Tivoli 18 februari 2006...

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Bonnie skrev:
Klöver 2 tog hem det, hjärter 5 är andrapriset, något från baren, det får du nästa gång :tummenupp

Själv blev jag trött på Tivolipersonalens trista attityd och dåliga service. 20 minuters väntetid i baren trots att den var halvtom. De ifrågasatte våra rabatter, de bråkade med stammisar om priser trots att de kände igen folk, de slängde ut en kille för att han satte foten på bordet (klockan var 5 i tre och alla var på hemgång).

Vi får byta ställe helt enkelt, de förtjänar inte att ha 40-50 personer varav hälften ändå betalar fullpris. Förra året ställde de upp med glas och citron till vår taxfree Tequila. Nu hotar de med att slänga ut oss om man halvligger i soffan. Vi har aldrig ställt till med något bråk och Tivoli är ett sunkställe :fyllisar

Men trots allt blev kvällen lyckad! :tummenupp
Ja inte kändes det som att vi var direkt välkomna iaf.O som du säger,konstig attityd med tanke på det klena antal pers som fanns där.Ser fram emot mitt najsa pris nästa gång.Kanske dags att flytta till coolingen eller nåt sånt.Dom har ju låg åldersgräns o rubbad moral,så det borde ju inte bjuda på några problem för våra yngre piloter.



En liten sak jag inte hajar ang lotteriet bara,jag har nämligen både klöver två o hjärter fem,hur kunde då nån annan vinna???? :fatta!
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Måste ge fan i att missa det nästa gång det är SH pub :fyllisar
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Madhonda skrev:
Äh, smarta vet jag väl inte...men det är alltid trevligare att veta vad man heter...!! :)

:nicka ja visst är det :)

Prillan73 skrev:
O hur stor e den då ? Fick den plats i fickan ? :rolleyes:
:hoppskrat ja men den var inplastad å allat som Bonnie sa ju :squid

ktmjacke skrev:
Ja inte kändes det som att vi var direkt välkomna iaf.O som du säger,konstig attityd med tanke på det klena antal pers som fanns där.Ser fram emot mitt najsa pris nästa gång.Kanske dags att flytta till coolingen eller nåt sånt.Dom har ju låg åldersgräns o rubbad moral,så det borde ju inte bjuda på några problem för våra yngre piloter.



En liten sak jag inte hajar ang lotteriet bara,jag har nämligen både klöver två o hjärter fem,hur kunde då nån annan vinna???? :fatta!


Hmmm :va vilken coolingen menar fabbror :confused:
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Alltså.... jag är fortfarande bakfull :näsblod
Och jag har en minneslucka på 3 timmar, så om jag var jobbig, otrevlig eller taffsade på någon så ber jag tusen gånger om ursäkt :gnissla
 

Bushbabe

Ensamstående trehojs-mamma.
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Stockholm norra
Hoj
yamaha FZ-6N,Yamaha WRF 250, Hqa 258 -80, Yamaha Dragstar 1100
Fan ...kan vi inte välja en pub med metalldetektor i entren så alla kameror hamnar i garderoben.... :3freak :mad: hatar alla dessa bildbevis som förstör feststämningen :p


Inge bakis på söndagen men fan va trött jag va å det va sååååååå skönt att slappa på soffan hela söndagen :tummenupp
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Jonathan skrev:
Garvar fan läppen av mig!!

Kaptenen, blev du full ? :rofl :rofl :D
Hahaha... Kaptenen checkade in hos mig runt 19-tiden med en kasse bärs och en laska whiskey, den flaskan sänktes plus en hel del annat smått å gott Blåskägget, jag och Zlide innan vi kom in till Tivoli :yoparty
Sen när jag såg Kaptenens spenderbyxor som hade dragit på sig på Tivoli så tog det ju inte lång tid innan ljuset i hans ögon började bli lite dimmigt om man säger så :lol Lite senare hitta jag honom i baren med jag tror att det va 8 Hotshots som han vakade över som en hök... tyckte han tuggade lite fradga oxå, rabies eller? :3freak

Det blev en kanontrevlig förfest och jag ska inte klaga för jag hade kul på Tivoli oxå trots allt men och det är ett stort MEN hur fan kan tillåt att min Lagavulin tog slut jag fick ju svårt abstinens :4skrika :mad:

//TS
 

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Västerhaninge
Hoj
Ingen
wheelieman skrev:
Vaaaaa! var du onykter..... :rofl


Ja, dra åt helvete, kan man bli sådär full utan att må dåligt (vad jag minns iaf).

Nu blir det första varmrätten till lunch, sedan i lördags em.

Hoppas att jag inte var för odräglig, ber så i fall om ursäkt för det :)

Ses nästa pub :fyllisar
 

cl

Tequila MC
Gick med
5 Jan 2004
Ort
Stockholm "Väsby"
Hoj
ZX10R Grön
Hulken_1 skrev:
Ja, dra åt helvete, kan man bli sådär full utan att må dåligt (vad jag minns iaf).

Nu blir det första varmrätten till lunch, sedan i lördags em.

Hoppas att jag inte var för odräglig, ber så i fall om ursäkt för det :)

Ses nästa pub :fyllisar

Har du glömt att jag bar dig ner till muggen och du spydde i pissrännan.
Tänker inte berätta var du ramlade. :hihi
Vakten såg inge glad ut när han såg dina byxor. :rofl

Som sagt. ses nästa pub. :fyllisar
 

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Västerhaninge
Hoj
Ingen
cl skrev:
Har du glömt att jag bar dig ner till muggen och du spydde i pissrännan.
Tänker inte berätta var du ramlade. :hihi
Vakten såg inge glad ut när han såg dina byxor. :rofl

Som sagt. ses nästa pub. :fyllisar

Avslöja inte ALLT nu snälla, det räcker nu :rolleyes:

Vad det därför jag fick en sån härlig ny frisyr, med en ny aftershave som bonus... :mad:

PS. Mina byxor var faktiskt rena, så allt e bara lögner o förtal :fatta! DS.

Ses igen, *hoppas lite mindre full*
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top