Tjejer är verkligen från en annan planet!

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Ja det finns manliga sådana. Det finns även människor som tattuerat hela kroppen och som gillar att ha billjardkäglor i stjärten.

Du kan ju inte hävda att det Jag påstår är helt taget ur luften! Att 14-åriga tjejer håller på så kan man väl ha öveseénde med men allt för många "vuxna" damer kör klassiska granska från topp till tå approachen när de möter på en ny "konkurrent".
Orsaker till vårat agerande ligger i vår utveckling. jag tycker bara att det är konstigt på vilket sätt det tar sig uttryck.

Jag påstår inte att du "tagit det helt ur luften", visst finns det sådana tendenser bland vissa, men det jag motsatte mig var att måla ut ALLA tjejer som sådana.
Det är skevt.
Killar har liknande tendenser isf när de köper värsta kärran eller bajken, inte bara för sin egen skull (eller för att fånga kisse) utan också kanske för att impa på de manliga polarna. Samma sak när de står på gymmet och försöker bräka varandra om vem som lyfter mest.
Dock inte alla, absolut inte.

Samma sak gäller donnor, de finns de som tävlar och så finns det den andra stora massan som bara lever.

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Där är det ännu en fördom. Att alla som genomgått ett ingrepp tappar befattningen och slutar som en freakshow.
De flesta kvinnor som tex operar om sina bröst är medelålders och inte små unga 18-20 åriga bimbos som viker ut sig i Slitz eller Moore.

De flesta kvinnor och män som gör injektionsingrepp slätar ut de värsta rynkorna och ser fortfarande ut som 40 år, men bara en aning fräschare.
Det är väldigt få som vill se konstlade ut och de flesta eftersträvar en naturlig look.
Titta tex på Jennifer Aniston som genomgått X antal mindre ingrepp men gjort detta peu on peu för att fräscha upp sig.
Ser hon plastig ut? Är hon ett freak?
Finns ofantligt många "vanliga" människor som gör små ingrepp men som säkerligen inte vågar gå ut med det då de är rädda att bli stämplade som konstlade freaks.
Det kan inte vara mig du citerar. Jag har inte påstått att alla som lägger sig under kniven slutar upp som catwoman. Faktum är dock att vissa gör det och än fler genomgår nya ingrepp, som tidigare inte var planerade. Rättar man till ett fel, hittar man snart nya.

Hade Aniston varit mindre lycklig om hon inte ens hade gjort ett ingrepp? Ditt sätt att rättfärdiga beteendet av den anledning att det sker stegvis, är inte mer rätt. Hon ser ut som en man, så där har du inte mycket att sträva efter.

Sedan tror jag att du har fel, men utan att kunna styrka det. Jag känner en handfull flickor som har opererat sina bröst. Några från (nästan) a-kupa till b-kupa. Men lika många från dubbelD till B. Tyvärr :gråta. Vi var många som försökte hindra dem. Men allt var fair-game enligt mig. Att gå från att skämmas ögonen ur sig på stranden, till att vara stolt och faktiskt identifera sig med andra kvinnor, kan aldrig likställas med att låta åldersfåfängan radera ut några, heta, rynkor.

Du har själv fått en släng av hjärntvättningen. Det är alltid lika underhållande när modevetarna traskar ut från föreläsningar; naturliga eller äkta är knappast de ord som rullar på min tunga. :lol

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Det som är det mest tragiska i denna diskussion är att folk tror att självkänslan sitter på utsidan, att man med diverse hjälpmedel kan få den att bli bättre och då förväntar sig folk att dom ska må bättre och bli lyckligare. Ja..och såklart.. ha större framgång hos det andra könet, eller vinna beundran och respekt hos det egna.

MEN...man måste först gilla sin person...eller jobba på att bli en människa som gillar sig själv trots sina fel och brister. Det är väl vad folk borde fokusera på. Men visst får man hjälpa naturen och utsidan på traven, dock inte så till den milda grad att man på vägen HELT tappar bort sig själv.

Jag bryr mig om hur jag ser ut, inget snack om det. Är lätt fåfäng och vill gärna sminka på ögonen lite, och jag tar hand om min kropp både invärtes och utvärtes. Men det gör jag lika mycket för min egen skull som för omgivningen. Och om någon uppskattar det, blir jag självklart glad.

För att inte ta hand om sig, signalerar "jag är ett slappo som inte bryr mig" och att överdriva sitt utseende signalerar "jag bryr mig inte om NÅGOT ANNAT än mig själv och mitt utseende"

Men varför är folk så rädda för att visa sina rätta jag....och glömmer att värdesätta att någon gillar en för att dom tycker att man är rolig, eller trevlig, eller inger förtroende eller bara trivs i ens sällskap. Då är det plötsligt lätt att gilla någons utseende oxå, när man lixom fått ta del av insidan.

//Mad-fåfäng visst-men värdesätter vad folk tycker om min person mest.

payton

payton
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
z750s kawasaki 2006
Sluta å gnäll killar.Det är väl jättebra att tjejerna är måna om sitt yttre.Jag möter killar hela dagarna i mitt jobb och ganska många killar luktar som avfallakvarnar ur munnen.

Å som kvinna om man är över 40 så är man tydligen inte lika intressant fast man är seriös och ser alldeles vanlig ut.Så sluta och kasta sten i glashus och skärp till er och öppna ögonen istället.För det finns massvis med vanliga normala seriösa hojtjejer som är över 40 som skulle göra allt för en trevlig kille.

Tyvärr har ni bara siktet inställt på unga blondiner som vill leka rommen av sig och inte är seriösa.
Payton

QUOTE=Catherine;4202343]NU fick jag mig ett gott skratt! Tror du på det där själv?![/QUOTE]

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sluta å gnäll killar.Det är väl jättebra att tjejerna är måna om sitt yttre.Jag möter killar hela dagarna i mitt jobb och ganska många killar luktar som avfallakvarnar ur munnen.

Å som kvinna om man är över 40 så är man tydligen inte lika intressant fast man är seriös och ser alldeles vanlig ut.Så sluta och kasta sten i glashus och skärp till er och öppna ögonen istället.För det finns massvis med vanliga normala seriösa hojtjejer som är över 40 som skulle göra allt för en trevlig kille.

Tyvärr har ni bara siktet inställt på unga blondiner som vill leka rommen av sig och inte är seriösa.
Payton]

Måste man vara över 40 för att vara "en normal seriös hojtjej"? :va

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Men varför är folk så rädda för att visa sina rätta jag....och glömmer att värdesätta att någon gillar en för att dom tycker att man är rolig, eller trevlig, eller inger förtroende eller bara trivs i ens sällskap. Då är det plötsligt lätt att gilla någons utseende oxå, när man lixom fått ta del av insidan.

För att en kille som fnissar varje gång någon pruttar och aldrig har/har haft andra kläder än jeans och vit tischa på sig inte går hem hos cheyerna. Jag vet vad Jag talar om..

Nu är det andra gången det nämns och jag kan inte låta bli att tänka :D:D -Vad i hela he#%&#vete är en marängfrisyr? Bildbevis!

Du vet en sån där spryad historia med eget planetsystem som bara verkar obekväm och ohygienisk. Kläder/frisyrer man inte kan röra sig i går bort.

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
För att en kille som fnissar varje gång någon pruttar och aldrig har/har haft andra kläder än jeans och vit tischa på sig inte går hem hos cheyerna. Jag vet vad Jag talar om..

Ja men....om det är det marängbrudarna du försökt impa på... är det såklart att det gått åt helvete. :krama

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag påstår inte att du "tagit det helt ur luften", visst finns det sådana tendenser bland vissa, men det jag motsatte mig var att måla ut ALLA tjejer som sådana.
Det är skevt.
Killar har liknande tendenser isf när de köper värsta kärran eller bajken, inte bara för sin egen skull (eller för att fånga kisse) utan också kanske för att impa på de manliga polarna. Samma sak när de står på gymmet och försöker bräka varandra om vem som lyfter mest.
Dock inte alla, absolut inte.

Samma sak gäller donnor, de finns de som tävlar och så finns det den andra stora massan som bara lever.

Läsförståelse? Jag skrev att Jag förutsatte att du med fler förstod att Jag generaliserar. Cheyer kan vara allt i från 2 st till 9.314 st.

Och liknande tendenser finns överallt men nu snackar vi inte om Håkan eller Janette som tränar för beach -09, har socialt accepterade kläder, lagt creme i hår och på lår utan människor som totalt kvaddar sina kroppar för 10.000 tals kronor, officiellt för att känna sig snygga för det motsatta könet men där verkligheten är en helt annan.
Hur många killar i den här tråden har förespråkat plastkulor som lägger sig i armhålerna samt scans chorizoläppar?
Folk blir lätt äcklade och tappar bara respekten för människorna i fråga så någon annan anledning måste finnas.
Det finns ett tydligt mönster och i enlighet med sannorlighetsprincipen så är det inte helt utan orsak.

Ja men....om det är det marängbrudarna du försökt impa på... är det såklart att det gått åt helvete. :krama

Ja då fnissar man både åt sina egna fisar och deras frisyrer:huvet :bachelor

Last edited:

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Det kan inte vara mig du citerar. Jag har inte påstått att alla som lägger sig under kniven slutar upp som catwoman.

Trodde det var allämnt känt vid det här laget att dunderhonung inte förstår vad du skriver.
Hon läser en liten del av din text, sen hetsar hon upp sig och blandar ihop allt i sitt huvud. Ut kommer något som inte har med inlägget hon svarar på att göra överhuvudtaget. :näsblod

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag blev så rädd av bilden du la in Bully att jag inte vågade läsa hela tråden. Men jag kan säga ett ord och det är Word.

Jag har inget emot skönhetsoperationer om de görs av rätt anldening, men när det gäller Linda Rosing är det verkligen något som har gått riktigt snett. *ryser*

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nä killar har högre testosteron- samt lägre serotoninhalter än tjejer vilket förklarar en hel del. Sen är ofta de killarna som slåss osäkra. Jaga in en katt i ett hörn så får du se på ett inferno av klor och tänder. Vi är bara apor och alla dessa mönster (även damernas invertes uteéndeherarki) har förklaringar om man som Jag är Darwinist.

Mönster förklarar ofta en del. Killar som spöar sina tjejer är ofta rädda att förlora kontroll, killar som spöar andra killar har ett bekräftelsebehov och är inte sällan (......)

Hm, vet inte riktigt om jag känner att jag fick ett direkt svar på min fråga(tycker du inte att killar spelar på aggressivitet?).

Men om du ändå ska gå in på orsaker.. jag håller verkligen med dig om vad du säger och säger verkligen inget annat. Men du tror inte att dessa orsaker, som osäkerhet och bekräftelsebehov, är osaker till att tjejer ringer närmaste plastikkirurg för att fixa 10 olika saker om inte alls behövs fixas? Det tror iaf jag!

Och då kommer vi till allt jävla snack om hur "korkade och konstiga tjejer är", där de som påstår detta får det att låta som killar är så sjukt mycket bättre. Vi har ju samma orsaker bara till olika fel!

Sen för att faktiskt skriva något om själva allra första inlägget i tråden:
Jo det är jävligt tråkigt. men som många har sagt hänger sådana mest på stureplan, hela stockholm är inte i närheten av fullt av dem(däremot finns det många tjejer med så jävla ful klädsmak här!). Visst att jag gillar vackra tjejer men jag vill ändå att det ska vara naturliga tjejer. Ger därför min respekt till denna tjej som även också har ambitioner och en talang som sångerska vilket jag uppskattar högt!
Hayley Westerna (ni får tycka att det ser ut som hon är jätte smal men jag tycker i alla fall hon är fin:) )
hayley-westenra-picture-1.jpg

Ni får ursäkta att jag lägger upp en bild här med tanke på att detta inte är "vad säger ni killar" -tråden. Men tyckte verkligen hon förtjänade en plats i denna tråd för att hon är ett bra exempel på tjejer som inte överdriver.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Vad innebär "slpelar på sin aggressivitet"?

Söt chey btw.

ja typ använder aggressivitet (fysiskt, till sättet eller bara som skitsnack) för att få uppmärksamhet av tjejer eller överhuvud taget bara höja sin status bland människorna runt om ungefär som tjejer gör om sig själva kirurgiskt för att få killarnas uppmärksamhet och fortsätta med hierarkin bland de andra tjejerna.

Ja visst är hon!:) och du ska fan höra hennes röst!! damn alltså!:drool

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
ja typ använder aggressivitet (fysiskt, till sättet eller bara som skitsnack) för att få uppmärksamhet av tjejer eller överhuvud taget bara höja sin status bland människorna runt om ungefär som tjejer gör om sig själva kirurgiskt för att få killarnas uppmärksamhet och fortsätta med hierarkin bland de andra tjejerna.

Ok. Ja det är ju något som uppenbarligen funkar för dessa killar. Oavsett om en snubbe spöar en tjej eller hennes kompisar och hon fattar att det är fel och gör ont så är det en auktoritetshandling och således finner det gäckande.

(grovgeneraliserar igen så du vet dunderhunny)

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Hm, vet inte riktigt om jag känner att jag fick ett direkt svar på min fråga(tycker du inte att killar spelar på aggressivitet?).

Men om du ändå ska gå in på orsaker.. jag håller verkligen med dig om vad du säger och säger verkligen inget annat. Men du tror inte att dessa orsaker, som osäkerhet och bekräftelsebehov, är osaker till att tjejer ringer närmaste plastikkirurg för att fixa 10 olika saker om inte alls behövs fixas? Det tror iaf jag!

Och då kommer vi till allt jävla snack om hur "korkade och konstiga tjejer är", där de som påstår detta får det att låta som killar är så sjukt mycket bättre. Vi har ju samma orsaker bara till olika fel!

Sen för att faktiskt skriva något om själva allra första inlägget i tråden:
Jo det är jävligt tråkigt. men som många har sagt hänger sådana mest på stureplan, hela stockholm är inte i närheten av fullt av dem(däremot finns det många tjejer med så jävla ful klädsmak här!). Visst att jag gillar vackra tjejer men jag vill ändå att det ska vara naturliga tjejer. Ger därför min respekt till denna tjej som även också har ambitioner och en talang som sångerska vilket jag uppskattar högt!
Hayley Westerna (ni får tycka att det ser ut som hon är jätte smal men jag tycker i alla fall hon är fin:) )
hayley-westenra-picture-1.jpg

Ni får ursäkta att jag lägger upp en bild här med tanke på att detta inte är "vad säger ni killar" -tråden. Men tyckte verkligen hon förtjänade en plats i denna tråd för att hon är ett bra exempel på tjejer som inte överdriver.
Elin_Grindemyr.jpg

allison_stokke.jpg
/attachment.php?attachmentid=261760&stc=1&thumb=1&d=1233045589[/IMG]

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti

Ja visst är hon!:) och du ska fan höra hennes röst!! damn alltså!:drool

Män som använder aggressivitet brukar oftast få som dom vill för stunden men blir huggna i ryggen efter ett tag. Dom får tjejer i sina unga år, men sen tar det slut.

Sen är min erfarenhet att dom aggressivaste är dom som ger sig snabbast när "shit hits the fan". Men nu börjar det bli OT.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Många verkar blanda ihop bruka och missbruka!

Jag har inget emot en fräsch tjej som tar hand om sig och vårdar sitt yttre men däremot de som gör saken till vad Linda Rosing och de andra brudarna jag lagt upp bilder på.

Fint "ordspråk" som jag tycker passar in här:
Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans.

Träffat tjejer som man tyck ser bra ut tills de öppnat munnen och snabbare än skuggan har hennes "skönhet" försvunnit jag jag minns inte ens att jag tyckte hon var nå attraktiv.

Och ingen partner mår dåligt eller klagar på att ens partner är fräch och vårdar sitt yttre och inre, men även där missbrukar vissa den biten och typ är överdrivet rädda/äcklade för all mänsklig kontakt, svett eller liknande.
Har två sådana polare och ibland vill jag slå in käften på dem då de typ vill utrymma rummet bara man nyser/hostar.

Men sedan finns det killar som alltid luktar svett! skiter fullständigt i sitt yttre, byter aldrig kläder även underkläder, duschar inte osv.

Som sagt går att bruka och missbruka åt båda hållen.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år