kungko skrev:2434119MMM å 2 spänn på att någon vurpar....![]()
R1Lillen skrev:2434455får väl stanna hemma![]()
haha ja det kan ja göra.. ska du träna imorgon?Bikerbitch skrev:2434463Ta min licens och medlemskort![]()
R1Lillen skrev:2434316fan nu hittar man inte licensen och medlemskap i anderstorp å så är det träning imorgon..
R1Lillen skrev:2434466haha ja det kan ja göra.. ska du träna imorgon?
har en kopia på licens i pappers format men inget på medlemsskapet får väl åka upp och hoppas på att de tror mig..![]()
Bikerbitch skrev:2434541Nej, inge träna imorrn. Har inget att lasta i. Min säsong är nog slut nu.
Ska kolla om man får tillbaka anmälningspengarna för sista rejset bara.
Se för fan till o sätt personbästa imorrn med nurå![]()
R1Lillen skrev:2434549är det ingen som ska ner å träna som du kan åka me???
Bikerbitch skrev:2434556Nä. Såblir det när man flyttar ut till landet serru![]()
R1Lillen skrev:2434572kan du inte låna en traktor å hö vagn
![]()
någon av alla bönner har väl så de kan låna ut mot en dekal på din hoj till nästa år
Bikerbitch skrev:2434580Då måste jag åka hemifrån ungefär.. nu... om jag ska hinna till Sviestad i tid
Nädu, du får klara dig utan mig på träningarna framöver nu.
R1Lillen skrev:2434583nej klart du inte får lägga ner säsongen redan nu![]()
Bikerbitch skrev:2434610Att laga bilen blev dyrt, speciellt med alla omkostnader som blev påföljden. Sen måste man ju betala självrisk också. Får se om försäkringsbolaget kan hjälpa till. Ska ringa bilprovningen och reklamera att de tydligen missat att kolla just denna kulled som brast.
Säsongen har tappat sin glans eftersom man inte har så gott om pengar och detta blev en oväntad utgift. Sen ska jag ladda om batterierna inför nästa säsong, denna har varit riktigt kass.
R1Lillen skrev:2434615ok fan va tråkigt ..men du kanske kommer å kikar på någon träning![]()
Bikerbitch skrev:2434635Vill gärna, men det kostar ju trots allt runt 300-400 kronor för att åka dit en kväll bara. Det är snart en ny säsong, då jävlar.
Personbästa imorrn aiight?
R1Lillen skrev:2434455får väl stanna hemma![]()
Syss skrev:2433444Man kanske skulle våga sig ut... Jag är skitbra på att se söt ut i depån!!
Och dessutom ta mysko bilder på folk när de (minst) anar det...![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |