Tjejåkning i Gävle

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
uzibabe skrev:
När planeras nästa körning?

Jag funderar på att komma upp med hojen helgen 13-15:e, blir det ngn tur då?
Skulle vara kul att lära sig lite nya vägar där uppe. :yoparty

(Har tröttnat lite på Hamrånge+omnejd)

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Så flickor!!
Nu är hojen besiktigad, fick ombesiktning, men det visste jag redan (hur skulle han INTE kunnat upptäcka en icke-fungerande hastghetsmätare??). Iallafall, detta betyder att jag får köra min hoj igen, vilket betyder att nästa gång ni ska köra så vill jag också följa med!!! :banana :hoppa

/Johanna

Sassa

längtar efter min vibrator....
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Anciol skrev:
Så flickor!!
Nu är hojen besiktigad, fick ombesiktning, men det visste jag redan (hur skulle han INTE kunnat upptäcka en icke-fungerande hastghetsmätare??). Iallafall, detta betyder att jag får köra min hoj igen, vilket betyder att nästa gång ni ska köra så vill jag också följa med!!! :banana :hoppa

/Johanna

Härligt Tjejen!

Nu hoppas å tror jag att mina sista delar kommer i dag så jag kan lämna iväg dessa åxå sen borde det inte ta allt för lång tid innan jag får stoppa tilbaka motorn i ramen igen! :)

"D-one"

Du är välkommen att haka på! Bara kul om vi blir fler.... Kolla här för vi skriver i tid när det drar ihop sig!

Hörs när vi ses
Sassa

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Håll i hatten :tuttar för nu ****** ska det nötas i sadeln igen :D Håll tummarna i 19 tiden så återkommer jag när batteriet tagit slut i min vibrator :kär

Räknar timmar minuter & sekunder innan jag är på satt eller var det satt på sadeln :va vet inte så noga :banana :banana

Det sägs att det inte är utseendet som räknas utan vad som finns på insidan så jag har gått på det :rofl

Sassa Sus
Massa BUUUUS

Jag blev med båge torsdagskväll så nu köööör vi brudar! Hänger ni på någon av dagarna i helgen??

Last edited:

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sassa skrev:
Håll i hatten :tuttar för nu ****** ska det nötas i sadeln igen :D Håll tummarna i 19 tiden så återkommer jag när batteriet tagit slut i min vibrator :kär

Räknar timmar minuter & sekunder innan jag är på satt eller var det satt på sadeln :va vet inte så noga :banana :banana

Det sägs att det inte är utseendet som räknas utan vad som finns på insidan så jag har gått på det :rofl

Sassa Sus
Massa BUUUUS

Jag blev med båge torsdagskväll så nu köööör vi brudar! Hänger ni på någon av dagarna i helgen??

Jag är i estocolmo till söndag em nångång... En tur på måndag annars??

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Min CP-hoj är fortfarande ur funktion. =(
Bara en vecka kvar av semestern också.

Surt.

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Anciol skrev:
Jag är i estocolmo till söndag em nångång... En tur på måndag annars??

Japp vi har pratat ihop oss om att köra en tur på måndag :) vi hade tänkt köra till Gävle till kl 18 då kör ett :squid :tuttar gäng från konserthuset en sväng så vi hakar på dem! Har du lust att vara med?? Vi kör senast 17.15 från Storvik....

Sassa, nu med Yamaha

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
duckie skrev:
Min CP-hoj är fortfarande ur funktion. =(
Bara en vecka kvar av semestern också.

Surt.

Förstår hur du känner det! Har ju själv varit utan mc i en månad så det ledde till ett impulsköp av en Yamaha, inte vacker alls men den går iaf :tummenupp

Hoppas det ordnar sig snart så du kan köra med oss :banana

Sassa

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sassa skrev:
Japp vi har pratat ihop oss om att köra en tur på måndag :) vi hade tänkt köra till Gävle till kl 18 då kör ett :squid :tuttar gäng från konserthuset en sväng så vi hakar på dem! Har du lust att vara med?? Vi kör senast 17.15 från Storvik....

Sassa, nu med Yamaha

Hallå!

Självklart har jag tackat ja till att jobba idag fram till 21. Följer med nästa gång jag inte jobbar!!!

Ha så kul å kör försiktigt!!!

/Johanna

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Anciol skrev:
Hallå!

Självklart har jag tackat ja till att jobba idag fram till 21. Följer med nästa gång jag inte jobbar!!!

Ha så kul å kör försiktigt!!!

/Johanna

Synd att du ska jobba just i kväll då....hoppas du kan va me nästa gång! :banana

Sassa

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Sassa skrev:
Förstår hur du känner det! Har ju själv varit utan mc i en månad så det ledde till ett impulsköp av en Yamaha, inte vacker alls men den går iaf :tummenupp

Hoppas det ordnar sig snart så du kan köra med oss :banana

Sassa

Tack, nu har det ordnat sig med hoj! Och vad händer då - jo jag har dragit på mig nån jävla magsjuka och kan inte åka nu på grund av det.

Jag blir galen.

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
duckie skrev:
Tack, nu har det ordnat sig med hoj! Och vad händer då - jo jag har dragit på mig nån jävla magsjuka och kan inte åka nu på grund av det.

Jag blir galen.

Du har då en himla otur lär jag säga! Krya på dig tjejen så du får köra snart! :)

Sassa

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
Åkning måndag 16/8, samling 18,30 vid Jet i Sandviken :banana Om någon kommer utifrån kan jag och Sassa möta uppe någonstans :tuttar
Ni kan ju skriva här om ni är sugna på att hänga på så vet vi vilka vi ska vänta in innan vi gasar iväg :yoparty
/Sussi

Albert82

Carpe Diem
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
CBR600 F
Tjejåkning

Sassa skrev:
på måndagar från parkeringen vid konsärhuset, samling kl 18 (tror jag) :tummenupp

Vill åxå passa på att berätta att en till tjejklubb är på gång i våra trakter :yoparty så det vore kul om du ville haka på oss! :rock

hör gärna av dig så kan vi köra tillsammans alltid kul om man är flera ellerhur :hej !

Sassa

Hej!

Jag är en tjej i Gävle som är på gång att ta kort. Tyckte de va jatte kul att se att de finns fler tjejer i Gävle - området som är intresserade av att åka hoj. Är oxo intresserad av tjejklubben skriv och berätta mer. / Albert

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning