Tjejåkning i Gävle

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Yamaha yzf thundercat -97
Hallååå brudar!!! Någon so mär sugen på en sväng till Gävle för att köra med tjejerna i Lack & Klack???[/QUOTE]

Jag är alltid sugen :kär bara jag har barnvakt så hänger jag på :banana
/S

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Hallå flickor!

Gävle är inte sååå fruktansvärt långt från Falun ju!! När hojen min e besiktigad så kommer jag och ev sambon å kör med er, om sambon får dvs, annars kommer bara jag!!

Sassa

längtar efter min vibrator....
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Hinner inte få ihop pärlan till i kväll :huvet men satsar på nästa vecka! Kör försiktigt om någon av er andra tänker köra!

Anciol skrev:
Hallå flickor!

Gävle är inte sååå fruktansvärt långt från Falun ju!! När hojen min e besiktigad så kommer jag och ev sambon å kör med er, om sambon får dvs, annars kommer bara jag!!

Kuuligt om du kommer! :tummenupp Hoppas besiktningen går bra så du slipper göra :Bugar framför farbror besiktningsman! *skratt*

Vet du det är ännu närmare till oss, vi är några knuttor från Storvik/Sandviken området som brukar träffas & köra lite! Du är välkommen att köra med oss, även sambon om han tar på peruk :lol Vi har inga särskilda dagar vi kör menbrukar skriva här någon dag i förväg för att kolla intresset!

Kolla gärna in här lite då & då så får vi hoppas vi får tillet!

Sassa

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Anciol skrev:
Hallå flickor!

Hej
Håller med Sassa jag du är såååå välkommen :yoparty
Kanske kan vi försöka om Sassa får ihop hojen gagga ihop oss till helgen :banana Vi hörs av här om inte annat!
/S

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Så bra flickor! Ev, om min kalle får ihop sin hoj kanske jag kan låna den å följa med er. Jobbar litegrann både lör å söndag, men man ska väl kolla vädret först?

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
Ännnntligen...

i morgon ska jag åka & kolla på motor samt delar till min Suzuki :) Hoppas allt jag behöver finns där! :Rockbanan

Dåååå ni brudar, får jag fart på pärlan så kanske får jag mig en åktur till helgen..... Håller alla tummar hjälp till ni åxå! :Bugar :bow för den högre makten så allt ska gå mig väääääl!

Sassa Sus
strax massa bus :hoppa

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Jag håller alla tummar jag kan för dig att du får ihop pärlan jag och sedan hoppas jag du är lika åkkåt som jag är :tuttar :kär
/S

Last edited:

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
hej!

uzibabe skrev:
Hej
Igår när jag åkte med några st var det en tjej som sade att ni är ett gäng tjejer som brukar åka tillsammans runt Gävletrakten. Någon här som känner sig träffad och kan berätta lite mer om när var hur? :yoparty
/Sussi

Jag bor oxå i gävle, bomhus. Var bor du? brukar du vara ute å köra mycket? själv fick jag mitt 125akort för ca 2 veckor sen, har du haft ditt körkort länge lr?

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Bor i Kungsgården utanför Sandviken men är i Gävle ganska ofta (är ju bara 4 mil in till Gävle och härlig motorväg). Jag tog mitt tunga kort den 7 juli i år så jag är en färsking :yoparty /Sussi

Last edited:

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Tzr91 skrev:
Jag bor oxå i gävle, bomhus. Var bor du? brukar du vara ute å köra mycket? själv fick jag mitt 125akort för ca 2 veckor sen, har du haft ditt körkort länge lr?

Glömde det viktigaste GRATTIS TILL KORTET :fyllisar
/s

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Vilket härligt hojväder :banana
Lider med dig Sassa och håller tummarna på att du får igång hojen snaaaaaaaart :Bugar :Bugar
Som vi sade igår, det kan bara gå åt rätt håll nu :banana
/S

Last edited:

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
uzibabe skrev:
Jag håller alla tummar jag kan för dig att du får ihop pärlan jag och sedan hoppas jag du är lika åkkåt som jag är :tuttar :kär
/S

Klart jag är! :kär

Som du vet så hinner jag inte till helgen..... men sånt är livet! Har bestämt mig för att renovera det som är istället för att köpa en beg motor som jag inte vet nått om, för om jag köper en beg motor så kan jag nästan garrantera att jag står med en skuren motor innom kort med den tur jag har :confused: Så nu vänter jag på kolvringar, packningar & på att få nya ventilerna inslipade. Så det är bara att sitta här & tålmodigt vänta!

Meeeeen seeeen så ska det köras mycket, ofta & länge jag låååååvaaaar! :kär

"Tzr91" Grattis till körkortet!

Sassa

Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Åh! Får jag va med också?

Säg till när ni ska åka nästa gång, jag kan ta mig till Gävle!
Måste ba'få tag i en gasvajjer först.

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
duckie skrev:
Åh! Får jag va med också?

Säg till när ni ska åka nästa gång, jag kan ta mig till Gävle!
Måste ba'få tag i en gasvajjer först.

Hej!
Självklart alla med :tuttar är såååå välkommen!
Var bor du någonstans i Dalarna för vi som åker ihop för tillfället bor inte i Gävle utan närmare Dalarna faktiskt. Vi bor i Sandviken-Kungsgården-Storvik närmare bestämt så det blir ca 3-4 mil kortare för dig att åka :yoparty
En av brudarna har motorhaveri för tillfället men vi skriver här någon dag före när vi tänker åka så håll utkik här så ska du nog se att vi kan joina oss för en härlig hojtur :banana

/Sussi

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
uzibabe skrev:
Hej!
Självklart alla med :tuttar är såååå välkommen!

En av brudarna har motorhaveri för tillfället

/Sussi

Välkommen du åxå "DUCKIE"! Skitkul att vi blir fler & fler! :yoparty

Jagar min privata mekaniker med blåslampa & postkillarna med :whip så det ska gå undan som f*n! Lämnade motorn i förrgår så jag lääängtar såååå!

Syns när vi ses!
Sassa, Sus, längtar efter bus!

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
kanon! jag bor i borlänge så det är ju en "bit av en kaka" att ta sig till storvik/sandviken etc.

jag har gasat sönder gasvajern - men har beställt en ny som kommer i veckan. Lite mek sen är jag rullande igen. Synd att detta skulle hända nu - jag hade tänkt hoja lite i veckan nu när det är Gävle cityfest och allt.

Jaja - vad är väl en bal på slottet etc..

Sassa

Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
duckie skrev:
kanon! jag bor i borlänge så det är ju en "bit av en kaka" att ta sig till storvik/sandviken etc.

jag har gasat sönder gasvajern - men har beställt en ny som kommer i veckan. Lite mek sen är jag rullande igen. Synd att detta skulle hända nu - jag hade tänkt hoja lite i veckan nu när det är Gävle cityfest och allt.

Jaja - vad är väl en bal på slottet etc..

Hoppas du hinner få gasvajer å meka så du får dig en eller kanske flera turer in till cityfesten! Vi brukar ta tåget in så man kan :fyllisar å :banana lite :) de e inte dumt alls!

Sassa

uzibabe

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
När planeras nästa körning?[/QUOTE]

Så fort Sassa får ihop hojen så blir det nötning på sadeln igen :banana

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...