D-one
....
uzibabe skrev:När planeras nästa körning?
Jag funderar på att komma upp med hojen helgen 13-15:e, blir det ngn tur då?
Skulle vara kul att lära sig lite nya vägar där uppe.
(Har tröttnat lite på Hamrånge+omnejd)
uzibabe skrev:När planeras nästa körning?
Anciol skrev:Så flickor!!
Nu är hojen besiktigad, fick ombesiktning, men det visste jag redan (hur skulle han INTE kunnat upptäcka en icke-fungerande hastghetsmätare??). Iallafall, detta betyder att jag får köra min hoj igen, vilket betyder att nästa gång ni ska köra så vill jag också följa med!!!
/Johanna
Sassa skrev:Håll i hatten för nu ****** ska det nötas i sadeln igen Håll tummarna i 19 tiden så återkommer jag när batteriet tagit slut i min vibrator
Räknar timmar minuter & sekunder innan jag är på satt eller var det satt på sadeln vet inte så noga
Det sägs att det inte är utseendet som räknas utan vad som finns på insidan så jag har gått på det
Sassa Sus
Massa BUUUUS
Jag blev med båge torsdagskväll så nu köööör vi brudar! Hänger ni på någon av dagarna i helgen??
Anciol skrev:Jag är i estocolmo till söndag em nångång... En tur på måndag annars??
duckie skrev:Min CP-hoj är fortfarande ur funktion. =(
Bara en vecka kvar av semestern också.
Surt.
Sassa skrev:Japp vi har pratat ihop oss om att köra en tur på måndag vi hade tänkt köra till Gävle till kl 18 då kör ett gäng från konserthuset en sväng så vi hakar på dem! Har du lust att vara med?? Vi kör senast 17.15 från Storvik....
Sassa, nu med Yamaha
Nett skrev:Sassa, messa mig om det blir något race i dag
Anciol skrev:Hallå!
Självklart har jag tackat ja till att jobba idag fram till 21. Följer med nästa gång jag inte jobbar!!!
Ha så kul å kör försiktigt!!!
/Johanna
Sassa skrev:Förstår hur du känner det! Har ju själv varit utan mc i en månad så det ledde till ett impulsköp av en Yamaha, inte vacker alls men den går iaf
Hoppas det ordnar sig snart så du kan köra med oss
Sassa
duckie skrev:Tack, nu har det ordnat sig med hoj! Och vad händer då - jo jag har dragit på mig nån jävla magsjuka och kan inte åka nu på grund av det.
Jag blir galen.
duckie skrev:psst tjejer, vi kör i borlänge idag onsdag 1700. se borlängetråden.
KOM!
Sassa skrev:på måndagar från parkeringen vid konsärhuset, samling kl 18 (tror jag)
Vill åxå passa på att berätta att en till tjejklubb är på gång i våra trakter så det vore kul om du ville haka på oss!
hör gärna av dig så kan vi köra tillsammans alltid kul om man är flera ellerhur !
Sassa
duckie skrev:psst tjejer, vi kör i borlänge idag onsdag 1700. se borlängetråden.
KOM!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |