Lotta anlända till anläggningen i morn då?
LOTTAK skrev:2468559Skulle tro vid 15.30 cirkus, själv då?
Fast vi har inte banan förrän 16.00 så vi kan inte plocka undan innan dess.....Alx skrev:2468570Ja, det beror lite på vår Björn, kommer han så dyker jag upp vid fyra, gör han det inte så måste det nog bli strax efter tre.
LOTTAK skrev:2468593Fast vi har inte banan förrän 16.00 så vi kan inte plocka undan innan dess.....
pitte skrev:2462424Jag är på. Jättepå. Har köpt sådana där däck som inte har något mönster. Slicks heter det tydligenFörsäljaren undrade om jag ville köpa däcksvärmare också. Men jag hänger dem i torkskåpet över helgen. Blir billigare så. Spännande, he he..
utanAlx skrev:2464596Med licens denna gång?![]()
Ingick inte extrafälgar/regndäck i köpetNeutral skrev:2468819SMHI har ändrat prognosen från regn till mulet.![]()
![]()
![]()
Jag har skruvat 16 timmar i helgen så det vore kul om det inte regnade.![]()
Blå R1 skrev:2468605Fy fan, tagit på sig tänkarmössan idag?
Ps. Du kan ju inte slänga ur dig rejshemligheter på detta viset.
Skyller på att jag inte har några regndäck men skulle nog inte kört ändå.samuel w skrev:2468830Ingick inte extrafälgar/regndäck i köpet![]()
Neutral skrev:2470415Min hoj är klar igen! Bara 19 timmars mekande mellan träningarna.![]()
nej fan va tråkigtP@trik skrev:2470485Det blir regn.
Grått men ännu inte en droppe, hoppas vi slipper regnetFjordmannen skrev:2471340Hur är det med vädergudarna över Linköping.
Prognosen ser inte bra ut. Hur är det Live?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |