Tjejåkartråden onsdagar

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Är det inte is eller rent farligt att köra så varför inte? hihi :)

Hmm, är det sommarvärme, solen skiner o knallblå himmel så... Men troligen är det kallt, blött, halt o snöigt.... Känns inte jättelockande... Emma, är det fler som tänker köra så Du inte blir ensam vid skogis om jag inte kommer??

Sent from my iPhone using Tapatalk

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Hehe nej det förklarade jag faktiskt inte men kanske ska ta och göra det nästa gång jag ska dit! :D
Ja det låter nästan som de skulle kunna vara nåt för dig! :)

Hmm, jag tror faktiskt det.. Men då behöver jag min assistent Emma som håller fast dig så du ligger still.... Det bästa är att binda fast dig i en dörrpost innan kotknackningen börjar.... Det gör fruktansvärt ont men det är meningen

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Emma: jag vill åka om det inte snöööar eller är skridskobana!

Jag tror inte att det är skridskobana... det regnar iofs så det är nog inte så skönt att åka. Jag måste dessvärre ge mig ut för att ställa in hojen i garaget.. :S

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Är det inte is eller rent farligt att köra så varför inte? hihi :)

Hehe ja det sant då är det ju lika bra att åka innan den riktiga vintern sätter igång :)

Hmm, jag tror faktiskt det.. Men då behöver jag min assistent Emma som håller fast dig så du ligger still.... Det bästa är att binda fast dig i en dörrpost innan kotknackningen börjar.... Det gör fruktansvärt ont men det är meningen

Haha det där låter nästan lite farligt vet inte riktgit om jag vågar måste jag erkänna... :D

Last edited:

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Hehe ja det sant då är det ju lika bra att åka innan den riktiga vintern sätter igång :)

Haha det där låter nästan lite farligt vet inte riktgit om jag vågar måste jag erkänna... :D

hihi jag erkänner... det blir inget åka idag för min del. det regnar för mycket... men Anna sa att det ska bli varmt nästa vecka, kanske blir lite köra då :) idag ska jag bara köra in hojen i garaget

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
hihi jag erkänner... det blir inget åka idag för min del. det regnar för mycket... men Anna sa att det ska bli varmt nästa vecka, kanske blir lite köra då :) idag ska jag bara köra in hojen i garaget

Hehe misstänkte nästan att det inte blev nåt åka idag när jag titta ut genom fönstret.. Det regnar här med :(
Jaha okok ja får hoppas att det blir som hon säger då så kanske man kan ut och åka då ist..
Tycker synd om min hoj som bara får stå nu det nästan så man känner hur tårarna sakta rinner längst kinden och faller ner i knät... Ja så synd är det faktiskt om hojen när den bara står! hehe :D

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj

Vi siktar på nästa helg.... Var inte deppiga... Det blir bättre dagar...

ak4

Ducatista
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
-09, Ducati 848
Klart det blir bättre dagar babe!!=) Och när man inte kör hoj kan man ju göra en massa andra saker;)

Zoraxx

Rastlös och lyckligtvis galen
Gick med
2 Mar 2010
Hoj
Yamaha R6 street/stunt, Yamaha R6 (såld), Yamaha WR 400F motard (såld)
På gotland har de blitt åka av idag. En sväng över landsbyggden imorse och sen ut till Tofta för att se GGN (Grattis Mats Nilsson) Sen blev det en tur genom stan. Nu ska man ladda betterierna lite innan man åker ut och retar lite folk i centrum bara för att toppa dagen. Se om vädret är lika förlåtande nästa vecka så åker ja i sthlm då ;-)

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
På gotland har de blitt åka av idag. En sväng över landsbyggden imorse och sen ut till Tofta för att se GGN (Grattis Mats Nilsson) Sen blev det en tur genom stan. Nu ska man ladda betterierna lite innan man åker ut och retar lite folk i centrum bara för att toppa dagen. Se om vädret är lika förlåtande nästa vecka så åker ja i sthlm då ;-)

Vädret har inte varit förlåtande.....

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Bara inse att det blir inga Luciakörning me brudarna till Rosenhill.... vintern e här.... Då får vi brudar festa o dricka glögg istället.... Eller hur Emma, Pippi, AK4, Anna, Melanie o Robban.... Dags för fest igen.... o göra stan osäker som vanligt

Klart det blir bättre dagar babe!!=) Och när man inte kör hoj kan man ju göra en massa andra saker;)

Precis.... kallas glögg, öl, vin, fest..... :tuttar

Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
GOTT NYTT 2011. Vi ser fram emot många härliga hojdagar.....:tuttar
Emma082. PippiT, PiaB, Miss_A och Lollo

Bifogat

• DSC06235.jpg
    DSC06235.jpg
    245.3 KB · Visningar: 131
Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Absolut, Robban höllt på me raketerna. Klart ni e me på nästa bild.... Grillfest på min altan i sommar....

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Hoj
Honda CBF600 -04
Oj vad längesen jag var här!
Vad fin bild du la upp på oss Pia, vi måste festa snart igen!
Blir första onsdagskörningen onsdagen efter McMässan? :yoparty

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...