totoro
Är fulladdad ibland
Hon kan bara vara Stjärtflicka.
Där spårade de ur
Hon kan bara vara Stjärtflicka.
Jag tror vi kommer bli det finaste(!?) luciatåget i Sverige! Hoppas någon kan filma!
Det är nästan så vi borde planera upplägget och börja öva på snuskgubbe-sångerna redan på söndag! Det lär bli stor publik på Rosen med ett gäng tjejer (ja Robban, du är inräknad om du har gummistövlar och snorkel *fniss*) som sitter på hojarna och fulsjunger snuskiga julvisor... kanske att man kan skalla bilister samtidigt
Jag tar med glögg!!
Jag tror vi kommer bli det finaste(!?) luciatåget i Sverige! Hoppas någon kan filma!
Det är nästan så vi borde planera upplägget och börja öva på snuskgubbe-sångerna redan på söndag! Det lär bli stor publik på Rosen med ett gäng tjejer (ja Robban, du är inräknad om du har gummistövlar och snorkel *fniss*) som sitter på hojarna och fulsjunger snuskiga julvisor... kanske att man kan skalla bilister samtidigt
Jag tar med glögg!!
Oxå åker vi nakna i svarta säckar med silvertejp över åkern innan Rosen o dricker glögg...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Där spårade de ur
Jag tar med glögg!!
Vi kör hoj va?
Jag sa faktiskt inte stjärtgosse...och stjärtflicka betyder inte samma sak. Surpuppa
Låter som en bra ide!
Fast du glömde cyklop, men det ok jag tar med mig det på söndag!
På tal om glögg.... Är det nån som vill åka Birka kryssning... Måste boka i tid...,
Haha bra där! Du får vara attack-cyklop-tomte i luciatåget!
Haha bra där! Du får vara attack-cyklop-tomte i luciatåget!
Jag vill cruisa!! Detaljer på söndagskörningen??
Jajamen Emma, vi ska få båten o guppa....
Oj hihi... hur tänker du nu Pia???
Tommie - Jag hoppas verkligen att du kommer köra med det där cyklopet i vinter, herregud vad jag kommer dö av skratt!!
Oj hihi... hur tänker du nu Pia???
Tommie - Jag hoppas verkligen att du kommer köra med det där cyklopet i vinter, herregud vad jag kommer dö av skratt!!
Blottarrock gummistövlar snorkel och cyklop kanske kan vara passande klädsel för en snuskgubbe...
Jag frågade honom vad han själv vill ha på sig, han sa att han föredrar att vara helt naken. Så problemet med klädsel är löst
Hmm jasså... Helt näck??? Inte ens svart säck, silvertejp eller stjärngossestrut??
nope helt naken=)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring