Tjejen är mot motorcyklar

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Ånej jag känner igen kvinnotypen!
Hon vill ändra på dig och det här är bara början. Kör inte hoj, titta inte på sånt! Gör inte det! Fis inte här!
Hon får ta dig som du är eller inte alls! Man kan inte ändra på en person bara så där. Kanske hon vill ha en trygghets narkoman?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Avsugningar i soffan när man varit gift länge?
Oaaahahahahhahaahaha!!!! :D:D:D:D
Du är fan rolig du.:crash
suck:3freak

Tycker det är mest intressant att han fått för sig att hojen skulle vara nått vidare på att suga kuk. :va
Jag menar, jag gillar min hoj, men jag har aldrig fått för mig att oralsex skulle vara en av dess talanger.
Ens när jag varit plenty full i garaget.

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Hoj
1976 Honda Z50a
Hittade denna häromveckan, kan det vara ts?

View attachment 422402

:rofl

Den snubben borde ha lätt att fixa brudar. Sagan om ringen var ju en dunderhit!:hihi

images

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Kommer osökt att tänka på kärringen som sa

- Hade du varit min man hade jag lagt rävgift i din öl.

Han svarade blixtsnabbt

- Hade du varit min kärring så hade jag druckit upp det.

Det där är en variant på ett replikskifte mellan Lady Astor och den slagfärdige Winston Churchill.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Det där är en variant på ett replikskifte mellan Lady Astor och den slagfärdige Winston Churchill.

"I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly."..........skön snubbe den där Winston Churchill !

En annan klassiker är när Lord Privy ringde när han satt och sket och han sa till sin sekreterare att han fick ringa senare för.........

“Tell him I can only deal with one shit at a time.”

Last edited:

nick burn

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2012
Hoj
bana ducati 999ish... gata monster 1000sie
:tummenupp
Fantastiskt att ett inlägg kan ge över hundra svar utan att han skriver nåt mer, fattar ni inte att han bara försöker provocera er :arsele

Aarstadt

Eternal rookie
Gick med
15 May 2009
Hoj
1990 Kawasaki GPZ900R
Jag tog körkort och skaffade MC 2009, det var första gången jag hade ekonomi till det.

När jag presenterar idén med MC för min fru säger hon:
"- OK, men bara så du vet, om du blir liggande i en sjukhussäng som ett jävla paket, kommer jag inte att stanna kvar. Så om något händer kan du inte räkna med mig"

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Jag tog körkort och skaffade MC 2009, det var första gången jag hade ekonomi till det.

"- OK, men bara så du vet, om du blir liggande i en sjukhussäng som ett jävla paket, kommer jag inte att stanna kvar. Så om något händer kan du inte räkna med mig"

Väldigt sympatisk och fin fru du verkar ha. She is a keeper!!!

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot

Men släpp cliffhangern, är du fortfarande gift?

Nut's

BADASS MOTHERFUCKER
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
BMW S1000rr
Hej allihop!
Kan nu glädja er med att jag från och med idag har en bmw på litern stående i garaget, har även lyckas lura med tjejen på en högfartstouring sväng till Vaxholm för en kaffe :yoparty.

Hon tog förnuftet till fånga och vek ner sig efter några veckors prat om att jag aldrig skulle kunna bli fullt så lycklig så länge jag inte får köra motorcykel :fakta.

Tack för ert stöd allihopa, ses ute på vägarna!

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Hej allihop!
Kan nu glädja er med att jag från och med idag har en bmw på litern stående i garaget, har även lyckas lura med tjejen på en högfartstouring sväng till Vaxholm för en kaffe :yoparty.

Hon tog förnuftet till fånga och vek ner sig efter några veckors prat om att jag aldrig skulle kunna bli fullt så lycklig så länge jag inte får köra motorcykel :fakta.

Slutet gott, allting gott :) :tummenupp

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Hej allihop!

Bra där! Går och köper snabbaste hojen :tummenupp

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Hej allihop!

Pics or it didn't happen:hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...