Kakan skrev:Jaha då är det bara å vänta på att de ska vara dax å åka till tivoli då
Mattias skrev:Jag ska nog tvätta håret. För övrigt var det roligare på Fenix än det nånsin varit på Tivoli. Fast det har jag väl fel i.
Med tanke på att det är schlager på storbilds TV:n så rekommenderar jag dig att ta REJÄL sats!ktmjacke skrev:Håller med.
Dessutom läste jag just en annons från tivoli där dom promotar sin schlagerkväll på storbildsteve just idag. I just löööööööv schlager......not.
Verkar som man får satsa på att bli full iaf.....he he he.
ktmjacke skrev:Håller med.
Dessutom läste jag just en annons från tivoli där dom promotar sin schlagerkväll på storbildsteve just idag. I just löööööööv schlager......not.
Verkar som man får satsa på att bli full iaf.....he he he.
Ullis skrev:Är det festivalen på burken, då lär Tivoli dra in årets största "spritkassa".
Ullis skrev:Är det festivalen på burken, då lär Tivoli dra in årets största "spritkassa".
Madhonda skrev:Ja men...det är ju enklare att göra det....!!
Nitrogen skrev:Jag kommer
*DanTheMan* skrev:Byt ställe!!!!!!!!!!!!
Tivoli suger kamelpung
Bonnie skrev:ducce 999 utlottas!
TwinSucker skrev:Blåskägg är cool
Ha ha ha,blev det "drygt" 2 bira eller?anja skrev:Nästa gång ska jag lyssna på min mamma.
Aj, mitt huvud. Och aj, min lever.
Maverick_ou812 skrev:Med tanke på att det är schlager på storbilds TV:n så rekommenderar jag dig att ta REJÄL sats!
@Bonnie, Ullis och Kakan. Bilder, det som inte finns på internet har inte hänt va?
955i skrev:Mmm.. eller så stannar folk hemma och skåpsuper och klankar ner på alla mer och mindre talangfulla bidrag, sen går dom ut. Kan bli tomt tills efter det är slut - eller inte, den som lever får se.
Kapten Blåskägg skrev:Om nån har sett ett körkort med en fetlagd kapten på så är det mitt......har inte slutet riktigt klart för mig
Kapten Blåskägg skrev:Jag har fan 4 spelkort i bakfickan, vann jag något???
Kapten Blåskägg skrev:Tror fan det mannen, jag köpte ju gin o tonic för 2154 kr
ktmjacke skrev:Ha ha ha,blev det "drygt" 2 bira eller?
ktmjacke skrev:PLUSLISTAN
1.Väldigt trevligt att träffa både nya o gamla ansikten
2.Lyckades hålla mig vaken
MINUSLISTAN
1.Tivoli förtjänar inte så trevliga gäster,att suga kamelpung är ett äventyr jämfört med den döda stämning som nuförtiden råder på detta stället
2.Lyckades hålla mig vaken
Nästa gång gör jag som vanligt o e aprak redan innan.Brukar tycka att stället e knökfullt då.
Har tio spelkort i fickan,publiceras det nån dragning eller va det LIVE som gällde?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|