Tjejåkartråden onsdagar

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Jag tror vi kommer bli det finaste(!?) luciatåget i Sverige! Hoppas någon kan filma! :)
Det är nästan så vi borde planera upplägget och börja öva på snuskgubbe-sångerna redan på söndag! Det lär bli stor publik på Rosen med ett gäng tjejer (ja Robban, du är inräknad om du har gummistövlar och snorkel *fniss*) som sitter på hojarna och fulsjunger snuskiga julvisor... kanske att man kan skalla bilister samtidigt :D

Jag tar med glögg!! :tummenupp

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Jag tror vi kommer bli det finaste(!?) luciatåget i Sverige! Hoppas någon kan filma! :)
Det är nästan så vi borde planera upplägget och börja öva på snuskgubbe-sångerna redan på söndag! Det lär bli stor publik på Rosen med ett gäng tjejer (ja Robban, du är inräknad om du har gummistövlar och snorkel *fniss*) som sitter på hojarna och fulsjunger snuskiga julvisor... kanske att man kan skalla bilister samtidigt :D

Låter som en bra ide! :D
Fast du glömde cyklop, men det ok jag tar med mig det på söndag! :tummenupp

71925_457558643104_640188104_5557148_7190525_n.jpg

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,

Oxå åker vi nakna i svarta säckar med silvertejp över åkern innan Rosen o dricker glögg...

Sent from my iPhone using Tapatalk

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Oxå åker vi nakna i svarta säckar med silvertejp över åkern innan Rosen o dricker glögg...

På tal om glögg.... Är det nån som vill åka Birka kryssning... Måste boka i tid...,

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll

Vi kör hoj va?

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Jag sa faktiskt inte stjärtgosse...och stjärtflicka betyder inte samma sak. Surpuppa

Jag försökte bara vara lite motvalls.....:D
Motvalls käring är den som alltid tycker tvärtemot. Herr Motvall och hans fru råkade i livlig dispyt över frågan om man skär eller klipper havre. När hustrun vägrade ge med sig tryckte maken ner henne under vattnet, vilket dock inte fick henne att ge med sig: Det sista livstecknet från hustrun var att med fingrarna simulera en klippande rörelse.

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Glöm inte att vi kör på Söndag samling Skogis kl 12... Hoppas ingen is på vägarna o kanonväder.... Bara att komma, ju fler desto roligare, tjejer o killar, gamla o unga....... Ses

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Låter som en bra ide! :D
Fast du glömde cyklop, men det ok jag tar med mig det på söndag! :tummenupp

71925_457558643104_640188104_5557148_7190525_n.jpg

Haha bra där! Du får vara attack-cyklop-tomte i luciatåget! :D

På tal om glögg.... Är det nån som vill åka Birka kryssning... Måste boka i tid...,

Jag vill cruisa!! Detaljer på söndagskörningen?? :)

Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Haha bra där! Du får vara attack-cyklop-tomte i luciatåget! :D

Jag vill cruisa!! Detaljer på söndagskörningen?? :)

Jajamen Emma, vi ska få båten o guppa....

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Jajamen Emma, vi ska få båten o guppa....

Oj hihi... hur tänker du nu Pia??? :rodnar

Tommie - Jag hoppas verkligen att du kommer köra med det där cyklopet i vinter, herregud vad jag kommer dö av skratt!! :D

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Oj hihi... hur tänker du nu Pia??? :rodnar

Tommie - Jag hoppas verkligen att du kommer köra med det där cyklopet i vinter, herregud vad jag kommer dö av skratt!! :D

Hmmm ja, hm jo.... Nä inget särskilt... Båten guppar ju alltid... Eller..... Nä jag tänkte nog inte.. Eller jo det gjorde ja nog... Jag har oxxå cyklop o snorkel

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Jag frågade honom vad han själv vill ha på sig, han sa att han föredrar att vara helt naken. Så problemet med klädsel är löst;)

Hmm jasså... Helt näck??? Inte ens svart säck, silvertejp eller stjärngossestrut??

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...