Tjejdag, B&K på Gelleråsen 2007

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Helloj,

Har precis fått en ny lista över anmälningar, vilka jag ska bekräfta...nu :)
Om du inte får en bekräftelse av mig ikväll, lägg ett mail till mig på bromsokurv.smcsthlm@yahoo.com

Maila till samma adress om vilket steg du vill gå, så ändrar jag det.

Ses om några veckor! :yoparty

//Nina

Såg ditt mail nu och har svarat i det (hoppas jag skrev att jag ville gå steg 3 och inte bara att jag ville byta steg :rolleyes: )..
Jaja, ses där borta :tummenupp
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
finns det platser kvar?? nybörjaren:)

Jag rekommenderar dig att ställa frågan direkt till ledningsgruppen för kursen, antingen via en anmälan och då kommer du att få ett svar på om du får plats eller inte innan du får betalningsuppgifter, eller via mailet som cybercat preciserade ovan.

Hoppas du kommer med, för då syns vi den 3:e augusti!

/ Veronica
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Jag har anmält mig, och där va inte fullbokat så hoppas jag får plats..


lova att ni e snälla, jag e skit nervös redan:(
 

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ingarö
Hoj
R6
Det finns ett 10-tal platser kvar i skrivande stund.
Sarah som är kursansvarig för tjejkursen har tagit över anmälningarna då jag tillbringar dagarna på SÖS med dropp. Så, det bästa är att ställa alla frågor via mailen jag skrev i tidigare inlägg.

Eftersom jag nu ligger här och inte kommer att vara på banan (om än i depån) på tjejdagen, så är det tyvärr bara elaka instruktörer kvar :rolleyes:
Men jag tror att dom är mutbara, så ta med äpplen och Ramlösa Stilla till Yascha så ska ni se att det bli finemang :yoparty

Ses i aug!

Nina
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Eftersom jag nu ligger här och inte kommer att vara på banan (om än i depån) på tjejdagen, så är det tyvärr bara elaka instruktörer kvar :rolleyes:
Men jag tror att dom är mutbara, så ta med äpplen och Ramlösa Stilla till Yasha så ska ni se att det bli finemang :yoparty

Ses i aug!

Nina
Vattnet ska vara KALLT och äpplena ska vara gröna, knapriga och syrliga, annars j-r...:mad:

:D

Krya på sig, gumman. Vi vill ju ha dig frisk och på plats. Team snigel rules! :yoparty
 

Kneedrag

Guest
ok nu har jag anmält mig. Hoppas det blir mycket banåkning.

Tar med mig en videokamra.
 

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ingarö
Hoj
R6
Och vad HAR du nu ställt till med, tös !??

Lätt! Bröllopsresa till Andorra, körde enduro -> flög en tur sista dagen, landade på huvudet och gick lite sönder (tors) -> akuten tisdag hemma, ONT i revben, brutet, fick bla Voltaren trots info som borde gjort det omöjligt att ge mig det -> lördag, mage o tillbehör tackar för sig och lämnar in uppsägningspapper -> akuten (igen) torsdag vid mindre medvetande och uttorkad mm.

Men nu är jag på g! Köra gör jag inte som sagt, men jag är väl paraplyflikka till min man och snigelpartner till Yasha kan man tänka :yoparty
Åsså kan jag gå ut med hunden...

CU all!
 

Kneedrag

Guest
Lätt! Bröllopsresa till Andorra, körde enduro -> flög en tur sista dagen, landade på huvudet och gick lite sönder (tors) -> akuten tisdag hemma, ONT i revben, brutet, fick bla Voltaren trots info som borde gjort det omöjligt att ge mig det -> lördag, mage o tillbehör tackar för sig och lämnar in uppsägningspapper -> akuten (igen) torsdag vid mindre medvetande och uttorkad mm.

Men nu är jag på g! Köra gör jag inte som sagt, men jag är väl paraplyflikka till min man och snigelpartner till Yasha kan man tänka :yoparty
Åsså kan jag gå ut med hunden...

CU all!

Krya på dig Cybercat:(

Tina
 

Marie L

Halvsenil Kärring
Gick med
6 Oct 2006
Ort
Vejbystrand, Kinna och Hermagor
Hoj
BMW K100RS och Yamaha XJ900
Lätt! Bröllopsresa till Andorra, körde enduro -> flög en tur sista dagen, landade på huvudet och gick lite sönder (tors) -> akuten tisdag hemma, ONT i revben, brutet, fick bla Voltaren trots info som borde gjort det omöjligt att ge mig det -> lördag, mage o tillbehör tackar för sig och lämnar in uppsägningspapper -> akuten (igen) torsdag vid mindre medvetande och uttorkad mm.

Men nu är jag på g! Köra gör jag inte som sagt, men jag är väl paraplyflikka till min man och snigelpartner till Yasha kan man tänka :yoparty
Åsså kan jag gå ut med hunden...

CU all!

Fi faen! Inge kul det där!
KRYA PÅ DIG!
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Jag ska köra långt för att komma dit, någon som har något tips på var man kan stanna natten innan?
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Är de nån mer än jag som ska åka hoj ner på torsdagen till gelleråsen. Säg då till så kanske vi kan åka ner samtidigt, de är ju roligare om man har sällskap.

:yoparty
 

Kneedrag

Guest
Jag ska köra långt för att komma dit, någon som har något tips på var man kan stanna natten innan?

Vart åker du från? Kanske man kan samåka.Tyvärr har jag inte fått bekräftelse email på min anmälan än.
Jag åker från trollhättan.
 

Goiting

Det är mycket man vill som man inte får.
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Hindås med Blitzen
Hoj
CBR 600f -89
Nu har jag anmält mig, göra-nervös blev jag helt plötsligt. Har inte kört mycket iår alls, det regnar ju hela tiden.
Får hoppas jag får en plats då.
Känner ju att behovet finns av lite coaching i körningen om man säger så. Så denna j-kla osäkerhet försvinner någon gång.
Plus att det skulle vara kul att få träffa massa andra tjejer som kör.
Se you all there (hoppas jag)

//Marie
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Vart åker du från? Kanske man kan samåka.Tyvärr har jag inte fått bekräftelse email på min anmälan än.
Jag åker från trollhättan.


jag bor i malmö. men var jag åker ifrån vet jag inte än.
jag åker till västervik i morgon bitti och tänkte försöka hålla min semester uppåt (norr om skåne) till den 2 då jag tänkte försöka anlända till gelleråsen eller närheten:)

men vecka 31 måndag till torsdag har jag inget bokat, så om ni har något tips så kör jag gärna dit. :)

bara det inte blir för långt den till gelleråsen:)

ps. jag fick nyss min bekräftan och har betalt:yoparty :yoparty :yoparty
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nu har jag anmält mig, göra-nervös blev jag helt plötsligt. Har inte kört mycket iår alls, det regnar ju hela tiden.
Får hoppas jag får en plats då.
Känner ju att behovet finns av lite coaching i körningen om man säger så. Så denna j-kla osäkerhet försvinner någon gång.
Plus att det skulle vara kul att få träffa massa andra tjejer som kör.
Se you all there (hoppas jag)

//Marie

Du behöver inte vara ett dugg nervös, jag lovar! :krama Pirrigt kan det få vara, förväntansfullt pirr, för jag vet att det kommer bli en bra dag. Med eller utan regn. Varför vet jag det? Jo, för du får börja precis där du är, köra utifrån dina förutsättningar och ställa frågor och prova på tekniken i din takt och i ditt tempo.

Och så brukar det vara så schysst stämning på en tjejdag och just denna dag tror jag vi kommer slå ett rekord i antal tjejer på kurs på storbana samma dag. :yoparty

Vi syns den 3:e augusti!

/ Veronica
 

Goiting

Det är mycket man vill som man inte får.
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Hindås med Blitzen
Hoj
CBR 600f -89
Det låter kanon :tummenupp
Jag har inte fått någon bekräftelse ännu på anmälan men den kommer väl under dagen hoppas jag.
Har elefantfjärilar i magen bara jag tänker på det, av förväntan :)

//Marie


Du behöver inte vara ett dugg nervös, jag lovar! :krama Pirrigt kan det få vara, förväntansfullt pirr, för jag vet att det kommer bli en bra dag. Med eller utan regn. Varför vet jag det? Jo, för du får börja precis där du är, köra utifrån dina förutsättningar och ställa frågor och prova på tekniken i din takt och i ditt tempo.

Och så brukar det vara så schysst stämning på en tjejdag och just denna dag tror jag vi kommer slå ett rekord i antal tjejer på kurs på storbana samma dag. :yoparty

Vi syns den 3:e augusti!

/ Veronica
 

Kneedrag

Guest
Väntar också på bekräftelse email. Pengar har dragits från mitt konto till det här.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top