Tjejåkning i Gävle

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
skabe skrev:
Det här låter kul!! :yoparty
Jag hänger gärna på nån kväll, men jobbar skift så vi får se när det passar..
'
Wow fler och fler hör av sig gött serru
Vi får se till att boka in någon dag kanske en helg så kanske alla har lättare att komma ifrån om vi har lite framförhållning och planerar någon dag i förväg. Någon som kanske har lust att åka i helgen, om vädret tillåter förstås :huvet

flimmer

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
SV650s -02
uzibabe skrev:
Jag följer också gärna med då jag fixade kortet idag :yoparty
:rock :rock Grattis!! :rock :rock
Vet själv vilken härlig känsla det var att ta kortet!! Bara att hänga med ut någon gång nu då!

Memmsan skrev:
Synd att man inte kan haka på då man inte har fixat kortet än!
Memmsan - Om du är tillräckligt körvan för att åka på trafikerade vägar så har jag haft kort tillräckligt länge för att övningsköra... PMa i såna fall.

Sassa - ledsen att jag inte kunde köra idag, hoppas du hann se det så du inte stod och väntade på mig...

Vad säger ni ska vi ta en tur imorgon (torsdag) om vädret är ok?

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Vad säger ni ska vi ta en tur imorgon (torsdag) om vädret är ok?[/QUOTE]

Kan nog tyvärr inte hänga på idag för jag fyller år :banana så jag vet inte om det droppar in någe folk under dagen och kvällen :fyllisar
/Sussi

Sassa

längtar efter min vibrator....
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
"Uzibabe" Grattis :rock bruden till körkortet & på:födelseda födlsedagen! Visst är det underbart när det är klart, ja jag mins det som igår! :Rockbanan Ingen körning är så härlig som den första på egen hand! :kär

Kämpa på du åxå "Emmsan", du är snart där!!! :Rockbanan

Nu till det mindre roliga! :huvet
I gårkväll när vi körde till medskog för en fika så började hon så sakteliga gå sämre å sämre, hostade å sköt som bara den :va Trilskades å lade av helt när jag inte varvade henne. Ja hon har sagt tack & godnatt! Hon vill inte mer :( :censored orden får ni gissa! Mitt i bästa sommarvädret hittills :Bugar inte ens det hjälpte! *** åxå!

Så nu lär jag leta efter ny motor så jag inte får abstinens!

Ja återkommer senare nu fick jag besök!

Hej å hoj
inge skoj!

Sassa

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Tackar Sassa!
Tycker din kille är lite taskig mot dig som inte lånar ut en hoj så du kan åka :huvet
Hoppas du hittar en motor så fort som möjligt då ifall det blir superfina dagar framöver för då vill man ju inte missa den chansen att sitta på hojen inte :yoparty
/S

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
En ny motor hoppas jag åxå på! Det borde väl inte vara så svårt!

Annars får jag väl försöka muta :skrämd eller nått så han lånar ut en båge till mig!

Kör försiktigt när du nu far iväg på bågen!
Sassa

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Körning i kväll 15/7

Är det någon som har lust att köra en sväng? :yoparty

Kom gärna med förslag å tid jag är öppen för förslag! :)

Sassa

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Sassa skrev:
Är det någon som har lust att köra en sväng? :yoparty

Kom gärna med förslag å tid jag är öppen för förslag! :)

Sassa

Sassa, Åsa och gänget!
Tack för den trevliga turen igår det måste vi bara göra om. Tid och plats så ska jag försöka muta sambon jag och dyka upp :banana Hälsa alla!
/S

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
uzibabe skrev:
Sassa, Åsa och gänget!
Tack för den trevliga turen igår det måste vi bara göra om. Tid och plats så ska jag försöka muta sambon jag och dyka upp :banana Hälsa alla!
/S

Tack själv!

Skit kul att du kom :tummenupp tror inte vi skrämde bort dig med tanke på vad du skrivit :) Jag ska åxå fösöka muta :Bugar sambon tror redan det är klart!

Sköt om dig så ses vi snart
Sassa

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Sassa skrev:
Tack själv!

Skit kul att du kom :tummenupp tror inte vi skrämde bort dig med tanke på vad du skrivit :) Jag ska åxå fösöka muta :Bugar sambon tror redan det är klart!

Sköt om dig så ses vi snart
Sassa

Haha vänta du bara jag har också visat min bästa sida än så länge så det är kanske ni som blir skrämda i slutändan. :rofl
/Sussi

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
uzibabe skrev:
Haha vänta du bara jag har också visat min bästa sida än så länge så det är kanske ni som blir skrämda i slutändan. :rofl
/Sussi

:skrämd ja vi bävar :nicka

Kanske lust att köra en tur i morgon(lördag)? Åsa behöver drillas :whip så hon fixar kortet!

Hör av er om ni är intresserade så kör vi en sväng, startar kanske i 12-14 tiden om det kan passa?

Sassa

Passar på att tacka Uzibabe, Nettan, Åsa, Arne & kidzen för sällskapet på turen till Svärdsjö mm! En underbar dag med strålande väder, go glass & fantaststiska jordgubbar! Kanske en tur till??? Hoppas & längtar! :banana Hmmmm det smög in en katt bland hermelinerna denna sväng....

Pratade med Nettan vi funderade på att köra med tjejerna i Gävle om drygt en vecka. (jämna veckor möts de vid jett i Sandviken kl 18.30 & udda veckor vid konserthuset i Gävle kl 18) Så det blir Gävle om jag inte felar mig.... vi kan väl höras närmare!

Last edited:

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Passar på att tacka Uzibabe, Nettan, Åsa, Arne & kidzen för sällskapet på turen till Svärdsjö mm! En underbar dag med strålande väder, go glass & fantaststiska jordgubbar! Kanske en tur till??? Hoppas & längtar! :banana Hmmmm det smög in en katt bland hermelinerna denna sväng....

Hörrudu Sassa, har du supit eller, såvitt jag minns turen igår så åkte vi till Stjärnsund och inte Svärdsjö :7peta Hihi måste ju jävlas lite med dig :tungan
Hoppas du får en fin semester
/Sussi

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Här kommer en bild från turen till Stjärnsund eller var det nu Svärdsjö :va :confused: :gnissla :huvet Kul var det i alla fall :tuttar
/S

Bifogat

• Stjärnsund.jpg
    Stjärnsund.jpg
    98.5 KB · Visningar: 84
Last edited:

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
uzibabe skrev:
Hörrudu Sassa, har du supit eller, såvitt jag minns turen igår så åkte vi till Stjärnsund och inte Svärdsjö :7peta Hihi måste ju jävlas lite med dig :tungan
Hoppas du får en fin semester
/Sussi

Klart jag inte hade! :lol Bara tillfällig sinnesförvirring! Klart det var Stjärnsund vi var till! :7peta retas på du bara du får igen ska du se....

Å nu är hon tillbaks med ny energi!

Hallååå brudar!!! Någon som är sugen på en sväng till Gävle för att köra med tjejerna i Lack & Klack???

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...