Perris
Ny medlem
Eh. Nu förstår jag inte, det är väl snarare män som är från en annan planet, anabolabruket är bra mycket större bland osäkra muskelberg med småpojkar bakom styrspakarna.
/perris
/perris
NU fick jag mig ett gott skratt! Tror du på det där själv?!
Jag tror att andelen tjejer/kvinnor 15-30 år med uselt självförtroende är mycket högre än andelen pojkar/män i samma ålder.
Du kan väl byta ut sminket mot vilken av orden du tycker passar. Det är samma strävan om att vara värst i det kvinnliga släktet.
Eh. Nu förstår jag inte, det är väl snarare män som är från en annan planet, anabolabruket är bra mycket större bland osäkra muskelberg med småpojkar bakom styrspakarna.
/perris
Framförallt finns avund och förakt i precis samma utsträckning som för tjejer. Även om det där förmodligen (faktikst) är betydigt öppnare och rakare än mellan tjejer.
Finner inga ord ...förutom kanske tragiskt...
(vem sjutton har tid och ork med lösnaglar etc, tio timmar framför spegeln när man kan vara ute och köra hoj , det enda som man behöver lägga ner tid på är en fläta)
Helt rätt. Jag har börjat förstå hur det funkar nu. Tjejerna berdriver ett krig mellan varandra som sker över våra huvuden. De ska vara snyggare än andra tjejer, dvs smalare, större bröst, pompösare frisyr, längre ögonfransar, mm och de gör vad som helst för att komma dit.
Det värsta som kan hända en tjej är att hon dragit på sig en klänning eller något plagg som vi aldrig skulle kunna förstå hur man kan få på sig som de har trånat efter en längre tid på någon fest och där få se en annan tjej i samma klänning!... Det enda som kan vara värre är om den andra tjejen har smalare lår eller större bröst. Då går hon hem och kräks på en gång.
QUOTE]
Precis! Ett exempel är ju att det är så viktigt för tjejer med bröllop, dop mm. Den dagen dom gifter sig ska vara "deras" (kvinnans, inte parets) dag. Ingen får vara snyggare eller lyckligare just den dagen då är allt förstört. Samma sak med dop, det är för moderns skull inte barnets. Barnet och babylyckan ska visas upp för hela världen. Det viktigaste är ju att dom får vara center of attention en gång i livet och detta är deras gång. Sen ska det tryckas upp i ansiktet på alla "vänner" via facebook och dyl. så att alla ser hur jävla underbart henns liv också är.
Precis! Ett exempel är ju att det är så viktigt för tjejer med bröllop, dop mm. Den dagen dom gifter sig ska vara "deras" (kvinnans, inte parets) dag. Ingen får vara snyggare eller lyckligare just den dagen då är allt förstört. Samma sak med dop, det är för moderns skull inte barnets. Barnet och babylyckan ska visas upp för hela världen. Det viktigaste är ju att dom får vara center of attention en gång i livet och detta är deras gång. Sen ska det tryckas upp i ansiktet på alla "vänner" via facebook och dyl. så att alla ser hur jävla underbart henns liv också är.
Man blir förbannad
Att döpa ett barn är bara eklit. Vill man av någon otutgrundlig anledning bli en del av denna globala vansinnesepedemi så borde man väl själv få ta det beslutet som myndig.
Det där låter mest som taget ur såpoperor och kändisblaskor...
Visst, gå du på det så tar jag en lång runda med hojen win-win situation
Nej tyvärr. Men hade fler kvinnor haft en bra hobby (som du) och nått annat att tänka på så hade nog problemet varit mindre.
Jaa killar vill bara ha naturliga tjejer. Inga operationer, inte massa smink osv..
Det är därför alla tjejer i "vad säger ni killar?" tråden är helt naturliga och inte fixade alls
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|