Tjejer är verkligen från en annan planet!

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Eh. Nu förstår jag inte, det är väl snarare män som är från en annan planet, anabolabruket är bra mycket större bland osäkra muskelberg med småpojkar bakom styrspakarna.

/perris

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag tror att andelen tjejer/kvinnor 15-30 år med uselt självförtroende är mycket högre än andelen pojkar/män i samma ålder.

Jag står nog på Catrines sida här.

Skulle alla killar vara så mkt bättre hade inte misshandelsstatistiken sett ut som den gör, det skulle inte säljas så mkt R1:eek:r till folk som inte kan nyttja effekten i en bra Mountainbike och BMW hade gått i konkurs för länge sen.

Det tar sig andra uttryck, men ändå inte. Även om jag blivit gammal och lönnfet nu så har en del gymtimmar (låångt) bakom mig. Jag blev lika förvånad varje år i februari-mars när det helt plötsligt blev trångt på gymet av alla som skulle bli tränade till beach -XX. Killar tar hand om sin hy i så stor utsträckning att det blivit en rejält stor marknad, många sminkar sig
tom numer innan utgång.

Framförallt finns avund och förakt i precis samma utsträckning som för tjejer. Även om det där förmodligen (faktikst) är betydigt öppnare och rakare än mellan tjejer.

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
S1000RR
Det tragiska är att tjejer inte fattar att dom blir fulare av operationer, ankläppar tex som blivit så poppis. Ser riktigt vidrigt ut!!
Likaså ärr under tuttarna :zpy

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Du kan väl byta ut sminket mot vilken av orden du tycker passar. Det är samma strävan om att vara värst i det kvinnliga släktet.

Helt rätt. Jag har börjat förstå hur det funkar nu. Tjejerna berdriver ett krig mellan varandra som sker över våra huvuden. De ska vara snyggare än andra tjejer, dvs smalare, större bröst, pompösare frisyr, längre ögonfransar, mm och de gör vad som helst för att komma dit.
Det värsta som kan hända en tjej är att hon dragit på sig en klänning eller något plagg som vi aldrig skulle kunna förstå hur man kan få på sig som de har trånat efter en längre tid på någon fest och där få se en annan tjej i samma klänning!... Det enda som kan vara värre är om den andra tjejen har smalare lår eller större bröst. Då går hon hem och kräks på en gång.

Givetvis får vi killar bära ansvaret för hur vi pressar tjejerna till att göra allt detta genom våra sjuka tjejideal trots att vi varken vill ha tjejer med sillisar eller har en aning om vad de håller på med.

Alla vet ju att en söt tjej utan smink, gärna med lite fräknar i surfshorts och favorit-t-shirt med bara hår är fan så mycket mer tilldragande än ett flottig barbarastyle-våp med plastkulor som åker ut i armhålerna, docksmink och marängfrisyr.

Eh. Nu förstår jag inte, det är väl snarare män som är från en annan planet, anabolabruket är bra mycket större bland osäkra muskelberg med småpojkar bakom styrspakarna.

/perris

Men det är väl en sisådär 150 pers totalt du talar om. Korkade, Javisst men knappast representativa för hankönet.

Det är för övrigt dessa som vill ha sillisar på tjejer och då inte för att de går igång på plastkulor som åker ut i armhålorna under sexual intercors utan för att andra korkade killar kanske glor på deras chey och då får de en anledning att slå och visa hur fantastiskt starka de är.

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Framförallt finns avund och förakt i precis samma utsträckning som för tjejer. Även om det där förmodligen (faktikst) är betydigt öppnare och rakare än mellan tjejer.

Men anklagar vi tjejer för att vi måste köpa BMW? De gör bra och snygga bilar och det behöver inte vara svårare än så (talar givetvis för mig själv).

Att pumpa pexen eller att köpa en fräsig skjorta har väl snarare med att bli poppis hos tjejerna att göra än att få respekt bland hanarna? Något som är helt försvarbart.

Pex-ligga-bra, kontra sillisar-repelera vettiga killar och sortera fram anaboladårar som slåss-ont och inge bra.

Finner inga ord ...förutom kanske tragiskt...:(

(vem sjutton har tid och ork med lösnaglar etc, tio timmar framför spegeln när man kan vara ute och köra hoj :banana, det enda som man behöver lägga ner tid på är en fläta)

Fläta är bra skit!:tummenupp

Som vissa tjejer startat trådar om så är det tydligen viktigare än att ha råd att köra hoj...:brinnerup

Last edited:

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Helt rätt. Jag har börjat förstå hur det funkar nu. Tjejerna berdriver ett krig mellan varandra som sker över våra huvuden. De ska vara snyggare än andra tjejer, dvs smalare, större bröst, pompösare frisyr, längre ögonfransar, mm och de gör vad som helst för att komma dit.
Det värsta som kan hända en tjej är att hon dragit på sig en klänning eller något plagg som vi aldrig skulle kunna förstå hur man kan få på sig som de har trånat efter en längre tid på någon fest och där få se en annan tjej i samma klänning!... Det enda som kan vara värre är om den andra tjejen har smalare lår eller större bröst. Då går hon hem och kräks på en gång.
QUOTE]

Precis! Ett exempel är ju att det är så viktigt för tjejer med bröllop, dop mm. Den dagen dom gifter sig ska vara "deras" (kvinnans, inte parets) dag. Ingen får vara snyggare eller lyckligare just den dagen då är allt förstört. Samma sak med dop, det är för moderns skull inte barnets. Barnet och babylyckan ska visas upp för hela världen. Det viktigaste är ju att dom får vara center of attention en gång i livet och detta är deras gång. Sen ska det tryckas upp i ansiktet på alla "vänner" via facebook och dyl. så att alla ser hur jävla underbart henns liv också är.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Precis! Ett exempel är ju att det är så viktigt för tjejer med bröllop, dop mm. Den dagen dom gifter sig ska vara "deras" (kvinnans, inte parets) dag. Ingen får vara snyggare eller lyckligare just den dagen då är allt förstört. Samma sak med dop, det är för moderns skull inte barnets. Barnet och babylyckan ska visas upp för hela världen. Det viktigaste är ju att dom får vara center of attention en gång i livet och detta är deras gång. Sen ska det tryckas upp i ansiktet på alla "vänner" via facebook och dyl. så att alla ser hur jävla underbart henns liv också är.

Man blir förbannad:mad:

Att döpa ett barn är bara eklit. Vill man av någon otutgrundlig anledning bli en del av denna globala vansinnesepedemi så borde man väl själv få ta det beslutet som myndig.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Man blir förbannad:mad:

Att döpa ett barn är bara eklit. Vill man av någon otutgrundlig anledning bli en del av denna globala vansinnesepedemi så borde man väl själv få ta det beslutet som myndig.

Kan inte annat än hålla med... därför är vår son inte döpt. Vill han bli en del av kyrkan får han välja det själv.

Catherine

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Gixxer 750 K8

Det där låter mest som taget ur såpoperor och kändisblaskor...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Brudar som tar anabola är väl knappast mer puckade än killar som gör det?

O killar har ju hållt på med det ganska länge...!?

Man får ju sopa undan sin egen skit först...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället

You read my mind!

Hatar detta beteende, även om jag såklart tidigare älskade mitt ex, så hatade jag hennes tankar och egoistiska inställning till bröllop och sådant.
"åhh, tänk om man kunde få gå på en bal igen, vara sådär snyggt uppklädd så alla stirrar på en"

Visst, gå du på det så tar jag en lång runda med hojen :) win-win situation

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Jaa killar vill bara ha naturliga tjejer. Inga operationer, inte massa smink osv..
Det är därför alla tjejer i "vad säger ni killar?" tråden är helt naturliga och inte fixade alls:brinnerup:D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Nej tyvärr. Men hade fler kvinnor haft en bra hobby (som du) och nått annat att tänka på så hade nog problemet varit mindre.

Ja vad fan gör alla tjejer egentligen förutom de som borstar på hästar?
2% tjejer åker hoj, sparkar boll (vad nu det är för hobby), spelar rock, slåss, etc...

dock är det förvånansvärt många tjejer som hoppar skärm vilket är coolers!

Catherine

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Gixxer 750 K8
Jaa killar vill bara ha naturliga tjejer. Inga operationer, inte massa smink osv..
Det är därför alla tjejer i "vad säger ni killar?" tråden är helt naturliga och inte fixade alls:brinnerup:D

Haha, onekligen lite motsägelsefullt...
Kan väl bara säga detsamma om "Vad säger ni tjejer?"-tråden.
Rätt så mycket fåfänga där också.
- Är nog inte så stor skillnad på oss egentligen.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år