Tjej som söker någon att åka baktill hos!

Status
Ej öppen för fler svar.

jente

Guest
Pinky skrev:
2177910 Börjar tänkandet med dicken..funkar allt som det ska så övergår jag till hjärnan när jag börjar bli kär eller nåt :rolleyes:. Funkar det inte från början så börjar "han" leta efter annat som rör på sig :hihi.

:rofl så det är samma visa igen då :tungan

Men det är ju alltid ett plus att det övergår till hjärnan sen.....men ibland tar det lite för lång tid så man blir utråkad :näsblod

Proudfoot

Proudfoot
Gick med
7 May 2006
Hoj
Suzuki GSX1100F
Ge er vist vore det kul att ha nån att snacka med när man fikar, medans oljan kyler ner sig i motorn. För det mest tuffar man (ja ja vet rullen i booten) :) ensam.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
jente skrev:
2177916
....men ibland tar det lite för lång tid så man blir utråkad :näsblod

Jag är snabb i sängen om det nu var det du menade :banana?

Seriöst så tappade jag dig litegrann här, vad är det som tar lång tid?

jente

Guest
Pinky skrev:
2177927 Jag är snabb i sängen om det nu var det du menade :banana?

Seriöst så tappade jag dig litegrann här, vad är det som tar lång tid?

lite för mycket information för mig va :rolleyes:

Och det är ju inte bra och vara för snabb i sängen :tungan

jag menade med att från att tänka med dicken till hjärnan, du vet tjejer tycker om romantik m.m. :yoparty

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
jente skrev:
2177938 lite för mycket information för mig va :rolleyes:

Och det är ju inte bra och vara för snabb i sängen :tungan

jag menade med att från att tänka med dicken till hjärnan, du vet tjejer tycker om romantik m.m. :yoparty

Omformulera dina frågor så slipper du mina barnsliga svar med för mycket info :tungan.
Jag är för övrigt snabb vad gäller bytet mellan dicken och hjärnan...Får jag en puss från en söt tjej (dicken styrde mig mot henne) så är jag så gott som kär i henne sen. Detta leder sällan till nån vidare romans men hellre ha lätt för att bli kär än att ha väldigt svårt för det, som jag för övrigt hade i 5 år.

Nu börjar det bli lite väl mycket toffelvarning på mig och väldigt mycket OT :huvet.

jente

Guest
Pinky skrev:
2177965 Omformulera dina frågor så slipper du mina barnsliga svar med för mycket info :tungan.
Jag är för övrigt snabb vad gäller bytet mellan dicken och hjärnan...Får jag en puss från en söt tjej (dicken styrde mig mot henne) så är jag så gott som kär i henne sen. Detta leder sällan till nån vidare romans men hellre ha lätt för att bli kär än att ha väldigt svårt för det, som jag för övrigt hade i 5 år.

Nu börjar det bli lite väl mycket toffelvarning på mig och väldigt mycket OT :huvet.

haha, ett gott skratt förlänger livet :tummenupp

Samma här, att bli kär lätt, men det kan vara en väldigt stor nackdel, och det har jag lärt mig den hårda vägen :huvet

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki DR650 -97
Vad hände med denna tråden har nog missat lite men det verkar som om det blivit en dating-tråd eller? :gnissla
JAJA bara ungdomarna blir nöjda så! :tungan

AdamGS500

Ny medlem
Gick med
5 May 2006
Hoj
Suzza
visst är det tråkigt med personangrepp och andra förnedrande saker.

Jag har sett det flera gånger på denna sida, men frågan är om sporthoj står utanför dessa lagar, som andra communitys inte har några större problem att följa.......

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Är det bara jag som känner lite press när man skjutsar någon? Jag menar att man vill ju att personen som åker med ska ha kul samtidigt som man inte vill köra som en idiot, eller vart man ska åka t ex:

-Vart vill du åka då?
-Spelar ingen roll.
-Uhm, ok...jag hittar på nåt.

Antagligen så bryr sig den skjutsade inte över huvudtaget vart man åker utan är nöjd med situationen ändå. Är det jag som funderar för mycket eller är det nån som känner igen sig i att man gärna vill tillfredsställa pallåkaren så gott det går?

EDIT: Kul att det ska bli pissväder i Gbg ytterligare 3 dagar iaf :huvet

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Pinky skrev:
2177812 Skjutsade en tjejkompis till Anderstorp förra sommaren, hon knackade mig på axeln och sa att hon höll på att somna. Jag tog det som en ren förolämpning och att jag kör som en gammal gubbe, funderade på om jag skulle ge henne en armbåge så hon kunde lägga sig i diket och sova en stund för att sedan gå hem :hihi. Detta var dock med min gamla gixxer 750.

Tyvärr kan jag inte skjutsa okända singeltjejer som är vana vid att bli skjutsade och känner till "ryggsäcksmanövern". Detta pga att jag är en av alla killar som tänker med dicken (mitt hjärta är för tillfället även mottagligt för kärlek). Att ha en singeltjej bakom sig som kramar om mig för glatta livet skulle bara få fart på alla möjliga organ i kroppen och jag skulle antagligen bli kär i dig inom 10 mil :3freak :hihi. Men visst är du i krokarna så kan vi ju testa nåra mil och se om jag kan stå emot :4skrika.

ja sov inte för att det var tråkigt, ja för att ja inte hade fått någon sömn på över ett dygn och för att vi åkta på natten. vi körde genom tre långa tunnlar och ja tycker inte om tunnlar så då blunda ja och somna… så e det

ja bryr mig inte om vad du tänker med eller på...

CivilEkonomen skrev:
2178387 Du är inte ensam om att bli förnedrad och utskrattad.

För snart ett år sedan så läste jag någon tråd om en "glad mc-kille-25" från

Kristianstad som tyckte det var tråkigt att åka själv och således ville lära ha

en trevlig tjej där bak, hitta på utflykter, fika, snacka umgås etc. Han blev så

utmobbad och förnedrad så han var nära att ta sitt liv. Han gav upp här inne

iallafall, men men.

Om du kommer förbi Skåne så hör av dig. Vet i tusan om jag kan erbjuda dig

en åktur på motocykel, men min Ford går väl bra, så kan vi dra till plajan och

äta glass och snacka skit. Ta med din kille också om inte annat.

Ha de nice

ja svarade på mc kille_25s fråga... men men det ena ledde till det andra och det sluta med att en kille fårn skåne kom upp och körda runt med mig (det var inte mc killen)

Pinky skrev:
2178592 Är det bara jag som känner lite press när man skjutsar någon? Jag menar att man vill ju att personen som åker med ska ha kul samtidigt som man inte vill köra som en idiot, eller vart man ska åka t ex:

-Vart vill du åka då?
-Spelar ingen roll.
-Uhm, ok...jag hittar på nåt.

Antagligen så bryr sig den skjutsade inte över huvudtaget vart man åker utan är nöjd med situationen ändå. Är det jag som funderar för mycket eller är det nån som känner igen sig i att man gärna vill tillfredsställa pallåkaren så gott det går?

EDIT: Kul att det ska bli pissväder i Gbg ytterligare 3 dagar iaf :huvet

ja säger så ibland...

det finns flera anledningar till varför dom säger så...

-dom känner inte till dom bra vägarna...
-man vill inte ställa krav nu när man ska få åka med...

Mawerick

nu även turboladdad version
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Hayabusa
Åka

Brum Brum
Skövde Skåne...tur o retur en regnig helg under inkörning av nytrimmad motor va juh helt oki :D
Fast att börja flytta runt i sadeln mitt i kurvan med bara en arm till hjälp kändes lite som överkurs med tanke på hojen`s inställningar :rofl

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Mawerick skrev:
2178746 Brum Brum
Skövde Skåne...tur o retur en regnig helg under inkörning av nytrimmad motor va juh helt oki :D
Fast att börja flytta runt i sadeln mitt i kurvan med bara en arm till hjälp kändes lite som överkurs med tanke på hojen`s inställningar :rofl

nu ska inte du vara på de visset... :tungan

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Liz Gsx-R skrev:
2178690 ja sov inte för att det var tråkigt, ja för att ja inte hade fått någon sömn på över ett dygn och för att vi åkta på natten. vi körde genom tre långa tunnlar och ja tycker inte om tunnlar så då blunda ja och somna… så e det

ja bryr mig inte om vad du tänker med eller på...

Dåligt med smileys från din sida Liz endast raka och bra svar, kan tyckas tråkigt men det visar ju även att du verkligen bara vill åka lite hoj. Om det nu blir lite bättre väder nån dag så ska jag åka dom 17 milen till Skövde och köra en sväng med dig :banana.

EDIT: När jag nu ändå är där så kan jag ju passa på att köra en sväng med Marlean också. "Ryggsäcksvana" ett måste dock :mattias :).

Last edited:

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Pinky skrev:
2179112 Dåligt med smileys från din sida Liz endast raka och bra svar, kan tyckas tråkigt men det visar ju även att du verkligen bara vill åka lite hoj. Om det nu blir lite bättre väder nån dag så ska jag åka dom 17 milen till Skövde och köra en sväng med dig :banana.

EDIT: När jag nu ändå är där så kan jag ju passa på att köra en sväng med Marlean också. "Ryggsäcksvana" ett måste dock :mattias :).

:pannkyss :pannkyss
Ja varför ska man krångla till det... det är lika bra att vara rak... säg bara till dag innan så ska ja fixa med tid och om du skulle behöva sov plats så har ja en balkong du kan sova på. :7peta

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
CivilEkonomen skrev:
2178387 Du är inte ensam om att bli förnedrad och utskrattad.

För snart ett år sedan så läste jag någon tråd om en "glad mc-kille-25" från

Kristianstad som tyckte det var tråkigt att åka själv och således ville lära ha

en trevlig tjej där bak, hitta på utflykter, fika, snacka umgås etc. Han blev så

utmobbad och förnedrad så han var nära att ta sitt liv. Han gav upp här inne

iallafall, men men.

Om du kommer förbi Skåne så hör av dig. Vet i tusan om jag kan erbjuda dig

en åktur på motocykel, men min Ford går väl bra, så kan vi dra till plajan och

äta glass och snacka skit. Ta med din kille också om inte annat.

Ha de nice

måste vara jobbigt att prata om dig själv i plural

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Liz Gsx-R skrev:
2179644 :pannkyss :pannkyss
Ja varför ska man krångla till det... det är lika bra att vara rak... säg bara till dag innan så ska ja fixa med tid och om du skulle behöva sov plats så har ja en balkong du kan sova på. :7peta

Killar är bra på att krångla till saker! Kommer höra av mig via PM om solen tittar fram och jag får tummen ur. Känns för övrigt bra att veta att balkongen står redo för mig, hoppas det inte regnar den natten bara :3freak.

Bruno skrev:
2179671 måste vara jobbigt att prata om dig själv i plural

Utveckla tack, jag är lite trög :).

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Pinky skrev:
2180596 Killar är bra på att krångla till saker! Kommer höra av mig via PM om solen tittar fram och jag får tummen ur. Känns för övrigt bra att veta att balkongen står redo för mig, hoppas det inte regnar den natten bara :3freak.

ja trodde att det vara tjejer som krångla till det... :confused:

ja har ett litet paraply som du kan låna om det skulle regna... :hihi

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
Åker baktill
Jag är inte "klängig" när jag åker med någon (För alla er som är rädda för kramar) utan håller mig i tanken eller något sådant, dock påstår min kille att jag hänger på bra. Jag har dock bara åkt med honom, men är däremot inte rädd varesig för regn eller mörker och jag har en massa tips på vart vi kan åka om jag får min vilja fram *är rätt envis så det borde nog gå* och vet flera bra fikaplatser häromkring! =)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM