dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Ja det finns manliga sådana. Det finns även människor som tattuerat hela kroppen och som gillar att ha billjardkäglor i stjärten.
Du kan ju inte hävda att det Jag påstår är helt taget ur luften! Att 14-åriga tjejer håller på så kan man väl ha öveseénde med men allt för många "vuxna" damer kör klassiska granska från topp till tå approachen när de möter på en ny "konkurrent".
Orsaker till vårat agerande ligger i vår utveckling. jag tycker bara att det är konstigt på vilket sätt det tar sig uttryck.
Jag påstår inte att du "tagit det helt ur luften", visst finns det sådana tendenser bland vissa, men det jag motsatte mig var att måla ut ALLA tjejer som sådana.
Det är skevt.
Killar har liknande tendenser isf när de köper värsta kärran eller bajken, inte bara för sin egen skull (eller för att fånga kisse) utan också kanske för att impa på de manliga polarna. Samma sak när de står på gymmet och försöker bräka varandra om vem som lyfter mest.
Dock inte alla, absolut inte.
Samma sak gäller donnor, de finns de som tävlar och så finns det den andra stora massan som bara lever.