Madhonda skrev:
Eller så har man alltid haft en inre längtan om att ha hoj....o till slut så slog man till.
Fan vad jag blir körsugen nu.....ahhhhh.....hit med vår!!!!
ja jo det e oxå en variant
På sööööndag!! ska den ut ur garaget o så ska jag köra runt runt runt runt runt på uppfarten o sen sova gott hela veckan med ett leende på läpparna
Berggren_martin skrev:
Nja, om man lyckas så kan man ju bara konstatera att förre killen inte va rätt för henne (hade han varit det hade hon ju stannat kvar) och summa kardemumma har man gjort både henne och sig själv en stor tjänst. Dessutom har man sparat en massa framtida lidande för killen ifråga genom att snabbt göra slut på deras ohållbara förhållande
Eller?
Jag vet inte om jag riktigt håller med där, men men
Tänk om hon sen hittar någon som har en större o snyggare hoj då? minns inte men det var väl någon som skrev något om att det var ett plus om man hade en snygg o sexig hoj, o ex på det var väl en YZF R1 (
) så om du lyckas att stjäla någon, akta dig för YZF åkarna
så du inte åker på samma nit.. mindre lidande vettu
Varför alla killar gnäller att det är så jobbigt att ha någon bakpå förstår jag inte, det är ju ni som tjatar att man ska åka med i början ju! Ni får stå ert kast o skylla er själva sen när man tar egna initiativ o frågar om man får åka med
/AC