Tjej på hoj?

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Lär dig köra, det är ingen som vågar åka med mig heller längre trots att jag lugnat ner mig, för ett rykte som kraschkung är svårt att tvätta bort?. Jag föreslår dock att du låter henner sitta bakom med ett fast grepp om din manlighet och när hon tycker att det går för fort så behövor hon bara klämma hårdare!. :tummenupp

Last edited:

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kleta honung på passagerarsitsen, då kommer hon ska du se...

Eller va glad att du slipper ha med de extra kilona bakpå, det är jag.

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
korvgubbe skrev:
Jag har en oerhört enkel fråga, lika enkel som den om meningen med livet:

Hur fan får jag tösabiten min att åka med?

Ja, du.. :)

Vet hur jag själv blev lockad till att börja köra. tjata tjata tjata, ta ut henne på en stooooooooooooooor garageplan o låt henne provköra om du har det förtroendet o hon förstår hur det funkar. Hjälp henne när hon inte kan svänga :D

Själv sa jag till Fredda66 att jag ALDRIG I LIVET skulle köpa en jävla motorcykel som bara kostar pengar o inte e någe skoj.. hmm, se hur det gick. Det är otroligt skoj att köra, lite läskigt till en början men det försvinner fort.

alla kan man inte få att köra hoj, pressa henne inte fööör mycket bara då kanske det slår bakut o hon inte ens vill åka med dig.
Lycka till!!!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
korvgubbe skrev:
Jag har en oerhört enkel fråga, lika enkel som den om meningen med livet:

Hur fan får jag tösabiten min att åka med?
Du får hitta på picknickar och sånt, det kan ingen tjej tacka nej till. Försök att köra lugnt och försiktigt om hon vill det, för annars blir en del livrädda.

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
berggren_martin skrev:
Tror du har en poäng där... men man kan ju alltid sno en ifrån någon ;)

Bra poäng där madde :) e vi inte hittade så har vi nog fått hjälp av partnern att bli hojfixerade :p

Berggren_martin: det e väl inte så snällt va??

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Annchua skrev:
.....e vi inte hittade så har vi nog fått hjälp av partnern att bli hojfixerade :p

Eller så har man alltid haft en inre längtan om att ha hoj....o till slut så slog man till. :tummenupp

Fan vad jag blir körsugen nu.....ahhhhh.....hit med vår!!!! :banana

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Annchua skrev:
Berggren_martin: det e väl inte så snällt va??
Nja, om man lyckas så kan man ju bara konstatera att förre killen inte va rätt för henne (hade han varit det hade hon ju stannat kvar) och summa kardemumma har man gjort både henne och sig själv en stor tjänst. Dessutom har man sparat en massa framtida lidande för killen ifråga genom att snabbt göra slut på deras ohållbara förhållande :)

Eller? ;)

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Madhonda skrev:
Eller så har man alltid haft en inre längtan om att ha hoj....o till slut så slog man till. :tummenupp

Fan vad jag blir körsugen nu.....ahhhhh.....hit med vår!!!! :banana

ja jo det e oxå en variant :D

På sööööndag!! ska den ut ur garaget o så ska jag köra runt runt runt runt runt på uppfarten o sen sova gott hela veckan med ett leende på läpparna :D

Berggren_martin skrev:
Nja, om man lyckas så kan man ju bara konstatera att förre killen inte va rätt för henne (hade han varit det hade hon ju stannat kvar) och summa kardemumma har man gjort både henne och sig själv en stor tjänst. Dessutom har man sparat en massa framtida lidande för killen ifråga genom att snabbt göra slut på deras ohållbara förhållande
Eller?

Jag vet inte om jag riktigt håller med där, men men :) Tänk om hon sen hittar någon som har en större o snyggare hoj då? minns inte men det var väl någon som skrev något om att det var ett plus om man hade en snygg o sexig hoj, o ex på det var väl en YZF R1 ( :va ) så om du lyckas att stjäla någon, akta dig för YZF åkarna :D så du inte åker på samma nit.. mindre lidande vettu :D

Varför alla killar gnäller att det är så jobbigt att ha någon bakpå förstår jag inte, det är ju ni som tjatar att man ska åka med i början ju! Ni får stå ert kast o skylla er själva sen när man tar egna initiativ o frågar om man får åka med :arsele

/AC

Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Anneli skrev:
Hmm?.. jag e inte hittad, måste va nåt lurt med mig.. :va

:1pajas
Du kan vara lugn :)

Många killar gillar hojåkande tjejer. Fler än åt andra hållet tror jag.

Fast va inte så säker på att de går med på att att åka bak ;)

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Annchua skrev:
Tänk om hon sen hittar någon som har en större o snyggare hoj då? Minns inte men det var väl någon som skrev något om att det var ett plus om man hade en snygg o sexig hoj. O ex på det var väl en YZF R1.
De finns namn på brudar som är ihop med sin kille på grund av hans hoj.

:fakta

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Hightuned skrev:
Lär dig köra, det är ingen som vågar åka med mig heller längre trots att jag lugnat ner mig, för ett rykte som kraschkung är svårt att tvätta bort?.

Du kan ha en poäng där, skulle du själv villja åka en heldag bakom ex mig och samtidigt tycka att det är kul?
Näjustdet. Det är asläbbit (fast inte som tjejer kan vara asså) att åka bakpå nån man inte har totalt förtroennde för.

Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Vägra henne sex tills hon åker med :tummenupp
När hon blivit lagom mör så tar du med henne ut till romantiska små fik eller slott och kör snällt och ordentligt. Eller kom hem från tex. Brostugan en onsdag och säg att du hade 10 läckra tjejer efter dig som frågade om de kunde få åka med... Funkar inte det heller så byt tjej!

Kneedrag

Guest
korvgubbe skrev:
Jag börjar bli less på att åka själv. Har två hojintresserade kompisar. Den ena hade två hojar men ingen styrlapp å orkar inte ta det(han var mc-ordonans och körde cross i ca 15 år men bangar pga teorin)..

Den andre var min handledare men han slutade köra när hans hoj blev stulen...

Så jag kör 95% av tiden själv.. Vill bara få med det lilla livet de gånger vi ska till samma ställe. Så rackarns trist att åka bil när det är kalasväder och vi ska till "svärföräldrarna" t.ex..

Det där med att åka till ett hångelställe låter som en ypperlig idé!

Några små tips från mig.
1. Kör "jäkligt" lungt inga knäskrap alls låt tjejen "vänja" sig . Din tjej kanske behöver några åkturer innan närverna släpper. Det är värt besväret.
2.Locka med att leta upp ett ställe som är underbart där middag, picknick eller dylikt bjuds.
3.hångel
4.

Jag skriver mer när jag får fler ideer

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...