Får man avsugningar i soffan av hojen om man varit gift länge?![]()
![]()
Avsugningar i soffan när man varit gift länge?
Oaaahahahahhahaahaha!!!!
Du är fan rolig du.
suck![]()
Avsugningar i soffan när man varit gift länge?
Oaaahahahahhahaahaha!!!!
Du är fan rolig du.
suck![]()
Fet och med psykiska problem..........inget marriage material direkt !
Kommer osökt att tänka på kärringen som sa
- Hade du varit min man hade jag lagt rävgift i din öl.
Han svarade blixtsnabbt
- Hade du varit min kärring så hade jag druckit upp det.
Det där är en variant på ett replikskifte mellan Lady Astor och den slagfärdige Winston Churchill.
Jag tog körkort och skaffade MC 2009, det var första gången jag hade ekonomi till det.
När jag presenterar idén med MC för min fru säger hon:
"- OK, men bara så du vet, om du blir liggande i en sjukhussäng som ett jävla paket, kommer jag inte att stanna kvar. Så om något händer kan du inte räkna med mig"
Jag tog körkort och skaffade MC 2009, det var första gången jag hade ekonomi till det.
När jag presenterar idén med MC för min fru säger hon:
"- OK, men bara så du vet, om du blir liggande i en sjukhussäng som ett jävla paket, kommer jag inte att stanna kvar. Så om något händer kan du inte räkna med mig"
Hej allihop!
Kan nu glädja er med att jag från och med idag har en bmw på litern stående i garaget, har även lyckas lura med tjejen på en högfartstouring sväng till Vaxholm för en kaffe.
Hon tog förnuftet till fånga och vek ner sig efter några veckors prat om att jag aldrig skulle kunna bli fullt så lycklig så länge jag inte får köra motorcykel.
Tack för ert stöd allihopa, ses ute på vägarna!
Hej allihop!
Kan nu glädja er med att jag från och med idag har en bmw på litern stående i garaget, har även lyckas lura med tjejen på en högfartstouring sväng till Vaxholm för en kaffe.
Hon tog förnuftet till fånga och vek ner sig efter några veckors prat om att jag aldrig skulle kunna bli fullt så lycklig så länge jag inte får köra motorcykel.
Hej allihop!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |