Tjejåkartråden onsdagar

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Men gud!! Säg inte sådär jag blir ju aldeles till mig!! :rodnar

Edit: Jag kommer nog iaf ha på mig mina cyklop! :)

Du e ju Gixxer kille, vad har du att skämmas för???? Värre med Honda killarna... De som inte fattat att Honda är en flickcykel... Eller hur va de ni sa...:D

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Du e ju Gixxer kille, vad har du att skämmas för???? Värre med Honda killarna... De som inte fattat att Honda är en flickcykel... Eller hur va de ni sa...:D

Japp! Helt riktigt du har så rätt så det helt sjukt så rätt du har! :tummenupp

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Aha, e Honda en flickcykel?? Tur jag har en sån då... e de nördvarning på den eller???:Bugar

Nejdå absolut ingen nördvarning på en damcykel (om det är en tjej som kör) dock inte direkt det optimala för grabbar med hår på bröstet! :tummenupp
Läs: typ Mad Jorma skillZ!!! :)

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Nejdå absolut ingen nördvarning på en damcykel (om det är en tjej som kör) dock inte direkt det optimala för grabbar med hår på bröstet! :tummenupp
Läs: typ Mad Jorma skillZ!!! :)

Nä att en Honda inte passar dig förstår jag.... Du var lite lätt udda i din körstil o väldigt akrobatisk... Då du åkte bakhjul, halvlåg på hojen o sen kunde vrida dig 190 grader... O kolla bakåt..,Men sen förstod jag att det var istället för backspeglarna..... Själv e ja så stel att jag knappt. Ser döda vinkeln......

Sent from my iPhone using Tapatalk

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Då fortsätter jag köra min honda...

/Carnivore utan hår på bröstet :yoparty

Då är vi två... Jag har inte heller hår på bröstet.... Frågan är varför man ska ha håret där.... Tar bara en massa plats under stället.... Har fullt sjå ändå att få upp dragkedjan...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Då är vi två... Jag har inte heller hår på bröstet.... Frågan är varför man ska ha håret där.... Tar bara en massa plats under stället.... Har fullt sjå ändå att få upp dragkedjan...

"Det växer inget gräs på en räserbana" - Gammalt djungelordspråk

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Nä att en Honda inte passar dig förstår jag.... Du var lite lätt udda i din körstil o väldigt akrobatisk... Då du åkte bakhjul, halvlåg på hojen o sen kunde vrida dig 190 grader... O kolla bakåt..,Men sen förstod jag att det var istället för backspeglarna..... Själv e ja så stel att jag knappt. Ser döda vinkeln......

Haha skönt! :tummenupp
Jo det kan jag nog hålla med om att jag har lite udda körstil. :D
Fast snurra 190 brukar jag göra ibland ändå även fast jag har speglar det om något borde man väl ändå kunna kalla för snurrigt! :rolleyes:

Då fortsätter jag köra min honda...

/Carnivore utan hår på bröstet :yoparty

Jag är inte förvånad.. Det krävs att man är en man för att ha de! :tummenupp

Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Haha skönt! :tummenupp
Jo det kan jag nog hålla med om att jag har lite udda körstil. :D
Fast snurra 190 brukar jag göra ibland ändå även fast jag har speglar det om något borde man väl ändå kunna kalla för snurrigt! :rolleyes:

Jag är inte förvånad.. Det krävs att man är en man för att ha de! :tummenupp

Misstänker att du kan det.... du verkar vara av den vigare sorten...

Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
En len mansbringa är mycket najs att gnussa sina egna attribut emot! :tuttar :tummenupp :D

Vill jag kela med nåt hårigt kan jag klappa nåns katt.

En liten katt.... Jaja så länge den ler går det väl bra...

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Nån som ska ge sig ut och köra lite i helgen? Nu ser det dock mörkt ut, men försvinner isen från vägen så blire åka! emma.. pia..?!

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Misstänker att du kan det.... du verkar vara av den vigare sorten...

Ja jag misstänker att du har rätt... Var hos naprapaten igår för första gången jag är tydligen för rörlig i ländryggen sa hon.. Inte bra, aj ont! :gnissla

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
QUOTE=Mad_Skillz;4974791]Ja jag misstänker att du har rätt... Var hos naprapaten igår för första gången jag är tydligen för rörlig i ländryggen sa hon.. Inte bra, aj ont! :gnissla[/QUOTE]

Jag förstår det för den såg ledlös ut... förklarade du då för naprapaten att jag bevittnat din 190 gradiga vridning.... jag kanske skulle bli naprapat??:tuttar:va

QUOTE=Mad_Skillz;4974791]Ja jag misstänker att du har rätt... Var hos naprapaten igår för första gången jag är tydligen för rörlig i ländryggen sa hon.. Inte bra, aj ont! :gnissla

Jag förstår det för den såg ledlös ut... förklarade du då för naprapaten att jag bevittnat din 190 gradiga vridning.... jag kanske skulle bli naprapat??:tuttar:va[/QUOTE]

Känns inte helt skönt med körning i morgon.... bara att ta sig till Skogis kl 12 verkar jobbigt o olustigt.... undrar om jag kan komma på någon bortförklaring för o slippa.... :rolleyes::confused:

Last edited:

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
QUOTE=Mad_Skillz;4974791]Jag förstår det för den såg ledlös ut... förklarade du då för naprapaten att jag bevittnat din 190 gradiga vridning.... jag kanske skulle bli naprapat??:tuttar:va

Hehe nej det förklarade jag faktiskt inte men kanske ska ta och göra det nästa gång jag ska dit! :D
Ja det låter nästan som de skulle kunna vara nåt för dig! :)

Last edited:

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Nån som ska ge sig ut och köra lite i helgen? Nu ser det dock mörkt ut, men försvinner isen från vägen så blire åka! emma.. pia..?!

Anna, jag vill åka imorron! Jag ska se till att gå upp i tid oxå hihi!
12, eller 13 skogis? :) Vem vill följa med?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati