Simp
King of the hill
klarar inte av att äta ett rostat bröd om den hårda skorpan har spräckts när man smörade mackan. I så fall är det bara att slänga den eller ge den till flickvännen...
RandomHero skrev:väl inne i härligheten måste ja lägga ut papper på hela toaringen och vad som än händer Att slå på vattenkran ibland så finns de inte nå papper alls utan bara en sån där jävla Finnblås man ska sätta händerna under så de ska torka. Då måste ja alltså slå på kran med händerna fast som sagt ja brukar använda fötterna haha..sen vidare till ytterdörren där man avslutar med en fågelspark ala KarateKid....
Woaala mission acomplished
General E skrev:Jaha, tack för att du sparkar upp dörren, nice för oss som använder händerna. Hur vrider du upp låset då? Själv har jag lillfingrarna till kranen om den e sunkig, då är resten rena. Glöm inte att dra ut toapapper från rullen innan du använder själv, eftersom det är fingrat på av personen innans korviga fingrar.
Har en ny till dig: Tangentbord och möss på offentliga datorer. 1000tals använder dem, tvättas aldrig, har ofta ingrodda beläggningar. Enjoy!
Valentinic skrev:Har det någon gång hänt att katten varit instängd i frysen?
General E skrev:Jaha, tack för att du sparkar upp dörren, nice för oss som använder händerna. Hur vrider du upp låset då? Själv har jag lillfingrarna till kranen om den e sunkig, då är resten rena. Glöm inte att dra ut toapapper från rullen innan du använder själv, eftersom det är fingrat på av personen innans korviga fingrar.
Har en ny till dig: Tangentbord och möss på offentliga datorer. 1000tals använder dem, tvättas aldrig, har ofta ingrodda beläggningar. Enjoy!
RandomHero skrev:Du låset rör ja inte för allt i världen, det är ju där allt skit hamnar för dom som inte tvättar händerna. hahahaha tror du ja rör ofentliga datorer ...never!!!
Sad Glad skrev:Tänk på alla mynt och sedlar, eller knapparna på bankomaten. Tvättar pizzabagaren händerna efter att han hanterat pengar?
Sad Glad skrev:Tänk på alla mynt och sedlar, eller knapparna på bankomaten. Tvättar pizzabagaren händerna efter att han hanterat pengar?
General E skrev:Jobbade på en pub en gång i tiden. Efter stängning städade vi toaletterna. Metod: Svabba hela handfatet, toan. Samma svabb och vatten som man använder till pissoaren, toagolven osv.
Läste en tidningsartikel om en snubbe som städar offentliga toaletter, han använde toaborsten till allting, inkl handfat o kran!
du måste säga att ja faktiskt är lite avundsjuk på din totala avsaknad av bacillskräckSad Glad skrev:När jag jobbade som nattstädare på ett hotell så hade vi aldrig hanskar på oss. Inte ens när vi städade toaletter (säkert en 25 toaletter eller mer). När vi skulle slänga skräpet i papperskorgarna inne på dassen, då körde vi ner näven och tog tag i allt skräp för att sedan slänga det i en stor sopsäck. Påsen bytte vi bara om det var gojsigt. hehe
Det är gött att inte bry sig
Jonathan skrev:Inte så farligt många tvångstankar faktiskt..
En klassiker är ju när man låst dörren till hemmet. Då måste jag känna på handtaget minst tre gånger och säga till mig själv inombords
" Jonathan, du HAR låst dörren "
så jag inte ska glömma bort det när jag kommit till bilen.
skoteridioten skrev:Jag har väl inga märkvärdiga tvångstankar direkt..men fyller ändå på tråden lite
Är även svag för sifferkombinationer. Den femte maj i år, klockan fem sekunder och fem minuter över 5 på morgonen, var ett speciellt tillfälle ( 05-05-05, 05:05:05)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |