Lexie
Ny medlem
Anmälan skickad!
Skickat anmälan - Och har blivit dumpad av min karl!
Även om vi "känner din brevlåda", krävs medlemsnumret för att få det lägre priset på kursen. Skicka numret i efterhand, det borde fungera.Anmäld, men glömde medlemsnumret, tror ni det gör något?
Anmäld, men glömde medlemsnumret, tror ni det gör något?
Hade det nåt slags samband??
Jag vet inte. Betraktar kärlek, erotik, motorcyklar och karlar som ungefär samma genré.
Fick denna hypotes bevisad då min älskade Ninja blev stulen samtidigt som jag träffade karln i höstas. -och ett halvår senare blev hojen funnen i ett cykelgarage i Bredäng -och karln försvann istället. Tror dock inte att han kommer att påträffas i ett cykelgarge om ett halvår...
I så fall får försäkringsbolaget köpa ut honom...
Ge inte upp, du KAN chansa när det väl är dags. Alltså höra av dig till kursledningen och kolla om det finns platser kvar när du får lön i juli....har inte råd!!!
Får lön som räcker i juli, men då ska det redan vara betalt! *suck*
Jag siktar på nästa år!!!
Då SKA jag med!!!
Maila in en anmälan/kursledningen så får du svar på frågan!Finns de platser kvar?
Tyvärr, hojen måste vara reggad och minst trafikförsäkrad, men det fixar du ju i ett nafs! *L*Förmodar att det bara är reggade hojar som får köra?
Skulle kunna tänka mig att köra bara för att träffa andra tjejer som kör.
Jepp, egen/lånad hoj är ett måste, vi har inga hojar för utlåning. Hoppas du fixar det och hänger med!Låter skitkul! Men då måste man väl ta med sin egen hoj? Skuitsamma det fixar sig då! Yippi!!
Hur länge ska man vänta? Jag har skickat in en anmälan men inte börjat oroa mig ännu att jag inte hört nåt. Borde jag det?Maila in en anmälan/kursledningen så får du svar på frågan!
Jag ingår inte i kursledningen, men troligt är att om du inte hör något är det lugnt. Det ska komma en bekräftelse, med betalningsuppgifter mm.Hur länge ska man vänta? Jag har skickat in en anmälan men inte börjat oroa mig ännu att jag inte hört nåt. Borde jag det?
Hur länge ska man vänta? Jag har skickat in en anmälan men inte börjat oroa mig ännu att jag inte hört nåt. Borde jag det?
Hej hej.
Har heller inte hört något, men när jag anmälde mig till en annan kurs i sommar på Gelleråsen så tog det en vecka eller två i alla fall.
Någon annan som hört något?
Ses i Karlskoga
/C
Hur länge ska man vänta? Jag har skickat in en anmälan men inte börjat oroa mig ännu att jag inte hört nåt. Borde jag det?
Hej hej.
Har heller inte hört något, men när jag anmälde mig till en annan kurs i sommar på Gelleråsen så tog det en vecka eller två i alla fall.
Någon annan som hört något?
Ses i Karlskoga
/C
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |