spectre
BRASSA å dra i helvet
prulle skrev:Har en flickvän som MÅSTE slå till alla postlådor hon ser, skit störigt.![]()
Slå tillbaka då
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
prulle skrev:Har en flickvän som MÅSTE slå till alla postlådor hon ser, skit störigt.![]()
GuW skrev:Det värsta var nog inte att bilen hade varit stulen, eller att tjuvarna hade ätit chips och grisat ner inuti, det värsta var att dom hade lämmnat stereon inställd på "Lugna Favoriter"....
Sad Glad skrev:Straffa er själva genom att strunta i att kolla spisen hela tiden (hur många gånger har ni verkligen glömt att stänga av den??), .
Dee_cati skrev:Jag bäddar om sängen varje kväll, kan inte sova i en obäddad säng. Detta stör inte mig så mycket (förutom att katten älskar att jävlas med mig när jag bäddar) men tjejen är inte lika imponerad.... Har hon gått och lagt sig före mig och det är obäddat så åker hon ur sängen på direkten. Jag har försökt lära henne bädda på mitt vis (är väldigt nogrann med bäddningen, det ska vara mm-precision) men eftersom inte det fungerar tillfredsställande så får hon kliva ur istället![]()
Ingen direkt tvångstanke, bara ett nödvändigt ont....
Jag skulle få panik!!!heimdal skrev:låter jobbigt dedär..
jag är glad om 3/4 av täcket är i påslakanet, å om lakanet täcker större delen av sängen![]()
Rikkard skrev:Jag vill höra fler sjuka tvångstankar....
Själv är jag rädd för ojämna siffror på volymkontrollen på cd:n i bilen.
Och jämna siffror på väckarklockan. 22:22 är mardrömmen då måste jag titta på klockan tills den slår om.
Dee_cati skrev:Jag skulle få panik!!!
Påslakanet måste vara helt i överkant på täcket och lika mycket ska fylla det på båda sidorna. Om det är löst tyg någonstans så blir jag vansinnig![]()
Lakanet ska vara helt sträckt när jag lägger mig men det blir ju alltid lite veck när man sover. Jag gapar på tjejen varje gång hon lägger sig på fel sätt så hon rullar ihop lakanet![]()
M.G.F skrev:För övrigt så ni som är rädda för spisen. Efter att ni använt den så sätt den på "barn"-läget så slipper ni oroa er över att den är igång.![]()
Haha, då är jag inte ensam. Kan gå in och kolla flera gånger innan jag kan gå hemifrån.Kleiv skrev:Kollar om jag stängt av spisen innan jag går hemifrån trots att jag inte använt den :kocko
Jag har lyckats med det.Solid snake skrev:Skitkul om man sen glömmer nycklarna och det är 20 minus ute.![]()
RandomHero skrev:hahaha kul å läsa..
en sak som ja inte kan göra de är när ja spelar musik i bilen att lyssna på ojämna volymsiffror de går inte för då blir de fel.....de måste vara jämna för att de ska kännas bra..
En riktigt jobbig grej som ja har det är att ja fan har fobi för allmänna toaletter. Tycker det är så jävla äckligt, har en hel procedur framför mig om ja förmodan måste in på en sådan.
Det börjas med att ja öppnar ytterdörren med armbågen sen måste ja på nått sett öppna dörren inne på toaletten (syftar på ett WC rum där det finns flera olika dörrar med toaletter och handfat) de brukar ja oftast lösa genom ett välriktat karatespark med höger dojjan.
väl inne i härligheten måste ja lägga ut papper på hela toaringen och vad som än händer så får ja fan inte nudda nått därinne som att mina byxor skulle nudda toagolvet när man kavlar ner dom för att göra nummer 2. Då åker dom direkt i tvätten, när man då är klar öppna dörren med foten eller armbågen sen vidare till handfatet där kommer de också ett litet problem..
Att slå på vattenkran ibland så finns de inte nå papper alls utan bara en sån där jävla Finnblås man ska sätta händerna under så de ska torka. Då måste ja alltså slå på kran med händerna fast som sagt ja brukar använda fötterna haha..Anledningen till att ja gör det är för att Gösta 55 år som nyss vart och skitit tar i kranen då läggar han sina härliga arom över hela kranfan. Efter man tvättat händerna så lägger man en lätt liten kick på kranen så den stängs av sen vidare till ytterdörren där man avslutar med en fågelspark ala KarateKid....
Woaala mission acomplished![]()
Aleksander skrev:Att katten inte är instängd i frysen, att dörren är låst, lampor släckta, spisen avstängd, balkongen stängd.
![]()
RandomHero skrev:Att slå på vattenkran ibland så finns de inte nå papper alls utan bara en sån där jävla Finnblås man ska sätta händerna under så de ska torka.
heimdal skrev:du måste ha de jobbigt på krogennär du ska göra allt dedär med lite promille innanför mössan ...
men dedär med offentliga dass.. hmm.. inte frächt.. finns ju folk som inte tvättar händerna efter å ha varet på dass.. så armbågen brukar jag öppna med och stänga av vattenkranen när jag e färdig..
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |