Tjejåkartråden onsdagar

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Är det så? Jag känner mig lite bortkommen där men jag har ju mitt lilla gäng att hänga me... o framför allt Robban o Emma som jag kan stödja mig emot... Ja det finns ju fler i min ålder men dom kanske inte är så sömnkänsliga som jag är... nattugglor

Du kan alltid stötta dig mot mig vännen!! Jag tror jag har varit sist kvar på svea de senaste onsdagarna så jag tycker morronen efter är värre hihi

hej och välkommen och grattis till lappen! :tummenuppvi kör i regel onsdagskvällar men nu börjar ju kylan bita så helgdagar är nog bekvämast (jag kör helst helger nu iaf ) men sen har ju ju emma och pia och sanna som iregel är ute varje onsdag trots biiiitande kyla:yoparty

Jag har sagt att jag kör tills jag gråter av smärta på grund av kylan... har skrapat(?!) is(!?) från sadeln ett par mornar den här veckan, men jag ger inte upp hihi... :D

Last edited:

Zoraxx

Rastlös och lyckligtvis galen
Gick med
2 Mar 2010
Hoj
Yamaha R6 street/stunt, Yamaha R6 (såld), Yamaha WR 400F motard (såld)
Du kan alltid stötta dig mot mig vännen!! Jag tror jag har varit sist kvar på svea de senaste onsdagarna så jag tycker morronen efter är värre hihi

Jag har sagt att jag kör tills jag gråter av smärta på grund av kylan... har skrapat(?!) is(!?) från sadeln ett par mornar den här veckan, men jag ger inte upp hihi... :D

Respekt!:yoparty

Vi som åker lusiatåget senare i vinter ;-)
Ska se om min chef har kommit på att onsdagar är en dålig kväll att jobba så ja kan vara med oxå. Men är det inga som kör under helgerna? Ja brukar cruisa runt och leka hela nätterna inne i stan. Sjukt kul att åka tunnlarna, låter mysigt :p

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Respekt!:yoparty

Vi som åker lusiatåget senare i vinter ;-)
Ska se om min chef har kommit på att onsdagar är en dålig kväll att jobba så ja kan vara med oxå. Men är det inga som kör under helgerna? Ja brukar cruisa runt och leka hela nätterna inne i stan. Sjukt kul att åka tunnlarna, låter mysigt :p

Åhh, luciatåg... sjukt nice... då vill jag vara lucia om inte Robban envisas med att vara lucia.... i morgon kör vi igen men startar lite tidigare... vilken tid blir det tro?? Emma......

Vi kanske kan ta en tunnelkörnings kväll i morgon... det jobbiga är när man går upp på bakhjulet att man blir så hög o slår i huvudet i taket i tunneln men det löser sig... :tuttar

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Samling 17 vid skogskyrkogården, fika på Rosen o ev Sveavägen efter det

Zoraxx

Gick med
2 Mar 2010
Hoj
Vid 17 stod jag och lastade min lastbil som bäst sen bar det av till småland en sväng så ja missa allt. Händer det något till helgen? Ja kan när som i stort sett.

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Vid 17 stod jag och lastade min lastbil som bäst sen bar det av till småland en sväng så ja missa allt. Händer det något till helgen? Ja kan när som i stort sett.

Ja o Emma kör i morgon om vädret är ok... å det ska det väl va ok väder hoppas jag... vet inte vilken tid dock.... hänger du me??

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Kör lite till...

Usch, börjar bli lite småkallt om tassarna nu. Imorse var det inte jätteskönt att brumma iväg, men vad gör man inte :)

Vi får väl be till någonting för att det ska vara bra väder på onsdag... vill inte kasta in handduken redan! Är det fler som tänker som jag och ska köra? Kom igen brudar ;)

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Usch, börjar bli lite småkallt om tassarna nu. Imorse var det inte jätteskönt att brumma iväg, men vad gör man inte :)

Vi får väl be till någonting för att det ska vara bra väder på onsdag... vill inte kasta in handduken redan! Är det fler som tänker som jag och ska köra? Kom igen brudar ;)

Har lagt ner körning på onsdagar. För kallt. Bara kört på helgen. Kommer igen till våren. :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Jag ska försöka fixa bra väder till er på Onsdag gumman. Puss

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Har lagt ner körning på onsdagar. För kallt. Bara kört på helgen. Kommer igen till våren. :tummenupp

Aha! Ska du ut till helgen, eller har du ställt av helt nu? :)

Jag ska försöka fixa bra väder till er på Onsdag gumman. Puss

Vad du är söt gumman, tack! ;) Möt upp oss med bilen vettja! (om man vågar erkänna att man kör såna saker oxå på ett hojforum haha) Puss

Jag blev fressten nästan påkörd idag av en sån förare med en mobil i handen och noll koll. Han fick en närbild av mitt finger, men jag skulle vilja göra mer nästa gång... jag funderar på om det är stor risk att falla själv om jag skulle sparka till bilen för att ge ett bestående minne av hur det är att tjaffsa med mig :)

Last edited:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...

Trodde onsdagskörningarna var slut för säsongen nu men tydligen inte du var banne mig en hård tjej hehe! :tummenupp

Men varför inte köra på helgerna ist så man kommer iväg lite tidigare medans det fortfarande är ljust och lite värme?

Jag tänkte nog ta en repa i helgen den som vill kan ju haka på... Och det blir LUGNT tempo...

Edit: Fast tjejåkartråden kanske var lite fel tråd att skriva i.. Men kanske finns nån lätt lurad jävel här ändå.. :va :D

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Jag kör helger oxå haha! Jag här bestämt mig för att ställa in hojen först när jag gråter av smärta pga kylan :) hmm... kan du köra LUGNT?! :D

Trodde onsdagskörningarna var slut för säsongen nu men tydligen inte du var banne mig en hård tjej hehe! :tummenupp

Men varför inte köra på helgerna ist så man kommer iväg lite tidigare medans det fortfarande är ljust och lite värme?

Jag tänkte nog ta en repa i helgen den som vill kan ju haka på... Och det blir LUGNT tempo...

Edit: Fast tjejåkartråden kanske var lite fel tråd att skriva i.. Men kanske finns nån lätt lurad jävel här ändå.. :va :D

Zoraxx

Gick med
2 Mar 2010
Hoj
Aha! Ska du ut till helgen, eller har du ställt av helt nu? :)

Vad du är söt gumman, tack! ;) Möt upp oss med bilen vettja! (om man vågar erkänna att man kör såna saker oxå på ett hojforum haha) Puss

Jag blev fressten nästan påkörd idag av en sån förare med en mobil i handen och noll koll. Han fick en närbild av mitt finger, men jag skulle vilja göra mer nästa gång... jag funderar på om det är stor risk att falla själv om jag skulle sparka till bilen för att ge ett bestående minne av hur det är att tjaffsa med mig :)

Sätt foten över backspegeln. Brukar väcka även den mest sovande bilist som försöker byta till din plats på vägen.

Tyvärr missar jag även denna onsdag. Är på Gotland en sväng då. Men ja har precis fått på motardhjulen så jag kom nyss hem. Lite kallt på kvällen men jag åker i samma kläder som jag kör snöskoter i så ja kör tills saltet sabbar.

Last edited:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Jag kör helger oxå haha! Jag här bestämt mig för att ställa in hojen först när jag gråter av smärta pga kylan :) hmm... kan du köra LUGNT?! :D

Jaha där ser man här va man ingen bangar minsann, så ska det låta! :tummenupp
Ja faktiskt det helt otroligt men jag körde en HEL gruppkörning i helgen i lungt tempo... Jag var tvungen att nypa mig själv i armen ett par gånger tills jag insåg att det faktiskt inte vara en dröm... :)

Men om du vill kan vi ju ta en tur i helgen.. Jag kommer nog köra hela helgen om jag inte får i mig för mycke sprit på fredag kväll men ska försöka hålla mig nykter.. Förutsatt att det väder för de också! :)

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Vi ses vid skogis kl 17 Emma även om det är isiga vindar idag... känns inte så lockande

Zoraxx

Gick med
2 Mar 2010
Hoj
Önskar jag kunde va me ikväll men just onsdagar är tydligen svårt för mig. Men jag sympatiåker ett varv i visby och retar lite folk ;-)

Önskar jag kunde va me ikväll men just onsdagar är tydligen svårt för mig. Men jag sympatiåker ett varv i visby och retar lite folk ;-)

Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj

Idag var det ensamt o vi var nog de enda som trotsade kylan... vi var även några bland få på Rosen.... vi e inga klenisar me andra ord... vi åker nog ett gäng både lördag o söndag... tjejer o killar... var det lika ensamt i Visby??

Skönt med värme i bilen!

Jag hade det bra bakom dig.... Bulten kolsvart o inge månsken.... o mitt coola svarta visir....

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Synd att kalla den bil. ;)

Jag kommer att börja med nästa sommar att dunka knogarna i bilen om dom försöker prejja mig för man ska fan inte ta det. Trött på idioter i trafiken som inte har någon uppsikt. Jävla söndagsåkare hela bunten. :mad:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati