Tjejer är verkligen från en annan planet!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
http://www.metro.se/2009/05/18/22851/tjejer-tar-anabola-for-att-bli-smala/

Hur långt kan de gå?

Dagens brudar gör fan allt för att killar ska ge dem uppmärksamhet eller bara gilla dem. De tror att vi gillar att de ser ut som dagens brudar gör.
Men jag sållar bort alla brudar med skönhets operationer eller liknande.
Det enda som är okej i mitt tycke är smink samt ansa bort hår på vissa ställen. Hellre har jag en tjej med mindre bröst eller inga alls än nån med silikon bröst. Hade en brud förut som jag inte klarade att ha kvar, försökte och gav henne en chans, men de där jävla silikon pattarna gav mig avsmak.

Nu har gått för långt, för dagens brudar håller på med så mycket skit.
De sminkar sig överdrivet, slänger in skit i pattarna, förstorar läpparna, ansiktlyft, + en massa andra skönhetsoperationer, löshår, lösnaglar, lösögonfransar, m.m och nu manligahormoner :död:huvet:va:confused::mad:

Det är fan en jävla hollowenfest/maskerad nu för tiden när man går ut.
Och vi killar är så bra på att ge dem uppmärksamhet men det duger inte, alla gränser ska töjas även om det krävs att de ska ha kläder på sig som de inte skulle kunna hantera ifall de vurpade och pattarna/röven/fittan skulle flyga fram.

Visst vissa kanske tycker jag har lite dubbelmoral ang mitt yrke, men allt i livet går att bruka och missbruka och dagens brudar är fan "skönhets" missbrukare som även får dem till en massa andra missbruk.

Linda Rosing ser ju ut att vara "skönhets" missbrukare på alla plan! även hennes anabola käkar!

1314139698_3af946a7e3.jpg

Hon började visserligen i lite högre ålder att ändra sin kropp men fy fan som hon ser ut idag, och hur fan kommer de unga brudarna som redan börjat se ut i hennes ålder? Är det värt att se ut som Linda Rosing om inte värre ha skäggväxt samt basröst med en förstorad klitta för man ska lyckas få lite snorre?

Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag håller helt med. Dock så tror jag inte att det kommer ändras nämnvärt, av nån anledning verkar tjejer inte fatta att Barbie aldrig riktigt varit en pojkdröm.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Well spoken, brother!:Bugar

Och som man brukar säga...män är från Mars, kvinnor är från helvetet.

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!

Jag är rädd för den där!!
Ser ut som ett monster från nån b sci-fi serie som kan kasta eldklot eller skicka blixtar med ögona.
dom där plast pattarna måste ju smälla snart:skrämd

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Nu vet inte jag vad du jobbar med Bullysmile men det roliga i det hela är att den där bilden är tokfixad, hon ser sju resor värre ut i verkligheten.

Men det du beskriver är vad du hittar om du springer och raggar på stureplan, bara du rör dig utanför det och utanför de ramar du brukar "ragga" inom så kommer du se att verkligheten inte ser ut så utan det är en ganska liten klick med fruntimmer som håller på med allt det där.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Tjejer har väl aldrig sminkat sig för grabbarnas skull... Det är någon intern beundrar-klubb inom det kvinnliga släktet och hela hierarkin baseras på gamla "skönhets" standarder.

Det är inget man ändrar på i en handvändning.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Tjejer har väl aldrig sminkat sig för grabbarnas skull... Det är någon intern beundrar-klubb inom det kvinnliga släktet och hela hierarkin baseras på gamla "skönhets" standarder.

Det är inget man ändrar på i en handvändning.

Tror inte att Bullysmile stör sig så mycket på sminkandet som siliconboobsen, siliconläpparna, fettsugningarna, skönhetsoperation på genitalier osv osv osv.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Tror inte att Bullysmile stör sig så mycket på sminkandet som siliconboobsen, siliconläpparna, fettsugningarna, skönhetsoperation på genitalier osv osv osv.

Du kan väl byta ut sminket mot vilken av orden du tycker passar. Det är samma strävan om att vara värst i det kvinnliga släktet.

Grabbar då?
Skillnaden är att vi (oftast) skiter fullständigt i vad grannen/arbetskamraten/randomperson tycker om oss. Passar vi inte är det bara gå.

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Du kan väl byta ut sminket mot vilken av orden du tycker passar. Det är samma strävan om att vara värst i det kvinnliga släktet.

Grabbar då?
Skillnaden är att vi (oftast) skiter fullständigt i vad grannen/arbetskamraten/randomperson tycker om oss. Passar vi inte är det bara gå.

:klappar:klappar:klappar

Helt rätt!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom