PippiT
Professionell mobbare
1. emma082
2. PippiT
3. Mad_skillz
Weeee, Mad_skillz jag tror inte att du vågar dyka upp för du är för rädd för att bli påhoppad av en ilsken liten Chi hua hua som ska slita dig i stycken.
1. emma082
2. PippiT
3. Mad_skillz
Det blir alltså lugn, fin och laglig körning imorron med tanke på de som anmält sig *fniss*
Om det regnar imorron tänker jag ta bilen, jag kör ändå snabbare än er
Weeee, Mad_skillz jag tror inte att du vågar dyka upp för du är för rädd för att bli påhoppad av en ilsken liten Chi hua hua som ska slita dig i stycken.
Brukar det inte alltid bli lugn och laglig körning?
Ja det kanske jag är.. Men måste du skämma ut mig för allt och alla? Nu vet ju alla att jag bara är en liten fegis.. Hur ska jag nu kunna spela ball igen?
Joooooooodå vi är snälla flickor som aldrig kör en km/h för fort.
Du får väl komma och visa hur ball du är ikväll...se om du kan hejda Chi hua huan från att bita dig i strupen...inte för att hon når upp dit men jaja, du fattar.
Brukar det inte alltid bli lugn och laglig körning?
Ja det kanske jag är.. Men måste du skämma ut mig för allt och alla? Nu vet ju alla att jag bara är en liten fegis.. Hur ska jag nu kunna spela ball igen?
Hmm undrar om man ska våga åka till Skogis!
Ehh.. jo... ehm... aa.. hihi.. .kanske... vet inte... riktigt... lite... osäker.. lugnt och lagligt är... en definitionsfråga... va?
Klart du vågar Barbapappa!! Vi ska vara snälla!
Hmm undrar om man ska våga åka till Skogis!
Snäll säger du och tar fram piskan
Men okej då..jag känner mig modig idag.!
Absolut Emma... killar blandar jag bara in när jag inte har något roligare för mig.... Dom liksom dugerHaha vilket oprovocerat påhopp!! Alla är inte barbapappa och kan förvandla fram stödhjul när det börjar gå åt helvete
...och, vågar man inte vurpa så vågar man inte satsa, dedu! *barbapappa* *mjauuu*
Jag vill ha torrt! varför ska det regna imorron ens?? jävla smhi!
Vi hörs imorron, jag är väl på skogis mellan 1730-1800... puss!
Pia, är det AK som tar din tid som vanligt?? Eller BP?? Har du börjat med killbaciller?
Hoppas verkligen att jag får lite av din tid på lördag!
Joooooooodå vi är snälla flickor som aldrig kör en km/h för fort.
Du får väl komma och visa hur ball du är ikväll...se om du kan hejda Chi hua huan från att bita dig i strupen...inte för att hon når upp dit men jaja, du fattar.
Ehh.. jo... ehm... aa.. hihi.. .kanske... vet inte... riktigt... lite... osäker.. lugnt och lagligt är... en definitionsfråga... va?
Klart du vågar Barbapappa!! Vi ska vara snälla!
Hehe skönt!
Jo men det bra man får inte köra för fort.. Det var faktiskt en polis som sa det till mig en gång för länge sen har aldrig gjort det efter de
Fast idag blev det för sent för mig så vart inte mycke åka alls idag tyvär
Men kanske nästa onsdag eller i helgen om det är nån som ska ut..
Fast... Jag är ju inte så ball jag är ju bara en liten tönt men jag kan ju leka ball om du vill är ganska bra på det ibland.. typ aldrig! hehe
Barbapappa hahah skönt! Ja jag vet inte om ajg samlar lite mod så kanske jag vågar fast idag blev det så sent på jobbet så vart en liten sväng typ till macken och tanka i princip.. Men nu har jag ju en hel vecka på mig att smala mod
Eller om det inte blir en sväng i helgen om nån ska ut och jag inte är för feg...?
Vi stod ju jEtelänge och väntade på dig juuuuu.
Joo jag vet... Jag såg det... Men tror ni verkligen att jag vågar svänga in och stanna när ni står med slagträn och skriker efter mig att ni ska slå ihjäl mig..
Jag vart ju rädd! :'(
Men nästa gång, då! Då är jag förhoppningsvis inte lika rädd längre!
Men vafan...det va ju bara gummibatonger det kan du väl fan ta?
Vi tänkte ju bara smeka lite...nästa Onsdag är det fan du som dyker upp eftersom det är min sista Onsdag innan jag drar iväg till Oz.
Jaha var det bara gummi men då är det väl ingen fara!
Hehe aa ska se när jag kan komma hem från jobbet och om det är bra väder, inte omöjligt att man dyker upp då.. Men då får ni inte bli arga om jag smeker tillbaks!
Haha, smek på du men förvänta dig hårdhänt behandling tillbaka.
Haha men jag gillar hårda tag!
Akta så de inte stoppar upp gummi batongerna nånstans!! Be AWARE!
Oj... Låter som det nån som vart med om det förr...
Tack för varningen ska se upp för de!
Har ju annars en egen batong som jag kan ta fram i fall nöden skulle kräva.. Den är lite hårdare en gummi!
Troligen blir detta min sista Onsdagskörning för denna säsong då jag åker till Australien på Lördag och kommer vara borta i två veckor. Vet inte om jag pallar mer kyla, men allt beror helt klart på hur kallt det är när jag kommer hem.
Är det några som är på nu på Onsdag och tar en kortis med ett par fika och värmepausar?
1. PippiT
2.
3.
4.
5.
HAHAHA, min batong som jag har är gummiklätt stål men det kanske blir lite för våldsamt för herrn?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|