Tack för ikväll tjejer. Det blev en liten runda trots allt innan fika på Rosen. Erkänn att det smakar bättre efter lite gasa
Tack för ikväll tjejer. Det blev en liten runda trots allt innan fika på Rosen. Erkänn att det smakar bättre efter lite gasa
Blir det någe körning imorrn...?
(finns tillg på nätet endast på kvällstid så beh nog svaret redan ikväll, solly!)
Och ni tjejer... blir det inte nåt så blir jag iiiinte ledsen, det blir nya tillf!
Åka imorgon??
Åka imorgon??
Sanna?
Jasså du...
Vad få det är som ska åka ikväll, var är alla...? *saknar*
Hej hej,
Är ny här på forumet, har kört lite enduro i skogen men nu äntligen tagit hojkort och införskaffat mig en skön ninja 600R, har tyvärr inte så många tjejkompisar som åker hoj så jag hakar GÄRNA på er ngn Onsdag om det är möjligt... det börjar kännas lite trist att nöta på gatorna själv eller åka med killarna...
Försöker pricka in vädret så gott det går, så idag fick äntligen lilla niljan rastas och följa med till jobbet och tar givetvis den långa vägen hem *stort smile*
hoppas vi ses en onsdag.
Paula (huddinge)
Du är så välkommen så. Titta bara in med jämna mellanrum och se om någon skrivit en lista. Just nu har tråden spårat ut lite grann men listan brukar det vara ordning på och även körningarna (ingen har klotat än. Kommentarer om hur tjejer kör undanbedes från manliga hang-arounds )
På begäran så har jag flyttat allt spam (ca 120 inlägg) till
eran Tjejåka Mc tråd i stället.
Skärpning i leden nu
Men även jag som inte kör denna sommar fick ett gott skratt åt allt ni skrev
// Kakan
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha