Nepp finns inte (jorå, ett fåtal). Sen ska man inte ha en tjej att diskutera med heller som många med lite nivå hävdar utan det är kemin (floskel) som ska stämma. Man ska kunna jäklas med varann och humorn ska funka.
Delade intressen är en heller inget krav, jag vill inte ha en tjej som impas av dimmensionen på Långfordens fördelarlåda utan en tjej, inte tjej med plast utan bara en tjej (om det finns)
Att kunna diskutera med en tjej som förstår vad man menar mellan raderna, då finns kemi. Kan man dessutom diskutera helknäppa saker, ja då finns också kemi. Med diskussion menar jag alltså inte att man har något som liknar en jäkla riksdagsdebatt varje dag.
Återkom med det där om delade intressen är viktigt eller ej, när du får göra precis allt på egen hand eller med kompisar och hon gör allt sitt med sina kompisar i tio år. När det är så förstår i alla fall inte jag varför man ens är i ett förhållande.
Vissa intressen mår ett förhållande bara bra av att de delas, medan andra spelar mindre eller ingen roll, dit dimensionerna av din fördelarlåda hör till (om du nu inte är och skruvar i den fem timmar om dagen).
Last edited: